Skyrim nykyaikaistaminen ja viilaus

Hops! Poistakaa/siirtäkee tää ketju jonnekin jos ei oo oikea tapa. Halusin tehdä oman thriidin tälle tämän modaukselle, en heti moista löytänyt

Mulla nyt alkanu pitkästä aikaa taas Skyrim-hammasta kolottelee. Ja kolotus on semmoinen että pitäis suoriutua kokeilemaan. En halua vanilla graffoilla ja bugeilla kuitenkaan hakata joten jotain hiomakiveä ja lapiota pitäis käyttää että saa modernimman näköisen.

Mulla on Steamissa se alkup vanilla Skyrim ja sitten Special Edition. Eli itse tolle SE-versiolle sopivaa modikokoelmaa hakisin. Ei mulla ole koneessakaan kuin RTX2080 8GB, 32GB RAM ja i5-9400F (6x6 core) joten ihan mitään hillitöntä 8K superhyperpathraytracing-pukettia ei tarvi.

Mulla on ollu tätä Skyrin-pelaamisintoa aiemminkin useasti vuosien saatossa, mutta se kaatuu yleensä näiden modien kaivelemiseen ja asenteluun ja niiden ongelmien ratkomiseen. Kun saa modit asennettua toimintaan niin peli-into onkin mennyt maille mantuville omaan koloonsa....

Googlettamalla löytyy esim Nolvus jota se googlen AI suositteli ykkösenä.

Mikä olisi hyvä, paras ja kaunein eikä tarvitsisi 12 tunnin energiajuomamaratoonia että saa pelauskuntoon. <3

Niin no, Crimson Desert on just huulilla tulossa ulos ja sitä on kehuttu taivaisiin ja sen taakse... mutta ite henk.koht ostan sen vasta kun on julkaisusta kulunut tovi että näkee mitä Steam-kansa ja muut kriitikot sanovat ...

Statistiikka

Viestiketjuista
302 494
Jäsenet
82 172
Uusin jäsen
JHuotari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom