olaw
ASRock advocate
Meinasikin itseään, ainakin mun ymmärryksen mukaan.Niin kyl ainakin mulla tuossa ekassa viestissäsi on ihan selkeästi X570 emolevy, eikä Z390.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinasikin itseään, ainakin mun ymmärryksen mukaan.Niin kyl ainakin mulla tuossa ekassa viestissäsi on ihan selkeästi X570 emolevy, eikä Z390.
Niin kyl ainakin mulla tuossa ekassa viestissäsi on ihan selkeästi X570 emolevy, eikä Z390.
Meinasikin itseään, ainakin mun ymmärryksen mukaan.
Ekaa tilausta laittamassa Raijintek Ophion, ikkunallinen Mini-ITX -kotelo, musta - 129,90€ ja pitäisi löytää samaan ostoskoriin vielä tuulettimet tuohon(Katossa: 2 x 120x25mm tuuletinpaikkaa, Pohjassa: 1 x 120x15mm). Hukun vaihtoehtoihin Apua
!
Corsair Force MP510, 130€ | Hinta.fi aikas hurja on hinta tällä
Hei!Tuli Jimmsiltä tilailtua oculus quest tuos joulunpyhinä. Jälkeen huomasin että oculus.com sivulla tuohon pakettiin kuuluisi Star Wars vader immortal episodit, tämä ei varmaan teitiltä tilattua pakettia koske kun ei ole erikseen siitä mainintaakaan ?
Valitettavasti tätä ei meille saada myyntiin, pahoittelutMoi!
Tuleeko Thermalright AXP-90 täyskupariversio teille tyrkylle jossain vaiheessa?
-Olli
Moi, tarjouskäytäntöä ollaan hieman uudistamassa. Pahoittelut että on ollut hiljaisempaa. Eiköhän tämän viikon aikana saada vielä uutta tietoa tämän tiimoilta.Millois uusia viikkotarjouksia![]()
Tällä hetkellä ei valitettavasti ole vahvistettua toimitusaikaa. Alustavan arvion mukaan todennäköisesti kuitenkin menee jopa helmikuun puolelle ennen kuin näitä saadaan lisää.Olisiko tarkempaa toimitusaika-arviota olemassa tälle?
Noctua NF-A12x25 ULN, 120mm laitetuuletin - 28,90€
Hei, en löytänyt avointa tilausta kyseisestä kotelosta. Oliko mahdollisesti ehkä jo peruutettu tämä? Kotelosta muutamaa eri mallia listoilla. Saatavuusarviot näiden osalta hieman vaihtelee, mutta pääasiallisesti menee tammikuun loppuun/helmikuun alkuun.Terve,
Raijintek Thetis kotelo kiinnostaisi, mutta se on ollut jo iät ja ajat "Toimitusaikaa ei vahvistettu", saako sitä tilattua vai perutaanko tilaus?
En siis ole tilannut kun on tuo toimitusaika vahvistamaton. Kait sen voisi tilata ja katsoa miten käy.Hei, en löytänyt avointa tilausta kyseisestä kotelosta. Oliko mahdollisesti ehkä jo peruutettu tämä? Kotelosta muutamaa eri mallia listoilla. Saatavuusarviot näiden osalta hieman vaihtelee, mutta pääasiallisesti menee tammikuun loppuun/helmikuun alkuun.
Hei!
Tämä kamppis ei tosiaan ylety meille asti.
Tää on kyllä erikoista toimintaa kun osalla paketit lähtee samana päivänä matkaan ja sitten aikasemmin tilauksen tehneiden paketit roikkuu monta päivää "toimitettavissa" -statuksella, vaikka tavaraa on tilaushetkellä ja myöhemminkin ollut varastossa. Nyt oli näköjään tullut tuommoinen "pikatoimitus" pyyntöpainike tuonne tilaussivulle, luulisi kaikkien tosin haluavan tilauksensa mahdollisimman nopeasti... olisiko sinne nyt mitenkään mahdollista palkata sitä väkeä niin, että homma hoituu tai jos väkeä on tarpeeksi niin järjestellä logistiikka toimivaksi.
Jos keräilee varastossa olevista tuotteista koneen ja ottaa kasauksen niin minkälainen ruuhka teillä on tällä hetkellä? Tuossa kasauksessa kun lukee 1-4 viikkoa![]()
Hei!
Tämä kamppis ei tosiaan ylety meille asti.
Mitäs kummaa tapahtui 2-teraiselle 660p:lle? Hyppäsi tällä viikolla 234,90 eurosta 367,00 euroonIntel 2TB 660p series M.2 NVMe SSD-levy, 1800/1800 MB/s, retail - 367,00€
Muualta löytyy edellleen 200 euron pintaan niin kummastuttaa.
Scythe Mugen 5 Rev.B. prosessorijäähdytin - 49,90€
Ilmoittaa, että "tulossa yli 25 kpl" ilman mitään toimitusaika-arviota. Puhutaanko todennäköisimmin viikoista vai kuukausista?
Ducky One 2 SF, RGB-valaistu mekaaninen näppäimistö, 65%, Cherry MX Silent Red, musta - 129,90€
Tuli ostettua tuo näppäimistö ja siinä lukee tuo sama, että "tulossa yli 25 kpl", mutta ei ole toimitusaika-arviota. Osaatko siitä sanoa yhtään, milloin olisi mahdollisesti tulossa?
Tuotekortin mukaisesti toimitusaika on vahvistamaton eli emme ole saaneet mitään arviota tukkurilta näistä :/
IT Dusters CompuCleaner Xpert, sähköinen ilmapuhdistuslaite, musta (Black Friday! Normaali hinta 69€) - 46,90€IT Dustersin compucleaneria, saapiko varastoon? Voisin itelleni sellasen poistaa jossei mahottomia joudu odottelemaan. Kyrsii noitten paineilmapullojen ostelu![]()
Ei tuo linkki ainakaan minulla auennut, muuten oisin tilannu hetiIT Dusters CompuCleaner Xpert, sähköinen ilmapuhdistuslaite, musta (Black Friday! Normaali hinta 69€) - 46,90€
Eikös tuolla ole vielä yksi alehintaan.![]()
Heti linkin laittamisen jälkeen sain itse auki, mutta näköjään ei enää saa.Ei tuo linkki ainakaan minulla auennut, muuten oisin tilannu heti![]()
Taisi joku käydä nappaamassa itselleen.Heti linkin laittamisen jälkeen sain itse auki, mutta näköjään ei enää saa.
Oispa ollu se 3XL olisin tilannu :/Olisko mahdollista saada tätä myös tammialeen mustan version kaveriksi?
Glorious PC Gaming Race Glorious XXL Extended Gaming Mouse Pad - White Edition -pelihiirimatto, valkoinen/musta - 38,90€
Hei, tuliko Mugenien sijainnista mitään selvyyttä?Moikka! Näiden olisi alunperin pitänyt saapua jo viime vuoden puolella, kysyn missä mennään ja palaan asiaan!
Onko mahdollista saada Thermaltake Core G3 koteloa listoille?
https://www.thermaltake.com/core-g3.html