Steamin tallennuksen kanssa

Tapaus on seuraavanlainen, että asensin win11 ja Steamin uudestaan. Omasta kirjastosta sitten asensin uudestaan pelit. No nyt kun rupean pelamaan niin peliajaksi Steami ilmoittaa yli 2 tuntia ja en ole uudellen asennusten jälkeen pelannut kuin max 40 min. Olen netistä koittanut etsiä apua ja kokeillut niitä nih ei vaan pääse pelamaan omaa peliä. Ja käyttäjä nimi UvealBead8854 on pahoillani jos olen sotkenut sinun pelaamiset.

Steam sovelluksen ja pelien uudelleenasennus ei nollaa kertynyttä peliaikaa.

Kyseessä juuri äskettäin ostettu peli Forza Horizon 5 ja grafiikka ongelmien takia olen pelannut sitä tosi vähän. Käynnistäessä pelin niin pelissä tulee esille toinen käyttäjätunnus tuo Uvealin niminen.

En ole itse pelannut FH 5:sta Steamin kautta. Nettihaulla voi aina saada vanhentunutta tietoa, mutta pikaisen haun perusteella FH 5 vaatii Microsoft tilin liittämisen ensimmäisellä käynnistyksellä. Käytätkö Windowsissa aktiivista Microsoft -tiliä? Siihen ymmärtääkseni sisältyy myös Xbox/Xbox Live -tili, jonka FH 5 vaatii.

Näistä Microsoft-virityksistä ei aina tiedä, mitä ongelmia tulee. Ehkä synkkaus Steamin ja MS:n välillä menee pieleen ja sen takia näet jonkun oudon gamertagin pelin profiilissa. Nyt kun vaan tietäisi voiko tilien linkityksen resetoida ja tehdä uudestaan, ja mistä se tehdään...

Edit: tilien linkitys ilmeisesti ei pakollista, mutta jollekin Microsoft-tilille pelin luulisi vaativan kirjautumisen - vähintään kerran.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
294 313
Jäsenet
80 671
Uusin jäsen
MuTkA

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom