Testissä Samsung Galaxy S25 FE

Mikähän mulla menee ohi kun en oikein tajua, että miksi yrityskäyttöön suunnatussa Enterprise Edition -mallissa on 128Gt suuremman tilan sijaan? Muutenkin lähtöhinnaltaan yli 700 euron puhelimissa tuon 128Gt tallennustilan olisi saanut kuopata jo vuosia sitten ja asettaa lähtötasoksi 256Gt.

Mikähän mulla menee ohi kun en oikein tajua, että miksi yrityskäyttöön suunnatussa Enterprise Edition -mallissa on 128Gt suuremman tilan sijaan? Muutenkin lähtöhinnaltaan yli 700 euron puhelimissa tuon 128Gt tallennustilan olisi saanut kuopata jo vuosia sitten ja asettaa lähtötasoksi 256Gt.
No jaa ainakin meidän isossa It-alan yrityksessä ihmiset ihan vapaaehtoisesti valinneet 128gb malleja. Piti ihan tarkistaa että mikä oman puhelimen tallennustila on ja tuo 128gb:hän sekin on josta vapaana 67gb vaikka puhelimessa on paljon kaikkea turhaa kuten vidoeita joita en ole vain jaksanut vielä poistaa ja käyttämöttömiä soveluksia jne.

No jaa ainakin meidän isossa It-alan yrityksessä ihmiset ihan vapaaehtoisesti valinneet 128gb malleja. Piti ihan tarkistaa että mikä oman puhelimen tallennustila on ja tuo 128gb:hän sekin on josta vapaana 67gb vaikka puhelimessa on paljon kaikkea turhaa kuten vidoeita joita en ole vain jaksanut vielä poistaa ja käyttämöttömiä soveluksia jne.S
Sepi sepittelee ja haikailee takaisin 80-luvulle. Mulla oli koneessa 4 megaa rammia joskus. Se että jollain pärjäsi joskus tai omaa takatukan, ei vastaa nykytodellisuutta. Mulla on 512 lähes aina täynnä ja ilmainen googledrive täynnä? Mitä sitten? Pointti oli, että 128 on aivan liian vähän tänään ja huomenna. Varsinkin tuohon hintaan. Seppo voisi ostaa vga näytön ja trollata, että 4k on aivan turhan tarkka, kun silmä ei erota tekstiä helsingin sanomista ilman rillejä.

Seppo on bi, voisi vaikka koittaa nykypuhelimella ottaa hyvää videota, jos kävisi ulkona äitinsä makkarista. Näkisi miten paljon videot vie tilaa nykyään. Ei ole se 24 kuvaa/filmirulla enää aikoihin ollut visuaalisuuden raja tallennustilassa. Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä bi tai minä tarvitsemme tänään tai huomenna. Tässä puhutaan hinnasta ja tallennustilasta, ei siitä kuka pärjää ja kuka ei milläkin tilalla. Nyt takaisin makkariin seppo, äläkä trollaa netissä!

Sepi sepittelee ja haikailee takaisin 80-luvulle. Mulla oli koneessa 4 megaa rammia joskus. Se että jollain pärjäsi joskus tai omaa takatukan, ei vastaa nykytodellisuutta. Mulla on 512 lähes aina täynnä ja ilmainen googledrive täynnä? Mitä sitten? Pointti oli, että 128 on aivan liian vähän tänään ja huomenna. Varsinkin tuohon hintaan. Seppo voisi ostaa vga näytön ja trollata, että 4k on aivan turhan tarkka, kun silmä ei erota tekstiä helsingin sanomista ilman rillejä.

Seppo on bi, voisi vaikka koittaa nykypuhelimella ottaa hyvää videota, jos kävisi ulkona äitinsä makkarista. Näkisi miten paljon videot vie tilaa nykyään. Ei ole se 24 kuvaa/filmirulla enää aikoihin ollut visuaalisuuden raja tallennustilassa. Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä bi tai minä tarvitsemme tänään tai huomenna. Tässä puhutaan hinnasta ja tallennustilasta, ei siitä kuka pärjää ja kuka ei milläkin tilalla. Nyt takaisin makkariin seppo, äläkä trollaa netissä!
Maksaa sitten hieman enempi siitä isomman tallennustilan mallista jos kokee sen tarpeelliseksi esim. verkkokaupasta saa 256gb mallin 599€ Samsung Galaxy S25 FE 5G puhelin, 256/8 Gt, Navy 599,00 . Samsungin ilmoittamiin julkaisuhintoihin ei kannata paljoa katsella kun ne aina laskee tosi nopeasti julkaisusta ja toisekseen usein on ennakotilaajille isoja alennuksia/kauupanpäällisiä jne.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 764
Jäsenet
80 980
Uusin jäsen
Jasu1000

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom