Enpä ollut aiemmin tajunnut, että Steam on niin vitun typerä, että et voi pelata kuin yhtä peliä samaan aikaan per tili. Sen toki ymmärrän, että samaa peliä ei voi pelata useammalla konella samaan aikaan, mutta minkä vitun takia vaimo ei voi olohuoneen koneella pelata peliä X samaan aikaan kun minä pelaan pääkoneella peliä Y? Toki jotain offline-paskaa voi kikkailla, mutta noin periaatteellisella tasolla, minkä helvetin takia en voi pelata samalla tilillä pelejä, jotka olen ihan omalla rahalla sinne itse ostanut? Joo, olisihan se mahdollista sitten että jengi harrastaisi jotain yhteistilejä, mutta eipä tuo kovin kummoinen juttu olisi laittaa joku valinnainen lisäominaisuus joka mahdolistaa useamman pelin vaikka samassa sisäverkossa tjs.
Noh, tietääpähän jatkossa olla ostamatta Steamista mitään pelejä, joissa on yhtään riskiä että vaimo tai lapset saattaisivat haluta pelata niitä.
Noh, tietääpähän jatkossa olla ostamatta Steamista mitään pelejä, joissa on yhtään riskiä että vaimo tai lapset saattaisivat haluta pelata niitä.