Etsin sopivaa laitteistoa kuiskaustulkkaukseen 10-20 hengelle.
Katselin temusta, ebaystä ja googlettelemalla sopivia laitteistoja, mutta en vielä tiedä mikä olisi sopiva valinta. Minulla ei ole kokemusta erilaisista tulkkauslaitteista, joten ehkäpä joku osaisi antaa hieman neuvoa sopivan laitteen valintaan. Yritän päästä melko halvalla, mutta laatu pitäisi olla kuitenkin sellainen, ettei tarvi joka kerta taistella laitteiston kanssa ja se palvelisi vuosia.
Tarkoitus olisi simultaanitulkata suomea osaamattomille henkilöille suomesta englanniksi. Tarve olisi laitteistolle, jossa minulla olisi mikrofoni, josta sitten langattomasti siirtyisi ääni kuuntelijoiden korvanappiin tai kuulokkeisiin. Yleensä tulkkaustarve on noin 10 henkilölle, mutta jos vastaanottimia saisi 20 kappaletta, riittäisi niitä varmasti kaikille tarvitseville.
Ehkä jokin allaolevien tapainen laitteisto voisi olla sopiva.
anleon.com
www.retekess.com
Katselin temusta, ebaystä ja googlettelemalla sopivia laitteistoja, mutta en vielä tiedä mikä olisi sopiva valinta. Minulla ei ole kokemusta erilaisista tulkkauslaitteista, joten ehkäpä joku osaisi antaa hieman neuvoa sopivan laitteen valintaan. Yritän päästä melko halvalla, mutta laatu pitäisi olla kuitenkin sellainen, ettei tarvi joka kerta taistella laitteiston kanssa ja se palvelisi vuosia.
Tarkoitus olisi simultaanitulkata suomea osaamattomille henkilöille suomesta englanniksi. Tarve olisi laitteistolle, jossa minulla olisi mikrofoni, josta sitten langattomasti siirtyisi ääni kuuntelijoiden korvanappiin tai kuulokkeisiin. Yleensä tulkkaustarve on noin 10 henkilölle, mutta jos vastaanottimia saisi 20 kappaletta, riittäisi niitä varmasti kaikille tarvitseville.
Ehkä jokin allaolevien tapainen laitteisto voisi olla sopiva.

Wireless Whisper Tour Guide System Simultaneous Interpretation System for Church | eBay
Over the years, we have been deeply engaged in wireless interpretation system industry. Channel Numbers: 999 channels. Key Futures Small and Fashionable.Weight about 110 grams, relatively small and light.
ebay.us

EXMAX EX-938 UHF Wireless Tour Guide Syste for Simultaneous Interpretation 1T15R | eBay
EXMAX UHF-938 UHF Acoustic Voice Transmission Wireless Headset Microphone Audio Tour Guide System for Church Translation Teaching Travel Simultaneous Interpretation(1 Transmitter 15 Receivers). UHF stable wireless transmission.
ebay.us
ANLEON MTG-200 wireless tour guide & language interpretation system 650-680MHz - ANLEON
anleon S2 Wireless Monitor System 570-590MHz

TT106S Earhook Receiver Wireless Tour Guide System Newly Upgraded
Retekess TT106S ear hook headphones tour guide system has long - lasting batteries. Clear sound in noisy areas helps info flow. Portable design is easy to carry. Auto - shutdown saves energy. AUX input ensures compatibility and good sound. Ideal for professional guides, school trips, and big events.