Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisätään listaan vielä Hardwarium.Tämä kuvio oli nähtävissä alusta asti. Suomessa pari isoa toimiaa, lähinnää jims ja verkkokauppa.com joita vastaan vaikea kilpailla muulla kuin hinnalla. Katteet olemattomat ja pieni firma niin näin siinä käy, eli klassiset silentrigit. Propsit kuitenkin kavereille että yrittivät.
Tämä kuvio oli nähtävissä alusta asti. Suomessa pari isoa toimiaa, lähinnää jims ja verkkokauppa.com joita vastaan vaikea kilpailla muulla kuin hinnalla. Katteet olemattomat ja pieni firma niin näin siinä käy, eli klassiset silentrigit. Propsit kuitenkin kavereille että yrittivät.
Noiden lisäksi ei-niin-pienet: Gigantti, Power, Telia, Dustinhome.fi, Proshop.fi ja miksei myös Saksan Amazon. Tuon päälle mm. Gigantin ja Telian mainostamat korottomat osamaksumahdollisuudet yms, niin melko hankalaksi menee nuoren verkkokaupan toiminta. Olemattomien katteiden takia, volyymien pitäisi olla todella isoja että bisnes olisi kannattava.Tämä kuvio oli nähtävissä alusta asti. Suomessa pari isoa toimiaa, lähinnää jims ja verkkokauppa.com joita vastaan vaikea kilpailla muulla kuin hinnalla. Katteet olemattomat ja pieni firma niin näin siinä käy, eli klassiset silentrigit. Propsit kuitenkin kavereille että yrittivät.
Onko tehorauta.fi sivustona jossain olemassa, mulla on ostettuna sieltä prossu, josta saa sen sähköisen kuitin, on se mulla paperisenakin jossain, mutta olen nyt myymässä tätä vanhaa prossua pois ja kait se takuu menee AMD:n kautta sitten?
sähköpostissa siis on tuo takuukuitti
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.