Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Joo. Okei, jonkun verran tätä konetta tässä äijien vieläkin jatkuvan maailmanlopun aikana oon käytellyt.
pakko kyllä sanoa että tää mun main buldi nykyään on itteasiassa aika häiriintyneen tehokas.
Mikäs tuo koppa oli? Ei ainakaan P500A mahdu kuin jos laittaa eteen, mutta letkut pitäisi laittaa "väärin" niin että jäähdyttimen pään liittimet tulee ylös. Eikä tuo 420mm taida mahtua kovin moneen koppaan muutenkaan kattoon, esim. Enthoo Primoon varmaan menisi.
Kai sää amd chipset ajurit myös muistit asentaa? Prossulle biosista pbo asetuksista curve optimizeriin -30 ja kovaa ajoa, muisteille tietty expo profiili myös käytössä?
Tää oli kyllä sekavin lukemani ketju moneen aikaan. Upeaa meininkiä ja kunnon harrastamista![]()
On kyllä. Vasta päädyin ketjuun ja liimauduin lukemaan alusta loppuun. Hieno meininki - harva ihminen on harrastuksestaan yhtä innoissaan. Jään seuraamaan.![]()
Noh ei tämä mikään ylilauta ole ja tää ketju on alueella nimeltään: Buildit, setupit, kotelomodifikaatiot & DIYsekava äijä tekee sekavia lankoja.
oon silti kyl itteasiassa joutunu ns. '' rajottaan itteeni '' aika paljon, ko modet ei oo ihan kaikesta tääl pitäny.
HARMITTAA kyl silti, ko oon tosi passivoitunu nykyään näiden asioiden kaa
![]()
Noh ei tämä mikään ylilauta ole ja tää ketju on alueella nimeltään: Buildit, setupit, kotelomodifikaatiot & DIY
Mutta jatka samaan malliin!
Harvoin tulee palstaa lueskeltua, mutta nyt on sen verran hyvää harrastamista että menee seurantaan. Ja langan innoittamana pistettävä Sewerslvt spottarista pyörimään![]()
Meneekö nukke kaikkiin kivoihin asentoihin?
Pystysimpä tuottaan teille enemmän tekniikka paskaa.
Itteasiassa on tosi hienoo et tykkäätte tästä langast.
Tai noh, ketju tai jotai,
Jimm's johto tulee huomen.
Kuuluukohan huutosi naapuriin vai asutko omakotitalossa?
Mua on alkanut kiehtoo kehittää mun Josefiina nukelle koneelle oma persoona, jolle sit jutella.
Kyllä se kannattaa, juuri tuossa katsoin hintoja ja puhuva tekoälynukke maksaa muutaman tonnin.
Huomasin myös, että Sophiasta on tehty Little Sophia, joka on mennyt ihan ohi. Kommenteista näkyi, että eivät ilmeisesti ole saaneet vain valmistettua/toimitettua sitä. Se on pieni, liikkuva ja puhuva robotti. Hinta näyttäisi olevan vain 229€. Ihmetyttää tuo hinta kyllä.
Jos vain osaisi, niin voisi liittää tekoälyn ja vaikka Arduino projektina Animatronic liikkeentunnistavat silmät nukelle, se riittäisi näin aluksi.
Äijjällä setit senkun paranee kokoajan. Hienoa seurata. Arvostan!
Ota puuha harrastuksena ja tauota kun alkaa keittämään yli, eikös sinulla ole kakkoskonekin niin voi rauhassa tehdä huolitellun lopputuloksen.eli just lähetääs niinkun ukot ruotimaan tätä tilannetta, eli äijällä on ns. '' v*t*n kalliit '' vehkeet jo, sit äijä kasailee niitä, johdot solmussa ja näyttää samankaltaselta ko mun kampaukseni, eli aika harakan pesä.
Sit se äijä totee et '' ahhh, that looks about right, some quality prime cr*p right there '' sulkee koneen kannet ja kotelot ( vähän väkisin ), kytkee piuhat yhtä siististi koneen emoon kiinni, ko piuhat koneen sisäsestikkin ja totee että hyvää jälkeä tuli.
Oon varmaan yks TechBBS koomisimpia tekniikka intoilijoita. Sitku kattelee noita mun langan alkupäänkin virityksiä sen muinaisjäänne Antec 1100 kotelon kanssa, jota voi jo pitää modernina reliikkinä, ni ei hyvää päivää mikä sankari.
Noh kyl se varmaankin tietää mitä se tekee, ko kerran aina nää vehkeet hyvin on toiminut, mut ohhoijjaa sitä siisteyttä tässä touhussa.
![]()
Kyllä mä kohta varmaan ihan oikeesti otan ton koneeni uusiks ton olkkariin ja yritän tehä nää asiat kunnolla, mutku se on aina ihan hirvee vaiva tehä se ja sit mulla menee hermo nopeesti.
Ja se on muuten sit se viiminen virhe minkä sä teet ko osat alkaa olla mitä on, kuten varmaankin tiiätte, et parempi olis olla menettämättä malttiaan kun kasailee vehkeitä.
Ota puuha harrastuksena ja tauota kun alkaa keittämään yli, eikös sinulla ole kakkoskonekin niin voi rauhassa tehdä huolitellun lopputuloksen.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.