• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Telia, liittymäasiakkaille 4G mobiililaajakaista 1€/kk

No niin, olin puusilmä. Luin vain tuon toisen osion, että voi käyttää myös verkkokaupassa. Eli vaatii tuon jonotuksen myymälän asiakaspalvelijalle, jotta voivat pakkomyydä jonkun liittymän/laitteen/palvelun. Taitaa jäädä omalta osalta käyttämättä, jos ottaa huomioon liikkeeseen ajamisen, oman ajan käytön jne. vs. että olisi voinut vain verkkokaupassa ostaa jotain.

Heh, ai meinaat että saisit 20€ ilmaiseksi noin vaan? Ei, kyllä sun pitää vähintään 15min ottaa vastaan pakkomyyntiä ja pakotusta sekä kysymyspatteristoa tuskallisen jonottamisen jälkeen kuumassa jouluruuhkassa ilmastoimattomassa myymälässä, ennen kuin saat setelisi.

Sunnuntaina kävin järvenpään prisman telia-myymälässä kysymässä seteliä. Ei siellä muita ollut, suoraan tiskille "Tuli viesti että ois 20€ lahjakortti saatavilla". Kysyi vaan henkilötodistuksen että saa merkattua asiakastietoihin ja ojensi setelin, meni ehkä minuutti yhteensä. Ei yrittänyt edes myydä mitään vaikka olin varautunut.

Heh, ai meinaat että saisit 20€ ilmaiseksi noin vaan? Ei, kyllä sun pitää vähintään 15min ottaa vastaan pakkomyyntiä ja pakotusta sekä kysymyspatteristoa tuskallisen jonottamisen jälkeen kuumassa jouluruuhkassa ilmastoimattomassa myymälässä, ennen kuin saat setelisi.

Sunnuntaina kävin järvenpään prisman telia-myymälässä kysymässä seteliä. Ei siellä muita ollut, suoraan tiskille "Tuli viesti että ois 20€ lahjakortti saatavilla". Kysyi vaan henkilötodistuksen että saa merkattua asiakastietoihin ja ojensi setelin, meni ehkä minuutti yhteensä. Ei yrittänyt edes myydä mitään vaikka olin varautunut.
Täähän oli suouraan mun kokemus parin vuoden takaa, kun olin viemässä DNA:n myymälään vanhaa puhelinta vaihtohyvitystä varten joulun välipäivinä. Paitsi, että jonotin varmasti 30-60min. Ja ihan turhaan, koska eivät voineet tehdä hyvitystä, ennenkuin tuo netistä tilattu puhelin on toimitettu..

Kävin ohimennen liikkeessä 20€ lahjakortin perässä.
Kuulemma koodit loppuneet mutta voisin saada suoraan liikkeestä ostaessa kyseisen alen. Puhuivat sähköpostista, joten oletan että sekin olisi pitänyt näyttää. En jäänyt kyselemään koska ei nyt ollut varsinaisesti edes mielessä mitään mihin käyttää.

Kävin ohimennen liikkeessä 20€ lahjakortin perässä.
Kuulemma koodit loppuneet mutta voisin saada suoraan liikkeestä ostaessa kyseisen alen. Puhuivat sähköpostista, joten oletan että sekin olisi pitänyt näyttää. En jäänyt kyselemään koska ei nyt ollut varsinaisesti edes mielessä mitään mihin käyttää.
Hyvä tietää, että turha käydä kyselemässä koodeja. Vastahan viikko sitten itselle tuo tuli ja vuoden loppuun piti olla voimassa..

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 526
Jäsenet
80 896
Uusin jäsen
robatti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom