Jatkoa edelliseen... se ei siis haittaa että päivitysvaraa on, mutta että kun noissa witcher geareissa lupaillaan kuut ja tähdet taivaalta kun on grandmaster levelillä, mikä ei ikinä toteudu. Eli ihan turhaa noita witcher geareja edes kerätä mikä tuntui aluksi olevan koko päivityshomman suola. Ja sitten tuo rune systeemi ja gylphit... ei noilla ole mitään virkaa mihinkään. Minusta pääpelin pahin ongelma on tuo huono craftaus jossa on suuri potentiaali jokaei ikinä realisoidu.
Hearts of stone tuntuu tällä hetkellä joltain Quake1 jämä mission packilta. Eli sellainen setti mitä ei haluttu päästää itse julkaisuversioon, mutta piti ottaaa kuitenkin massit pois. No nyt on tullut koluttua viemäreitä yms. maanläheisiä sekä -hajuisia juttuja muttei oikein vakuuta.
Minusta paras suola on ollut tässä 3. osassa se mikä liittyy alkuperäiseen tarinaan. Vaikkakin kun tarkkoja ollaan niin tämä sijoittuu kirjojen jälkeiseen aikakauteen. Jos seuraava osa jatkaa samalle kujalle niin... o-ou
No katotaan nyt tämä Hearts of stone läpi ja sen jälkeen Blood & wine.
Sitten pari ajatusta. Ei voi olla mitenkään vertaamatta Skyrimiin, jossa ne lisäosat oli liitetty niin hyvin alkuperäiseen tarinaan etten edes tajunnut niiden olemassa oloa ensimmäisellä pelikerralla. Mutta tässä on tosiaan tuollainen Quake1 missionpack fiilis ainakin tämän hearts of stonen osalta. Tuntuu aivan erilliseltä tekeleeltä. Eniten varmaan vaikuttaa fiilikseen taustamusiikit ja sen luoma fiilis joka ei ole minusta samaa tasoa kuin pääjuonessa.
Eli varmaan ihan oikea teko taloudellisessa mielessä olla julkaisematta näitä tehtäviä alkuperäisessä kokoonpanossa, vaan ottaa rahat pois erillisellä julkaisulla. En tokikaan moiti heitä tästä, onhan taustalla olemassa oma ansaintalogiikkansa. Mutta tässä vaiheessa en välttämättä suosittelise pelaamaan tuota Hearts of stonea vaikka se löytyisikin.
Toivottavasti tarina kehittyy tai Blood & wine on parempi.