• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung S25 + Galaxy Watch7 44mm (<499€ kun viet vanhan puhelimen)

Selvittelin asiaa dna:lta niin eilen päättynyt tuo lisäalennus-kampanja :( No odotellaan samsungin omia sekoilu-kampanjoita, eiköhän niitä tule aina aika-ajoin.

Eipä ole tullut ilmoitusta vielä 18.6 tilatusta laitteesta, myymälässä sitä ei ollut hyllyssä, 1-3 päivää piti olla toimitus.

Vaimolle kellot jo Postissa ja hakemus 21. 06 ja minulle ei vaikka hakemus 19.06. Oli mainittu että sapumis järjestyksessä! Laitoin F9 sp kysymällä missä on vika minun tapauksessa

Eipä ole tullut ilmoitusta vielä 18.6 tilatusta laitteesta, myymälässä sitä ei ollut hyllyssä, 1-3 päivää piti olla toimitus.
Minkä värisenä tilasit? Osassa väreistä luki jo tuolloin, että toimittavat vasta 30.6. lähtien. Ainakin 256GB mallissa silver shadow ja navy olivat noita myöhemmin toimitettavia värejä. Mikäli ei ole väristä kiinni, niin kannattaa varmaan jo kohta ottaa yhteyttä DNAhan. Itse tilasin 22.6. luurin myymälään, ja näkyy jo omapostissa olevan matkalla, ja todennäköisesti on jo huomenna tai viimeistään torstaina perillä myymälässä.

Statistiikka

Viestiketjuista
280 368
Jäsenet
78 097
Uusin jäsen
JaskaJokunen12

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom