Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten kytket ne pois päältä.RGB-valot kaikessa pelikamassa on kyllä melkoinen syöpä. Itse en noita kaipaa.
Näin varmaan tekisin, jos olisi sellainen tuote pakko ostaa. Esimerkiksi muistikammoista tai näytönohjaimesta en ole osannut tuota tehdä. Näytönohjaimella tuo varmaan on vielä mahdollistakin, mutta muistikammoista en ole varma.Sitten kytket ne pois päältä.
Valmistajan mukaan tuo laitteen oma 2,4 GHz:n dongle toimii PC:n lisäksi myös pleikkarilla ja ainakin yleisesti taitaa Playstationin puolella olla aika hyvin tuettuna nuo headsetit. Säädöt valoihin tai taajuuskorjaimiin tosiaan täytynee tehdä tietokoneeseen yhdistettynä.Pistetääs tännekin kysymys tuolta toisesta triidistä.
Toimiiko konsoleilla yhtä mallikkaasti kuin PC:llä? Eli dongle kiinni ja kovaa ajoa? RGB valaistukset täytynee PC:llä säätää varmastikin, jos niitä haluaa muokata. Itse en edes käyttäisi.
PS5:lle kaipailisin uusia luureja ja nämä ovat kaikin puolin mainion oloiset tuotokset. Ja olen suuri skandinaavisen muotoilun ja visuaalisuuden ystävä, joten siltäkin kantilta erinomaiset.