Yksi asia mikä on mielessäni puoltanut nelivetoa talvella paremman kiihtyvyyden ja ylämäkiin kiipeämisen lisäksi, on potentiaalinen regenin parempi toiminta. Kun myös etuakselilla on moottori, jolloin teoriassa regeni voisi tapahtua tasaisesti (tai jopa etupainotteisesti aliohjauksen mitigoimiseksi) eri akselien välillä.
Ainakin kesäkeleissä käytännössä kaikki regeni näyttää tapahtuvan puhtaasti taka-akselilla, mutta talvella tilanne saattaa muuttua. Katso:
Tämän perusteella voisi olettaa että neliveto toimii talvellakin hyvin takapainotteisesti, ja jakelee etumoottorille/regeniä ainoastaan nopeissa kiihdytyksissä tai huomatessaan merkittävää luistoa taka-akselilla, jotta kulutus pysyy maltillisena. Tällöin käyttäytyminen olisi pitkälti samanlaista mallien välillä.
Onko tästä käytännön kokemuksia tai vastaavanlaista videota/dataa olemassa talviolosuhteissa?