Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän siellä paineta töitä hiki hatussa tilausten postittamiseksi.Lähetin ite kanssa sähköpostia äsken, jossa kyselin vähä meininkiä. Mietin, et oisko joulun alla joihinkin tuotteisiin tilattu vähän bufferia, vaikka vissiin koittavatkin moista toimintaa karttaa pienellä varastollaan.
Kummaa muuten jos eivät oo eiliseen sähköpostiin vastanneet - sivuilla kuitenkin mainostetaan sähköpostiaspan olevan "auki" joka päivä klo 08-02. Puhelimestakin tavottaa joka päivä klo 10-23 sivun mukaan. Toivottavasti eivät ny oo jo tukehtumassa liian isoon palaan.
Kaippa se oletus on, että siellä kaks hefeä vetää kahessa vuorossa melkosilla ylityötunneilla. Taitaapi olla koko firman toimintamalli tällain alkutaipaleella. Ei kai muutoin tuo käsittämätön aspa-aukioloaika mikä sivuilla lukee olisi edes mahdollista. Ja tästä ny toki sillon ois pidettävä myöskin kiinni, kun moinen on printattu. Imo.No en kyllä oikein tiedä mikä sinun oletuksesi on kyseisestä firmasta.
Ensi viikolla saavat pienen erän Mortar MAX:eja, joista toivottavasti riittäisi minullekin yksi.Tilasin tehoraudasta osat kun oli ihan kilpailukykyiset hinnat ja halusin tilata kaikki samasta paikasta. Kingstonin SSD:n kanssa oli toimitusvaikeuksia joten korvasivat tuotteen MP510:llä. Muutin myös tilausta että vaihtaisivat emolevyn Tomahawkista -> Mortar MAX:iin ja palauttivat hintaeron summasta. Jouduin ottamaan kuitenkin tuon Tomahawkin koska oli käynyt joku moka ja kaikki Mortarit olivat menneet muille, enkä jaksanut odottaa enään.
Asikaspalvelu oli erinomaista ja taitavat aika pitkää päivää tehdä kun yölläkin vastasivat sähköpostiviestiin. Itsellä jäi positiivinen vaikutelma firmasta. Toimitusaika taisi venyä vähän mutta itseäni se ei haitannut.
Toivottavasti firma menestyy ja saadaan lisää kilpailua suomen markkinoille.

Itse tilasin 27.11 muutaman komponentin, silloin oli muuten vielä 1-2 viikkoa toimitusaika. Se on nyt muuttunut kaikille tuotteille 1-3 viikoksi... Eilen piti joo kuorman tulla mutta ei ole enää kuulunut mitään
Esim. prossunkin saisi nyt jimmsiltä halvemmalla ja suoraan hyllystä.
Joo tosiaan näyttäsi asiakaspalvelu ainakin toimivan, Tilasin viimeviikolla kone pakettia jossa 3900x ja tänään tuli ilmoitusta, että prosessorin toimitus todennäköisesti viivästyy.
"Hei,
Tilaamassasi AMD 9 3900X prosessorissa on toimitusvaikeuksia, emmekä ole saaneet vieläkään tukkurilta tarkkaa toimitusaikaa.
Tällä hetkellä AMD:llä näyttäisi olevan toimitusvaikeuksia koko Euroopassa, emmekä halua pitää asiakkaitamme pimennossa asian suhteen.
Olethan meihin yhteydessä, jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, autamme ilomielin asian suhteen.
Ystävällisin terveisin
Tehorauta"
Taisi käydä myös hassusti omalle tilaukselle. Ilmeisesti tukkurilta ei saanut emolevyä minkä tilasin ja homma on viivästynyt. Tänään ehdoteltiin että jos jonkun toisen emolevyn, mutta kiire vei vissiin mukanaan kun ei tullut ehdotusta vaihtoehtoisesta emosta. Onhan se toki vähän ikävää kun 1-2vko toimitusaika on vierähtänyt nyt 3 viikkoon ja eiköhän tässä joulun pyhät ja uudenvuodet vielä ainakin mene eli 5 viikkoa sitten täynnä. Elättelen vielä salaa toiveita että järkevä emolevy-ehdotus saapuu ja voin käydä noutamassa, mutta en pidättele hengitystä. No mikäpä kiire tässä valmiissa maailmassaToimitusaika tosiaan repesi 1-2 viikosta näillänäkymin 3-4 viikoksi. Black friday sai ihmiset kasailemaan koneita ja nyt joulu tulee hidastamaan. Kuun vaihteessa tilattu paketti ei kerennyt tulla jouluksi. Joululahjatavara saa sitten muuttua vaikka uudenvuoden lahjaksi tai loppiaislahjaksi.
Alkuperäinen tilaus jäi hieman vajaaksi ja kun varastossa ei ole kertakaikkiaan mitään, niin ei tilausta uskaltanut täydentää. Peruskomponentteja soisi olevan varastossa.

Itse odottelen 1.12. tilattua pakettia. Nyt alkanut miettimään miten nuo suhtautuisivat tilauksen perumisen pyyntöön. Ehkäpä olisivat jopa mielissään siitä.
Milloinpa mahdoit tilata/saada tilauksesi?Hyvin toimi prosessi ja kamat tuli luvatusti. Ajoissa. Oikeat. Hyvin pakattuna.
Mitä tilasit?Itsellä ihan positiiviset kokemukset tilasin tuossa 10.12 illalla ja 20.12 lähti paketti matkaan matkahuollolla. Verkkosivun mukaan tuotteita ei ollut varastossa ja arvioitu toimitusaika oli 1-3 viikkoa
Tilasin r3600, ramit, ssd ja emolevyn. Tilaus oli itse asiassa jo noudettavissa tänään.Mitä tilasit?
Tavaraa ilmeisesti saapui perjantai iltana varastolle ja kävinkin tänään noutamassa oman tilaukseni. Kyrpä otsassa vaihdettu rojut koteloon, mutta tulipahan tehtyä. Olin jo kerennyt tuudittautua ajatukseen että saan tuota koneen ruuvaamista siirrettyä ensi vuoden puolelle, mutta sitten rauta saapuikinTaisi käydä myös hassusti omalle tilaukselle. Ilmeisesti tukkurilta ei saanut emolevyä minkä tilasin ja homma on viivästynyt. Tänään ehdoteltiin että jos jonkun toisen emolevyn, mutta kiire vei vissiin mukanaan kun ei tullut ehdotusta vaihtoehtoisesta emosta. Onhan se toki vähän ikävää kun 1-2vko toimitusaika on vierähtänyt nyt 3 viikkoon ja eiköhän tässä joulun pyhät ja uudenvuodet vielä ainakin mene eli 5 viikkoa sitten täynnä. Elättelen vielä salaa toiveita että järkevä emolevy-ehdotus saapuu ja voin käydä noutamassa, mutta en pidättele hengitystä. No mikäpä kiire tässä valmiissa maailmassa![]()
No ei tässä nyt enää nuori opiskelija olla eikä homma ole muutamasta kympistä sinänsä kiinni. Olen kyllä ihan samaa mieltä että nopeudesta voi maksaa, maksan itsekin mielelläni monista asioista ekstraa että säästyy omaa aikaa ja vaivaa. Toisaalta taas näissä konetilauksissa jos vanha kone ei ole levinnyt käsiin niin ei se nyt niin viikon päälle ole milloin uusi rauta saapu. Ja rehellisesti sanottuna, jos rauta olisi lahonnut käsiin niin olisin ajanut verkkokauppa.com 24h kioskiin ja hakenut romut premium-hintaanNuorena opiskelijana sitä ois varmasti venannu osat just sieltä missä o halvinta, mutta nykysellää sitä on ehkä valmis maksamaan parikybää enempi päärigin osista, jos se leikkaa toimituksesta useita viikkoja pois. Imo.
Onkos kukaan tilaillut tuota ryzenin 3950X:ää tuolta? Piti ihan tarkistaa ja olen melkein kuukausi sitten pistänyt tilauksen sisään. TOKI sivulla mainitaan että todennäköisesti yli parikin viikkoa menee, mutta ei ole tilausvahvistusta lukuunottamatta kuulunut mitään.
Ei tässä sinällään mikään kiire ole päästä taas aloittamaan uuden tietokoneen kanssa puhtaalta pöydältä. Lähinnä mielenkiinnosta, onko muut saaneet jonkinnäköistä sähköpostia tuotteen saatavuudesta tai vastaavasta?
Itse odottelen 1.12. tilattua pakettia. Nyt alkanut miettimään miten nuo suhtautuisivat tilauksen perumisen pyyntöön. Ehkäpä olisivat jopa mielissään siitä.
Mulla taas kestää saada MSI B450M Mortar MAX. Tilasin muistaakseni 4.12., eikä ole vieläkään tullut.Tilasin ryzen 5 3600, MSI B450 Tomahawk Max ja Seasonic gx 650 joulukuun 23. päivä. Säädin vieläpä vähän emolevyn kanssa (Asus B450 prime-plus -> Tomahawk) joulunpyhinä ja silti vastaus tuli alle 24h. Paketti lähti tulemaan 27.12. Ei voi muuta kuin kiittää erinomaisesta ja nopeasta palvelusta.

Ymmärtääkseni Mortareissa on ollut toimitusvaikeuksia yleisemminkin.Mulla taas kestää saada MSI B450M Mortar MAX. Tilasin muistaakseni 4.12., eikä ole vieläkään tullut.![]()
No voi huhuTilasin 2.12 näyttiksen ja muistikammat. 22.12 tuli yöllä sitten viestiä, että paketti laitettu etiä päin. 27.12 tuli paikalliseen postiin ja paketin koko kyllä hämmensi paljon. Siellä nimittäin olikin sisällä 1tb kovalevy ja 1tb m2 muistit. Pienen selvittelyn jälkeen ratkes minun paketin menneen jonkun toisen kanssa päittäin sekaisin. 20€ lahjakortin heittivät sekaannuksesta ja lupaili, että nyt maanantaina lähettäisivät minun paketin tähän suuntaan.
Virheitä varmaan sattuu "paremmissakin piireissä"No voi huhu. Meinasin Tehorautaa käyttää, mutta päädyin Jimssiin. Joulupäivänä tilattu ja eilen haettu Matkahuollon toimipisteestä. Eipä parin kympin takia jaksaisi tuollaista sähläämistä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.