Testasimme Teslan itseajavaa Full Self-Driving (Supervised) -ominaisuutta Tampereella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Yhdysvalloissa jo yksi vakuutusyhtiö, Lemonade, tarjoaa vakuutushintaan 50% alennusta per jokainen maili, jonka kuski käyttää FSD:tä. Tämä tarjous sai jokunen viikko sitten kansainvälisesti koko vakuutusalan pörssikurssit kyykkäämään, kun pelätään FSD:n laajentumisen myötä vakuutustuottojen tippuvan.

Ehkä pelkkää markkinointia, ehkä ei. Mutta kiinnostavaa oli tuota seurata.

Sääntöjen puitteissa kommentoin seuraavasti, olen kuvitellut kansainvälsen vakuutus alan kurssien kyykkämiseen johtuvan ihan Trumpin säheltämisestä, en jostain paikallisesti autovakuutus tarjouksesta.

Sääntöjen puitteissa kommentoin seuraavasti, olen kuvitellut kansainvälsen vakuutus alan kurssien kyykkämiseen johtuvan ihan Trumpin säheltämisestä, en jostain paikallisesti autovakuutus tarjouksesta.
Tämä oli ennen näitä tämänhetkisiä tempauksia, helmikuun alussa.

Kursseista huolimatta se 50% alennus FSD kilometreistä Lemonaden vakuutuksessa on ihan todellisuutta.

Jenkeissä varmaan isoja osavaltioidenvälisä eroja, ja USA maineelta varsin onnettomuus altis maa (liikenteessä), joten vähän huonompiekin avustimien käytöstä varmaan kannattaa palkita :-) Tosin vähän ristiriidassa sen uutisen kanssa missä itseajavat Teslat onnettomuus alttiimpia kuin muuta (paikalliset?).

En kyllä tunne jenkki vakuutus säädöksiä, saako siellä vapaasti hinnoitella liikennevakuutukset.

Tämä taisi olla ne itseajavat robotaxit? Voin olla väärässä, usein olen.
Itseajavat robotaxit joissa onnettomuuksien tapahtumishetkellä oli turvakuskit sisällä. Herättää kysymyksiä mitä turvakuskit tehneet tai missä tilanteissa onnettomuudet tapahtuneet/kuka syyllinen. Edelleenkin taitaa olla hyvin vähän turvakuskittomia robotaxeja teslalla liikenteessä.

--

Linkissä statistiikat fsd supervised:sta. Jos en väärin googletellut niin amerikassa kuolee noin 40000 ihmistä vuodessa liikenneonnettomuuksissa. Onnettomuuksia jos lasketaan ei kuolonuhreja vaativat mukaan niin lienee absurdin iso määrä.
1774112965709.png

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
303 356
Jäsenet
82 336
Uusin jäsen
otswah

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom