Steamin päivitetty Performance Monitor Overlay osaa erotella "feikkiframet" aidoista

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Valve on tuunannut uudessa beetapäivityksessä Steamin Performance Overlayn tunnistamaan pelin aidon FPS:n ja näyttämään sekä generoitujen ruutujen avulla luodun kokonais FPS:n että natiivin FPS:n.

1750323696066.png

Lähteet: Steam :: Steam Client Beta :: Steam Client Beta - June 17th, Steam Support :: Understanding the In-Game Overlay Performance Monitor

Tällaista olikin jo odotettu. Olisiko paha jos pohja-fps näkyisi ennen generoidun fps:n lukemaa?

Tällaista olikin jo odotettu. Olisiko paha jos pohja-fps näkyisi ennen generoidun fps:n lukemaa?
Itse kokisin, että jos ruutujen generointi on päällä, pelaajaa todennäköisesti kiinnostaa enemmän FPS generoitujen ruutujen kanssa - eihän koko generointi muuten olisi varmaankaan päällä.

Itse kokisin, että jos ruutujen generointi on päällä, pelaajaa todennäköisesti kiinnostaa enemmän FPS generoitujen ruutujen kanssa - eihän koko generointi muuten olisi varmaankaan päällä.
Minä näkisin toisinpäin. Feikkiruudut kun on vähän kuin laastari haavan päällä. Niin kyllä se kiinnostaa enemmän että mikä on se haavan taso ja sen parantaminen kuin laastarin kanssa saavutettu tulos.

Vielä kun sais niin että voit lukita pelin vaikka 60 fps, ja sit pyöris pelkästään natiivina, paitsi jos tulee dippejä, niin ne paikattas feikki frameilla.

Statistiikka

Viestiketjuista
280 178
Jäsenet
78 047
Uusin jäsen
pentti oja

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom