Spintires / Mudrunner / Snowrunner

No ei ainakaan Season 4. Urska River on paskinta paskaa ja se jätti traumat mitkä ei koskaa parane. Tappo meikän kiinnostuksen peliä kohtaan.
Edit: eiku joo toi kuulu 1 year settiin. No en muista osaa sitten sanoa
Lake kovd vie kuin litran mittaa urskassa kun hiukan suunnittelee niin kyllä tuo menee Lake Kovd vaan joutuu polkemaan lumessa tunteja ja mitään et voi.

Kunhan ei tosiaan Amuriin heti mene. Itse olen puolet seasoneista läpäissyt tähän mennessä. Viimeisimpänä nyt Amur. Ylivoimaisesti vaikein/hitain läpäistävä ja paikoitellen jopa puuduttava. Mutta silti ihan ok.

Kunhan ei tosiaan Amuriin heti mene. Itse olen puolet seasoneista läpäissyt tähän mennessä. Viimeisimpänä nyt Amur. Ylivoimaisesti vaikein/hitain läpäistävä ja paikoitellen jopa puuduttava. Mutta silti ihan ok.
kunhan sai zix605 auki niin sillä pärjää

Edit: Modataan org kysymystä niin että mikä vuosi kannattaisi ostaa ja miksi. 2-5 on vissiin vaihtikset?

Viimeksi muokattu:
Siellä on myös modi karttojen puolella aika kivoja mappeja, esim Remoh667 tekemät joista löytyy useiden karttojen kokonaisuuksia.

No snowrunner peruspeli ja ekavuosi pelattu. mikä seasoni kandeis(ja miksi) ostaa jos jonkun mapin viel kävis läpi? kiitos suosituksista
Tässä jotain omia havaintoja ja mielipiteitä viime vuosien ajalta...

Year 2 DLC ryhmä on tähän asti julkaistuista vuosipasseista epätasaisin. Season 7 Tennessee taitaa olla pelaajayhteisön mielestä aika yksimielisesti huonoin pelialue. Muut alueet ovat ihan OK. Don ja Maine ovat vaikeustasoltaan haastavampia, mutta Glades on rennompi, paitsi maanviljely-tehtävät, joiden grindauksessa meinaa hajota pää.

Year 3 ryhmän DLC:t (Ontario, British Columbia, Scandinavia, North Carolina) tuntuvat olevan yleisesti hyvin suosittuja pelaajayhteisön parissa, enkä muista nähneeni yhtään kommenttia jossa niitä olisi suoranaisesti haukuttu. Vaikeustaso on aika hyvin tasapainossa, kentistä löytyy sopivassa suhteessa sekä vaikeampia ja helpompia alueita. Pelinkehittäjät olivat ilmeisesti saaneet palautetta, että ihan koko ajan ei tarvitse kaiken olla pelkkää kärsimystä. Henkilökohtaisesti jos pitäisi valita, niin British Columbia (Season 10) oli kokonaisuudessa mukavin pelialue tähän mennessä, ja sen ajoneuvokaksikko saattaa olla kaikista paras (Kenworth 963 ja Mack Defense).

Year 4 DLC ryhmässä vaikeustaso kääntyi taas korkeammalle, ja pelaaja joutuu käyttämään kaikkia siihen asti opittuja taitojaan kentistä selviämiseen. Varsinkin Almaty ja Quebec eivät sovi alottelijoille, paitsi jos on masokisti. Quebecin voisi oikeastaan niputtaa samaan ryhmään Kola Peninsulan ja Amurin kanssa yleisen vaikeustason suhteen. Austria ja Washington State ovat vähän armeliaampia, mutta ei sielläkään sunnuntaiautoilijat pärjää.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 033
Jäsenet
79 884
Uusin jäsen
Xxvvzz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom