Joo mut eipä se juurikaan auta. Mulla on tällainen ja on kyllä niin tähän ketjuun kuuluva susipaska hana ettei toista ole. Tätä ennen elin maailmassa, jossa allashanat toimii enemmän tai vähemmän ikuisesti, mutta tämä hajosi jo sisäänmuuttopäivänä niin, että jäi täysin jumiin eikä kahva noussut enää ollenkaan. Silloin meni vielä rakennuttajan takuukorjauksiin. Sittemmin olen itse avannut ja ottanut sen jousen kokonaan pois, kun se jousi mursi sen muovisen alustansa (aivan liian ohut seinämä sille suunnitellulla reiällä) ja kiilautui rungon väliin niin, ettei kahva kääntynyt enää kylmän ja kuuman välillä. Enää sitä jousta ei siis voi pitää siellä, halusi tai ei. Ja vaikka sitä jousta ei siellä enää ole niin on se silti uskomattoman tahmaava ja jäykkäliikkeineen hana eikä tahdo pysyä täydellä virtauksella vaan pyrkii aina palautumaan siihen 50% pykälään, kun kahvasta päästää irti.
Samaa jäykkäliikkeistä Gusibasganauticcia on toki myös keittiössä ja mitään pehmeitä/pieniä säätöjä on turha kuvitella silläkään tekevänsä kuten entisen kämpän Oraksen tuotteilla pystyi tekemään. Nuo lonksuu joko täysille tai kokonaan pois niin, että koko hana heiluu ja kolisee, jos vaikka käsivarrella yrittää vähän säätää virtausta tai lämpöä silloin kun kädet ovat sotkussa – käytännössä mahdotonta. Ja saman Nautic-sarjan pytty pärskii kannen sisäpuolelta istuinrenkaineen likaiseksi niin, että niitä saa olla koko ajan pesemässä. Roiskii toki koko vessan, jos pyttyä menee vahingossa auki pitäen huuhtelemaan, eikä se välillä meinaa saada huuhdeltavia asioita viemäriin asti ollenkaan, kun mutka on niin tiukka. Mun mielestä nää on niin huonosti suunniteltuja vesikalusteita, ettei kukaan tervejärkinen näitä valitsisi itselleen, jos pääsisi kokeilemaan ensin.