Samsungin kerrotaan työstävän Galaxy Z TriFold 2- ja Slide -puhelimia

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Samsung ilmoitti juuri lopettaneensa Galaxy Z TriFoldin myynnit Koreassa ja Yhdysvaltojen seuraavan perässä, kunhan varastot loppuvat.

Konseptia ei kuitenkaan ole haudattu, vaan yhtiöllä on korealaislähteiden mukaan työn alla toisen sukupolven TriFold 2. Puhelimen kerrotaan olevan selvästi alkuperäistä TriFoldia (12,9 mm) ohuempi ja kiinni taitettuna vain vähän 8,9 mm paksua Fold7:aa paksumpi. Puhelimen julkaisun odotetaan tapahtuvan ensi vuoden puolivälin tienoilla.

Toinen Samsungin työstämä uutuus on raportoidusti esiin liukuvalla näytöllä varustettu Galaxy Z Slide. Mikäli puhelin päätyy valmiiksi tuotteeksi, sen julkaisun odotetaan tapahtuvan vuoden 2027 lopulla tai alkuvuodesta 2028.

Lähde: Samsung Galaxy Z TriFold 2 and Galaxy Z Slide are on the way, first details leak

Jos selvästi ohuempi, niin sitten varmaan USB-C -liitin poistettu ja akut uutta tekniikkaa. Joku TriFoldi tulee varmasti alesta hommattua, mutta minä vuonna tai vuosikymmenenä on sitten vielä epäselvää.

Aika hulppeaa miten ohueen tilaan saavat kaiken tuon raudan mahtumaan. TriFold 2 voisi siis hyvinkin olla ohuempi kuin vaikkapa tuo minun takavuosien Poco X3 puhelin.

Jos selvästi ohuempi, niin sitten varmaan USB-C -liitin poistettu ja akut uutta tekniikkaa. Joku TriFoldi tulee varmasti alesta hommattua, mutta minä vuonna tai vuosikymmenenä on sitten vielä epäselvää.
On myös mahdollista, että yksi segmentti on selvästi paksumpi ja kaksi muuta ohuempia jolloin USB-C saattaisi mahtua siihen paksuimpaan osaan ja kaksi muuta ovat hyvin ohuita?

On myös mahdollista, että yksi segmentti on selvästi paksumpi ja kaksi muuta ohuempia jolloin USB-C saattaisi mahtua siihen paksuimpaan osaan ja kaksi muuta ovat hyvin ohuita?
Näinhän se varmaan on. Ergonomiapuoli menee todennäköisesti heikoksi jos kummatkin sivusegmentit on ohuita. Ehkä se voisi toimia jos keskimmäinen ja vasen ois paksumpia ja oikea ohut. Vasenkätiset tietysti unohtaen.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 109
Jäsenet
82 297
Uusin jäsen
FinTomoki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom