ile
Tukijäsen
Ostohousut ollu aamusta asti jalassa!Joko porukalla on kova tarjousnälkä? Maistuisko pähkinä pikkuhiljaa...?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostohousut ollu aamusta asti jalassa!Joko porukalla on kova tarjousnälkä? Maistuisko pähkinä pikkuhiljaa...?![]()
Joko porukalla on kova tarjousnälkä? Maistuisko pähkinä pikkuhiljaa...?![]()
Joko porukalla on kova tarjousnälkä? Maistuisko pähkinä pikkuhiljaa...?![]()
oota ny perhana mun työpäivä päättyy kahden aikoihin, ja pitää vielä kaupassakin käydäJoko porukalla on kova tarjousnälkä? Maistuisko pähkinä pikkuhiljaa...?![]()

Jimm's vähän lupailee tarjousta niin koko foorumi nurin![]()

Videoitiin kahvinkeitintä, kun ei löydy leivänpaahdintapikkasen kohotettuja kulmakarvoja sai tämä poikkitaiteellinen teos aikaiseksi
![]()
Ei edes tarvinnut kikkailla. Itse kelailin edes takas videota ja oli vielä 8kpl kun aukes itselle.Nopeimmat sai, kun tiesivät miten youtuben subtitlet saa ulostettua nopeammin ulos.
Nopeimmat sai, kun tiesivät miten youtuben subtitlet saa ulostettua nopeammin ulos.
Ei sulla puutu kun / tuolta product ja Externalshow välistäMietinkin että tähän olisi varmaan jotain hienoja keinoja, mutta katselin kärsivällisesti tekstien kera ja sain silti koodin väärin.
Jos menivät jo niin mikä oikea linkki oli? Itse sain:
Onneksi ei ollut tarvetta prossulle niin ei niinkään harmita. Olisi tosin kiva tietää mistä tuotteesta sitä "kisaa" ettei turhaan "haaskaa" aikaa jos ei ole tarvetta. Eli palautusehdotuksena, voisiko tuossa pähkinäviestissä mainita jo tarjoustuotteen tai tuotekategorian. Hinnan voi toki jättää ylläriksi.![]()
Mietinkin että tähän olisi varmaan jotain hienoja keinoja, mutta katselin kärsivällisesti tekstien kera ja sain silti koodin väärin.
Jos menivät jo niin mikä oikea linkki oli? Itse sain:
Onneksi ei ollut tarvetta prossulle niin ei niinkään harmita. Olisi tosin kiva tietää mistä tuotteesta sitä "kisaa" ettei turhaan "haaskaa" aikaa jos ei ole tarvetta. Eli palautusehdotuksena, voisiko tuossa pähkinäviestissä mainita jo tarjoustuotteen tai tuotekategorian. Hinnan voi toki jättää ylläriksi.![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.