Melko laatua tämä patch (1.0.1.5):
Päivitin pelin, heitin uudet AMD-The-Last-of-Us-ajurit sisään DDU:n kautta, ja ei kun peliin... Buildin Shaders, ja alusta. 0 - 9% meni hienosti, jonka jälkeen peli kaatui. Winkkarin uudelleenkäynnistys varmuuden vuoksi, peli käyntiin, ja ilmoitus "GPU did crash". Kaikkiin safe-mode -kyselyihin ei:tä, ja takaisin building shaders. Nyt 13%, ja edelleen, on tuskaisen hidasta.
Yhtään en tiedä, mikä triggeröi tuon "building shaders":n, mutta eipä näytä 1.0.1.5 -patchilla ja tuoreilla ajureilla olevan mitään vaikutusta. Edelleen tuskaisen hidas, ja CPU sekä GPU huutaa hoosiannaa. Peli itsessään on 3 X SSD @ RAID0 -asemalla, mutta eihän tuo edes näy.
Vittu mitä paskaa.
Edit: Ai niin, kone ei ole millään tavalla kellotettu, täysin stock. i9700k, 6800XT, Win11.
Edit2: Crash nro. 2. 19% building shaders. Tällä kertaa oli HWMonitor taustalla, ja ei ole kertaakaan kaatanut Windowsia vielä. Korkein lämpötila minkä ehdin nähdä oli 86C.
Edit: Crash nro. 3. 23% building shaders.
Edit: Crash nro 4. 39% building shaders. Meni hermot, ja Steamiin refund. 30 sekuntia ja refunded. Pelitunteja ehkä 6, joista 4,5 jotain muuta. Welcome warez.