Star Wars Outlaws [Windows PC, Xbox S/X, PS5]

Kitos @Sadness että referoit linkin jotta ei tarvinnut klikata.
He myös peruuttivat hiljattain Star Wars Outlaws 2:n, koska se oli suunnitteilla ja työn alla. Se ei tullut tuotantoon, tietääkseni se ei ollut kiveen hakattu."
Tämä jaksaa aina hämmentää ettei näistä oteta opiksi ja itseään niskasta kiinni. ”Hei nämä jutut meni perseelleen, näin ei saa olla. Korjatkaa nämä kun teette rakkaudella seuraavaa jatko-osaa. ” Mutta ei. Toki pörssiyhtiöllä on aina tulostavoitteet, mutta pelitalot kuitenkin samaan hengenvetoon yrittävät tehdä taidetta/kokemuksia/elämyksiä/tarinankerrontaa, ja jotenkin vain ihmetyttää peliteollisuus.

Kitos @Sadness että referoit linkin jotta ei tarvinnut klikata.
Itselläni tarkoitus tuoda myös uutisen juttu myöskin samalla vaikka uutisten tekijät eivät saa "klikkejä" niistä. Joskus aikoinaan sain valitusta siitä kun olen tuonut noita mutta niihän se toimii Twitterissä Redditissä ja muuallakin, tuskin suomen olosuhteissa isot ulkomaalaiset menettää kuitenkaan paljoa rahaa, suomalaiset kuitenkin eri asia mutta jos IO tech:ltä tulee joskus käsky tähän niin muutan sitten että laitan pelkän linkin

En todellakaan kaikissa peliketjuissa juokse vaan niissä mitkä minua itseäni kiinnostaa edes jonkin verran ja koska vaikka Ubia onkin tullut arvosteltua ja Star wars niin minua silti tämä peli kiinnostaa semisti että kun hinta tulee kohdalleen niin varmasti kokeilen itsekin.

Tässähän oli niin että EA:lla oli monia vuosia yksinoikeus SW peleihin(Todnäköisesti maksanut tarpeeksi) ja kun Disney SW leffat ja yleinen mielenkiinto ei ollut tarpeeksi niin Ubisoft sai ostettua kanssa lisenssi oikeudet ja sitten tuli tälläinen peli jota kaikki ei välttämättä hehkuttaneet ja eikä myynyt tarpeeksi niin minkäs sille mahtaa.

Nyttehän esim QD on yrittämässä omaa star wars peliä "Star Wars Eclipse" Josta löytyy myöskin lanka:

Mutta veikkaampa että se ei ole todellakaan niin toiminallinen kuin tämä tai EA:n tekemät SW pelit ja se todnäköisesti kosiskelee vieläkin pienmpää pelaaja yleisöä

Statistiikka

Viestiketjuista
282 901
Jäsenet
78 485
Uusin jäsen
PeLa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom