Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näillä ohjeilla sen voi resetoida -->Itsellä oli joitakin aikoja sitten kyseinen ohjelma. Poistin sen silloin ja siinä oli käytössä pääsalasana. Nyt otin ohjelman uudelleen käyttöön. Ongelma on vain se, etten muista pääsalasanaa enää. Pystyykö sitä mitenkään resetoida..
![]()
Eilisen päivän yritin, mutten siinä onnistunut. Mulla taisi käydä eilen niin, että sain poistettua kaikki salasanat. Ne olivat kuitenkin tallessa, mutta jouduin tuomaan uudestaan selaimeeni. (Firefox) Nyt on kyse siis thunderbirdin pääsalasanasta jonka olen luonut ja kadottanut jälkeenpäin. Nyt kun otin ohjelman uudestaan käyttöön, se kysyi tuota pääsalasanaa. Yritin virhekonsoliin syöttää tuon osoitteen, joka oli tuossa mainittu..Tämän:Ja siis tuohan poistaa kaikki vanhat tallennetut tunnukset ja salasanat, eli niihin ei tuolla tavalla pääse käsiksi, jos sitä haluaa...
Siis yrititkö syöttää selaimeen tuon komennon? Thunderbirdiin se piti syöttää.Eilisen päivän yritin, mutten siinä onnistunut. Mulla taisi käydä eilen niin, että sain poistettua kaikki salasanat. Ne olivat kuitenkin tallessa, mutta jouduin tuomaan uudestaan selaimeeni. (Firefox) Nyt on kyse siis thunderbirdin pääsalasanasta jonka olen luonut ja kadottanut jälkeenpäin. Nyt kun otin ohjelman uudestaan käyttöön, se kysyi tuota pääsalasanaa. Yritin virhekonsoliin syöttää tuon osoitteen, joka oli tuossa mainittu..Tämän:
openDialog("chrome://pippki/content/resetpassword.xhtml")
Tuo osoitteen kun syöttää firefoxin osoitepalkkiin, tulee merkki jolla klikkaamalla saisi tuon pääsalasanan vaihdettua. Se ei vaan auta tuohon Tb:n pääsalasanan vaihtoon. Kokeilin hetki sitten uudestaan. Eilen se poisti suuren osan salasanoista, jotka oli talletettu firefoxiin. Otin tuosta kuvakaappauksen. Samoin otin kuvakaappauksen virhekonsolista. Minne se sinne tämä osoite pitäisi liittää.
Nyt siinä on alkanut näkymään niitä entisiä viestejä. Voi olla, että se johtuu tästä ongelmasta. Kun on useamman päivän ajan yrittänyt syöttää eri salasanoja. Jätän tämän ongelman taakse ja otan käyttöön tuon sähköpostiohjelman, joka toimii..
![]()
![]()
Eilisen päivän yritin, mutten siinä onnistunut. Mulla taisi käydä eilen niin, että sain poistettua kaikki salasanat. Ne olivat kuitenkin tallessa, mutta jouduin tuomaan uudestaan selaimeeni. (Firefox) Nyt on kyse siis thunderbirdin pääsalasanasta jonka olen luonut ja kadottanut jälkeenpäin. Nyt kun otin ohjelman uudestaan käyttöön, se kysyi tuota pääsalasanaa. Yritin virhekonsoliin syöttää tuon osoitteen, joka oli tuossa mainittu..Tämän:
openDialog("chrome://pippki/content/resetpassword.xhtml")
Siis yrititkö syöttää selaimeen tuon komennon? Thunderbirdiin se piti syöttää.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.