Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Kyllähän sitä jos omasta autosta purkaa jotain ni voi ne omat osat laittaa takaisin. Jotain alustan ja jarrujen osia en ole kyllä todellakaan laittanut käytettynä sitten ensiauton kun ei vaan ollut varaa pistää uutta.
Mika ero on toisen auton kaytetyssa verrattuna oman auton kaytettyyn? Eli miksi voit omat kaytetyt palat laittaa takaisin mutta et toisesta autossa kiinni olleita? Mutta juu, ihan turhaa jankkausta johonka mina olen syyllinen.

Näissä varmaan kukin menee tavallaan, mutta aika mahdoton itselle perustella kuluvan osan käytettynä ostoa. Joo, toki autoon hankintaan romuttamolla vaihtoosia tarvittaessa joiden käyttöaika ei ole riippuvainen juurikaan vuosista ja kilometreistä ja usein hinta uutena on kohtuuton (tai kuten edelliseen Renault Laguna 2 sellaista ei enää uutena saa järkevään hintaan mistään).

Sitten taas johonkin alustan osiin yms. kannattaa laittaa vaan uutta ellei sitten tee hommaa harrastamisen takia/kannalta. Joka siis ehdottomasti on oikein jees ja mukava sinänsä. Vähän kuin tietokonekomponenteissa itsekin olen jotain vanhoja emoja joskus naarannut jostain harrastuksiin.

Itse kun en harrasta autojen kohdalla niin kivempi vaan laittaa isompaa uutta kokonaisuutta (toki riippuen jonkin verran hinnasta).

Statistiikka

Viestiketjuista
305 033
Jäsenet
82 587
Uusin jäsen
Qustom

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom