Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Näillä ohjein sain värifiltterimodin toimimaan:Sain laitettua Game Pass versioon DLSS ja FOV modit, mutta en saanut toimimaan modeja jotka poistavat värifiltterit. Jos joku on saanut Game Pass versiossa toimimaan nuita niin arvostaisin ohjeita miten saa toimimaan.
Onko Starfieldissä mahdollisuutta ratkaista tehtäviä eri tavoilla ts voiko esim. tuon lockpickauksen kiertää jollain muulla tavalla (hiippailla toista reittiä, räjäyttää, tms).
If you're looking to get overpowered as soon as you can in Starfield, this in depth guide will teach you where to get all the best armor, weapons, and how to get tons of easy to acquire money at the VERY start of the game allowing you to have an easy playthrough. This guide will teach you all the best weapon locations, how to get the best armor, and be incredibly rich all before the game even begins! You'll be able to start the game with maxed skills and have tons of carry weight to scoop up loot to snowball your income.
0:00 - Intro
0:35 - Tutorial and Character Creation Best Choices
6:08 - Early Looting and Power Leveling Skills
21:33 - Power Leveling Security
27:05 - First Legendary (Optional) Farm
30:52 - Power Leveling Commerce
32:03 - How to open up free roam
32:48 - More Commerce Leveling
38:18 - How to get the OP Weapon
50:30 - How to afford OP Ammo
59:08 - How to get Digipicks for Security Leveling
1:01:45 - Starting Quest for Free Ship and Legendary Armor
1:09:00 - Leveling Security (Lockpicking) Lock Locaitons
1:29:58 - Power Leveling, Ship Upgrade, Legendary Armor
1:41:00 - How to reroll Legendary mods
1:44:39 - Getting your new Ship
1:46:15 - How to get LOTS of money
1:59:48 - Outtro
Useammassakin arvostelussa on sanottu, että sellaiset 10-20h pitäisi laittaa sisään ennen kuin alkaa peli maistumaan.Piti gamepassiin laittaa aikaa ja ekan puolen tunnin tarina ja kerronta ei ainakaan nappaa mukaan.
Noh annetaan hetki vielä aikaa jos sitten se tutkiminen innostais.
Vähän kummaa ettei virallisena launchipäivänä tullu mitää pätsiä.
Tuskin olet, mutta ehkä niitä ei kannata katsoa, jos ei pidä esitystavasta, aiheesta tai sisällöstä?Olenko ainut joka ei voi sietää näitä videoita?
Osa haluaa edetä alussa mahdollisimman nopeasti ja jättää pään seinään hakkaamisen vähemmälle, jotta voi sen jälkeen keskittyä vähemmillä rajoitteilla niihin asioihin mitkä pelissä itseä kiinnostavat. Kaikki eivät pidä samoista asioista.Onko nykypelaajat tosiaan semmoisia että kaikki pitää saada valmiiksi pureskeltuina näiden ihme videoiden muodossa? Eikö mitään voi jättää itse löytämisen ja etsimisen riemuksi?
Kaiken pitää olla aina mahdollisimman tehokasta ja parasta, eikö voi sopeuttaa sitä omaa peliään sen mukaan mistä itse pitää.
Et ole ainoa. Onneksi on vaihtoehto jättää moiset klikkaamatta ja antaa muiden "min-maxata" ihan rauhassa.Olenko ainut joka ei voi sietää näitä videoita?Onko nykypelaajat tosiaan semmoisia että kaikki pitää saada valmiiksi pureskeltuina näiden ihme videoiden muodossa? Eikö mitään voi jättää itse löytämisen ja etsimisen riemuksi?
Kaiken pitää olla aina mahdollisimman tehokasta ja parasta, eikö voi sopeuttaa sitä omaa peliään kokeilun ja erehdyksen kautta sen mukaan mistä itse pitää.
Päädyinpä rikkomaan vielä enemmän tämän tasapainoa. Päätin huvikseen käydä level 35 järjestelmässä pyörimässä levelillä 15 very hardilla. Menin johonkin POI joka on täynnä robotteja. Löytyi yksi level 45 robotti jonka sain suhteellisen pienellä vaivalla hengiltä. Harmi että robotit eivät tiputa aseita kuten ihmiset, mutta löysin 2 asetta laatikoista. Nyt 2 paikkaa tutkineena nostin aseiden vahingon 8:sta 147. Voisi vielä käydä katsomassa levelin 45 järjestelmän että pärjääkö siellä.
Ainankin tällein pelaamalla näistä mestoista löytyy hyvää loottia. Se mitä main questia tein niin siellä tuntui tulevan vaan kasoittain ihan tuhnuja pyssyjä. Tosin siinä vaiheessa pelasin vielä hardilla.
Olenko ainut joka ei voi sietää näitä videoita?Onko nykypelaajat tosiaan semmoisia että kaikki pitää saada valmiiksi pureskeltuina näiden ihme videoiden muodossa? Eikö mitään voi jättää itse löytämisen ja etsimisen riemuksi?
Kaiken pitää olla aina mahdollisimman tehokasta ja parasta, eikö voi sopeuttaa sitä omaa peliään kokeilun ja erehdyksen kautta sen mukaan mistä itse pitää.
Mun puolesta pelejä saa pelata ihan miten haluaa, mutta luulisin että tämmönen min-maxaaminen on yleistynyt live service pelien suosion kasvun myötä (destiny 2, diablo IV,...?). En oikein nää että miten Starfield tai muut puhtaasti yksinpelit tähän pelityyliin taipuu hauskasti, mutta kai sitä saa yrittääOlenko ainut joka ei voi sietää näitä videoita?Onko nykypelaajat tosiaan semmoisia että kaikki pitää saada valmiiksi pureskeltuina näiden ihme videoiden muodossa? Eikö mitään voi jättää itse löytämisen ja etsimisen riemuksi?
Mä tykkään rikkoa pelini ite. Onnistuin jo tässä trivialisoimaan vaikeustason täysin.
Sama, mutta ensin pelaan enemmän tai vähemmän 'sääntöjen' mukaan, että saa kokemuksen siitä, miten tuota on ajateltu pelattavan ilman, että se on (satunnaisuutta enempää) rikki. Ehkä tässä tuo oma hahmo on vähän sponge myös, kun ainakin normaalitasolla sai juoksennella aika vapaasti. Ehkä täytyy nostaa pikkuisen vaikeustasoa, ja ne tippuvat kovemmat aseet ja varusteet varmaan kompensoi sitä vastustajien sieneytymisen kasvamista.
Ennen nämä samat oli tekstiä, eikä olleet ihan näin nopeasti saatavilla, kun oli vähemmän ihmisiä joilla oli mahdollisuus tehdä tommosia ammatikseen. Noin muuten entiset pelaajat ja nykypelaajat ei taida ihmeemmin erota toisistaan. Aina on min-maxattu.Olenko ainut joka ei voi sietää näitä videoita?Onko nykypelaajat tosiaan semmoisia että kaikki pitää saada valmiiksi pureskeltuina näiden ihme videoiden muodossa? Eikö mitään voi jättää itse löytämisen ja etsimisen riemuksi?
Kyllä. Ja aina on ollut samalla tavalla myös niitä, joille on tärkeää paheksua muiden tapaa elää, olla ja pelata, riippumatta siitä onko sillä mitään vaikutusta omaan elämään.Ennen nämä samat oli tekstiä, eikä olleet ihan näin nopeasti saatavilla, kun oli vähemmän ihmisiä joilla oli mahdollisuus tehdä tommosia ammatikseen. Noin muuten entiset pelaajat ja nykypelaajat ei taida ihmeemmin erota toisistaan. Aina on min-maxattu.
Pari tuntia tuli pelattua (New Atlantikseen asti) ja kyllähän tää ihan hyvältä vaikutti.
Välillä nauratti kun robotti tappeli piraatteja vastaan ja itse samaan aikaan kolusin toisaalla laatikoista kaikkia ruuvimeisseleitä ja tyhjiä pahvikuppeja talteen, ettei vaan jää mitään "tärkeää" huomaamatta. Loottia on kaikki paikat väärällään, pitää jotenkin oppia erottamaan hyvät huonoista.
Asetuksia säätämällä sai ekalla tehtävällä sen 90-100FPS+ (RTX3080+5800X3D) joka riittää, varmaan suorituskyky tuosta paranee ajan mittaan.
Jotenkin kummallisesti ainoat jäätymiset (tokeni kyllä niistä) tapahtui kun meni valikoihin tai tallensi peliä. GP versio siis.
Edit: Todella vahvoja NMS-viboja tuli alkuun noista skannereista yms.
Näyttää steam top playedeissa bg3 olevan silti vielä edellä, mahtaako tuo näyttää oikein, vai onko tuossa joku viive?
Ei ole viivettä. Peak players ei juurikaan eroa early access julkaisusta. Premium tyypit ostivat premiumin joko Steamistä tai MS storesta game pass + premium combolla.
En näe paljoa syytä miksi kukaan olisi ostanut Steamissä nyt varsinaisessa julkaisussa kun tämän saa 9 eurolla game passista. Jos sen premiumin olisi halunnut niin sen olisi jo varmaankin ostanut viikko sitten.
Yksi asia joka on alkanut ärsyttää. Piti etsiä yhtä tiettyä itemiä, kävin koluamassa paikkoja joissa sitä voisi olla. Yhdestä löyty. No menin sitten samanlaisiin paikkoihin. 100% sama vihujen asettelu, täysin sama rakennusten asettelu, sama kuollut tiedemies täälläkin jäänyt murskautunut pöydän alle ja se tavarakin löytyi täysin samasta paikkaa. Näyttää siltä että ainoastaan vihujen leveli ja astioissa olevat tavarat ovat RNG:llä. Melko tylsää explooraamista.
Pelimekaanikoiden puolesta tämä ois voitu tehdä noin 10v sitten, latauspaari latauspaarin perään kun pohjilla on se vanha pelimoottori, ei tämä mikään oikea nextgen peli ole.
2.0 ei riitä tuosta pelimoottorista, ois pitänyt vetää heti 3.0.
Saako tästä mitenkään sujuvasti pyörivää? Odotin peliä innolla, mutta tää surkee suorituskyky kyllä syö miestä. 3080 10gb ja 7800X3D. 4K näytöllä pitää laittaa 50% resoluutio, jotta pyörii edes vähän yli 60 fps. Asetukset medium. Auttaisko toi DLSS modi vai tuoko se mitään lisää vrt FSR2?
Ei taida 3080 tukea dlss 3dlss 2 modi sattaa antaa pari fps lisää ja hieman paremman näköinen jos skaalaa paljon. Valittavasti dlss 3 tuntuu olevan ainoa tapa saada tämä pyörimään hyvin.
Itse sain tuolla fps pysymään jatkuvasti yli 100, usein cäppää 117 fps johon olen maksimin laittanut että pysyy g-sync rangella. Tämä siis 4K ja 66% skaalauksella kun 4080 ja 5800x käytössä.
dlss 2 modi sattaa antaa pari fps lisää ja hieman paremman näköinen jos skaalaa paljon. Valittavasti dlss 3 tuntuu olevan ainoa tapa saada tämä pyörimään hyvin.
Itse sain tuolla fps pysymään jatkuvasti yli 100, usein cäppää 117 fps johon olen maksimin laittanut että pysyy g-sync rangella. Tämä siis 4K ja 66% skaalauksella kun 4080 ja 5800x käytössä.
Ei taida 3080 tukea dlss 3
Saako tästä mitenkään sujuvasti pyörivää? Odotin peliä innolla, mutta tää surkee suorituskyky kyllä syö miestä. 3080 10gb ja 7800X3D. 4K näytöllä pitää laittaa 50% resoluutio, jotta pyörii edes vähän yli 60 fps. Asetukset medium. Auttaisko toi DLSS modi vai tuoko se mitään lisää vrt FSR2?
Jaa a, vaikea sanoa mistä johtuu. Tää mun suorituskyky on enemmän linjassa muun internetin kanssa, joten nuo sun lukemat ovat aika poikkeuksellisen hyvät.Tää on kyllä outoa koska mulla on 3080ti 12gb + i5-12600k (hieman kellotettu) jonka ei pitäis olla mitenkään järkyttävästi parempi kombo ja high/ultra toimii 3440x1440 resolla ihan moitteetta 120fps (jotain pieniä droppeja mutta ei varmasti lähellekään 60fps). DLSS eikä muutakaan käytössä.
En tiedä olenko ainut kenellä tuo Vortex kettuilee. En saa millään modeja sen kautta kuntoon.
Skyrim, New Vegas ei mitään ongelmia.
StarfieldCustom.ini tiedosto on mun mielestä kunnossa, mutta kun ei. Manuaalinen asennus ei kiinnostaisi, kun on ollut superiisi tuo Vortex.
Pitääkö siirtyä mod organizer 2?
Jaa a, vaikea sanoa mistä johtuu. Tää mun suorituskyky on enemmän linjassa muun internetin kanssa, joten nuo sun lukemat ovat aika poikkeuksellisen hyvät.
Tässä kyllä näköjään pätee tämä että mitä enemmän pelaa sitä paremmaksi peli muuttuu. Omalla kohdalla se ei kyllä johdu mistään muusta kuin siitä että pääsee perille näistä helvetin kryptisistä mekaniikoista.
Varsinkin tavaroiden rahtaaminen ja niiden jonnekin säilöminen on melko uuvuttavaa touhua. Google jatkuvasti auki kun yrittää selvittää mihin resursseja tarvitsee ja kuinka paljon niitä tarvitsee ja mihin ne kannattaa säilöä. Ettei turhaan rohmua tavaraa ja käytä siihen aikaa.
Oon lisäks yrittänyt puoli tuntia tajuta miten noita aluksia oikein rakennellaan. Päivitin vähän kaikkia osia mutta silti jotain punasella eikä oikein mikään kombinaatio toimi. Ei niinku millään jaksais katsoa 30 min videota tai lukea artikkeleita että miten toi toimii. Lähinnä vaan haluisin lisää tilaa tavaralle alukseen mutta oon vissiin vaan liian tyhmä tajuamaan miten tohon ensimmäiseen kippoon saisi lisää tilaa asennettua.
Kattoo videoita ja postauksia Redditistä niin tuntuu että kaikilla on selvillä mitä pitää tehdä ja mihin pitää mennä, ite on ihan hukassa eikä oikein mitään hajua että pitäisikö esim outposteja rakentaa ja mitä kaikella tekee. Mitä noi planeettojen pinnalla olevat resurssialueet on? Minkä takia planeettoja pitää skannata? Onko normaalia lentää aina johonki hevon helvettiin valovuosien päähän myymään tavaraa ettei ole ylipainoa?
Edit: Mainitaan nyt kuitenkin myös positiiviset puolet. Peli on hauska ja ainakin itse tykkään taisteluista. Eri planeetat on hienon näköisiä ja on oikeasti hauska löytää kaikkea uutta. Kokonaisuutena ei valittamista.
Kappas nvidia on vahingossa toimittanut sulle 5080 näytönohjaimen ennakkoonTää on kyllä outoa koska mulla on 3080ti 12gb + i5-12600k (hieman kellotettu) jonka ei pitäis olla mitenkään järkyttävästi parempi kombo ja high/ultra toimii 3440x1440 resolla ihan moitteetta 120fps (jotain pieniä droppeja mutta ei varmasti lähellekään 60fps). DLSS eikä muutakaan käytössä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.