Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Psitetään kuvaVoi olla että se johtuu painikkeen väristä, mutta minun mielestä se toinen painike näyttää luurilla isommalta.
Ärsyttävää, kun keskustelupalstan yksi perusominaisuuksista eli viestin lainaus (quote) on kolmen pisteen takana
Editorissa ei ole (eipä ole myöskään Spoileria), Bold ja Undo ovatEn tiedä korjattiinko tämä jo, mutta pc:llä ja mobiilissa on ihan näkyvissä toi viestin Lainaus
![]()
Editorissa ei ole (eipä ole myöskään Spoileria), Bold ja Undo ovat![]()
Mustalla ei näy kuin vastan tökkimällä noita kolmoispisteitä.
Kyseessä mobiili. Mun mielestä nämä säädettiin hyvään malliin 2.1-päivityksen yhteydessä.
Editorissa ei ole (eipä ole myöskään Spoileria), Bold ja Undo ovat![]()
Toimiiko hyvin, ku lainaat tekstiä vaikka hesarilta?Ah enpä itse olekaan tuolta käyttänyt, kun noilla muilla saa lainaukset suoraan![]()
Tämä on lainattua tekstiä
Tämä auttaa asiaan, mobiilin työkalupalkin rivi päivitetty.Kyseessä mobiili. Mun mielestä nämä säädettiin hyvään malliin 2.1-päivityksen yhteydessä.
![]()
Kolmen pisteen ja Undoon väliin jäi tyhjä kohta. Mahtunevat yhdelle riville, kun sen ottaa pois.
![]()
Onko mahdollista saada Uudet viestit linkkiä sivun alareunaan mobiilissa ja normisivustossa niin ei tarttis erikseen lähteä scrollailemaan?
Olisiko mahdollista saada mm. luettelointi ja sisennys pois tuolta kolmen pisteen takaa? Hankala mobiililla, kun joutuu kahden avattavan valikon kautta hakea. Vahingossa skrollaat hieman, niin valikko menee piiloon.Tämä auttaa asiaan, mobiilin työkalupalkin rivi päivitetty.
Nyt ovat yhdellä rivilläTässä tullaan siihen että mobiilissa on erilaisia ruutukokoja ja isommilla ruuduilla saa enemmän ikoneita, pienemmillä vähemmän. Omalla Galaxy S22 Ultralla näkyy hyvin.
Mutta otin nyt yhden ikonin pois.
Näköjään jos tykkää jostakin viestistä, tulee siihen viestiin kaksi kirkuvan keltaista peukkua, toinen viestin alaosaan ja toinen painikkeen eteen.
Siinä painikkeen edessä varmaan kuuluisi olla tuossa tilanteessa miinusmerkki tai joku muu ikoni, josta voi päätellä, että toisen kerran klikkaamalla tykkäys poistuu?
Edit.
Ja kun niiden samalla rivillä olevien painikkeiden koosta mainitsin (se Sampsan "meneeköhän jo yli" -kommentti), niin samalla tavalla eri kokoinen näyttäisi olevan myös muokkaustilan vihreä painike (alla zoomattuna). Mutta ehkä minä vain olen vähän sokea ja näen tuon eri lailla.
Johtuu siitä, että peruuta-napin border on nii samansävyinen taustan kanssa. Samankokoisia ovat, mut tosiaa näyttää erikokoisilta. Zoomailin toisessa teemassa:Näköjään jos tykkää jostakin viestistä, tulee siihen viestiin kaksi kirkuvan keltaista peukkua, toinen viestin alaosaan ja toinen painikkeen eteen.
Siinä painikkeen edessä varmaan kuuluisi olla tuossa tilanteessa miinusmerkki tai joku muu ikoni, josta voi päätellä, että toisen kerran klikkaamalla tykkäys poistuu?
Edit.
Ja kun niiden samalla rivillä olevien painikkeiden koosta mainitsin (se Sampsan "meneeköhän jo yli" -kommentti), niin samalla tavalla eri kokoinen näyttäisi olevan myös muokkaustilan vihreä painike (alla zoomattuna). Mutta ehkä minä vain olen vähän sokea ja näen tuon eri lailla.
Kyllä minä sen ymmärsin. Eikä ollut tarkoitus huutaa, että minä haluan tämän ja tuon pikkujutun korjattua, vaan tarkoitus oli vain eteen tullessa listata asioita, jotka vaikuttavat bugeilta, tai käytettävyyskukkasilta.Tarkoitin tuolla, että meneeköhän vähän yli pikkuasioihin puuttumista.
Ne on samankokoisia. Kyseessä on vaan optinen harha, kun toisessa laatikon uloimmat ääriviivat on tummemmalla sävyllä ja toisessa vaaleammalla, mitä se laatikon sisällä oleva väri.Näköjään jos tykkää jostakin viestistä, tulee siihen viestiin kaksi kirkuvan keltaista peukkua, toinen viestin alaosaan ja toinen painikkeen eteen.
Edit.
Ne on samankokoisia. Kyseessä on vaan optinen harha, kun toisessa laatikon uloimmat ääriviivat on tummemmalla sävyllä ja toisessa vaaleammalla, mitä se laatikon sisällä oleva väri.
Onko mahdollista saada Uudet viestit linkkiä sivun alareunaan mobiilissa ja normisivustossa niin ei tarttis erikseen lähteä scrollailemaan?
Näin siis esim. Matkapuhelinfoorumilla. "Uudet" painike alapalkissa.Paina oikeassa alanurkassa nuolinappia joka heittää sivun yläreunaan?
Näin siis esim. Matkapuhelinfoorumilla. "Uudet" painike alapalkissa.
Minusta oikein toimiva ratkaisu että voi suoraan yhden napin kautta mennä uudestaan uudet viestit alueella ilman ylös siirtymisiä.
![]()
On varmaankin jo joku huomannut ja maininnut mutta myyntialueelle uutta ketjua tehdessä ei tule enää sitä valmista pohjaa. Saahan sen toki kopioitua muista ketjuista mutta oli ennen kätevämpi kun se oli valmiina.
Mites se live content lisäosa vaimikäseoli?Hyvä huomautus, lisätty!
Mites se live content lisäosa vaimikäseoli?
Olin samaa tulossa kysymään. Tuota nähnyt käytettävän täällä ainakin paljon.Editorista katos yliviivaus vai pitääkö mun ottaa silmä kätteen? Kaikkea muuta turhaketta kyl löytyy
![]()
Mietin että se olis täysin turha kun ctrl + s tekee saman? samoin alleviivaus ctrl + u.Editorista katos yliviivaus vai pitääkö mun ottaa silmä kätteen? Kaikkea muuta turhaketta kyl löytyy
![]()
Kiitti pro-tipeistä. Sama mäkillä paitsi cmd+s/u. Ei tuu tekstinkäsittelyä niin paljoa tehtyä, että ois tiedossa ollut. Toissaalla samalla kaavalla menis varmaa boldauksetki (cmd+b) jne sen enempää hiuksia halkomattaMietin että se olis täysin turha kun ctrl + s tekee saman? samoin alleviivaus ctrl + u.
Ainakin mobiilissa pelkät näppäinkomennot taitaa mennä aika hankalaksi.Mietin että se olis täysin turha kun ctrl + s tekee saman? samoin alleviivaus ctrl + u.
Tuossa sen tosiaan näkee hyvin. Tuota vastaavaa ilmiötä on nyt muutamassa muussakin kohdassa, kun värisävyjen erot ovat paikoin vierekkäisissä osissa niin samanlaisia.Johtuu siitä, että peruuta-napin border on nii samansävyinen taustan kanssa. Samankokoisia ovat, mut tosiaa näyttää erikokoisilta. Zoomailin toisessa teemassa:
![]()
Zoomailin sinunki kuvaa
![]()
Ei ole tarkoituksena sairaanloisesti tiivistää leiskaa mahdollisimman ahtaaksi että säästetään muutama pikseli korkeussuunnassa. Vuosi on 2024 ja näytöt ja resoluutiot on kasvaneet, hieman ilmavampi ja raikkaampi leiska jatkossa.
Kyllä, tarkoitinkin korkeutta. Oliko sitä luettelointia mahdollista lisätä mobiiliin viestieditorin työkalupakkiin, ettei menisi kolmen pisteen taakse?Leveyden määrittelee laatikon sisällä oleva sisältö.
Itsekin tein nopean muutoksen, missä vaan muokkasin snadisti paddingiä ja marginaaleja. Mitään en ottanut kokonaan pois vaan hieman tiivistin. Ainakin omaan silmään sai mukavan tiiviiksi.
eihän tälläinen pullianen ymmärrä tuosta mitäänEsim. Stylus lisäosalla.
Erittäin rakentavaa kritiikkiä. Kannattaa selittää tarkemmin, mielellään täsmällisesti mikä mahdollisesti on mielestäsi huonosti. Screenshotit auttanee kans paljon.Huono luettavuus nykyään. kaikki oheiskilke näyttää samalta kuin viestin teksti.
eihän tälläinen pullianen ymmärrä tuosta mitään
noh jätetään tuo ulkoasu ammattilaisille.
On kyllä raskas käyttää tää sivusto nyt eikä jaksa selata ellei erikseen etsi jotain tiettyä asiaa. Tätäkin viestiä kirjoittaessa en näe muuta kuin oman viestini ja melkeinpä pelkkää harmaata ja mustaa. Vaikka vuosi onkin 2024 on silti edelleen tietokoneen näytöt surullisen pieniä. Itselläkin sama 32" käytössä kuin on ollut vuosia ja resoluutio sama 1440p enkä tykkää laittaa fonttia ihan miniksi, että voi lukea mukavasti vaikka näkö täydellinen onkin. En muutenkaan ymmärrä tätä kehityssuuntaan missä käyttäjät koitetaan ajaa pois kun sivustoista ja palveluista tehdään mahdollisimman työläitä käyttää. Minimalismi ja helppous kunniaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.