Testissä Honor Magic V5

Joskus aikoinaan oli flippi puhelin maalaamossa, oli kyllä kulunut näyttö hienosta pölystä. Varmaan nykyää ei oli suositeltava paikka pitää tämmöistä puhelinta.

On se kumma, että eivät saa tuota taustasovellusten hallintaa kuosiin. Kai tämä jo kymmenen vuotta on ollut ongelmana?

On se kumma, että eivät saa tuota taustasovellusten hallintaa kuosiin. Kai tämä jo kymmenen vuotta on ollut ongelmana?
Eipä tuo taida olla valmistajan kannalta "ongelma", vaan ihan tietoinen valinta. Ei tuo hallintatoteutus sinne itsestään ole tullut, vaan ihan valmistajan itsensä kehittämänä.

Eipä tuo taida olla valmistajan kannalta "ongelma", vaan ihan tietoinen valinta. Ei tuo hallintatoteutus sinne itsestään ole tullut, vaan ihan valmistajan itsensä kehittämänä.
Eli siis tietoisesti huonontavat laitteen käyttökokemusta ja käytettävyyttä? Ei oikeen toimi mun ajatusmalliin :hmm:

Eli siis tietoisesti huonontavat laitteen käyttökokemusta ja käytettävyyttä? Ei oikeen toimi mun ajatusmalliin :hmm:
Näitä omia taustasovellusten hallintatoteutuksia tekevät valmistajat ei selvästikään itse ajattele niin, että kokonaisvaikutus käyttökokemukseen olisi miinuksen puolella. Oltiin me sitten mitä mieltä tahansa.

Statistiikka

Viestiketjuista
286 069
Jäsenet
79 126
Uusin jäsen
Blend

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom