Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo tuli nyt yks tollanen ostettua tarjouksesta. Laitoin dna 5g kotimokkulan jatkeeksi wifi hommiin. Saas nähä miten toimii.Joo, 4 kpl järjestelmä ollut ajossa viime kesästä asti. Olen tykännyt, pystytys esimerkilllisen sujuva, paljon featureita, hyvä suorituskyky. Erikoisempi juttu, että laitteesta on kahta HW- versiota V1 ja V2 liikkeellä, jotka elävät eri aikaa firmware politiikassa.
Joo, 4 kpl järjestelmä ollut ajossa viime kesästä asti. Olen tykännyt, pystytys esimerkilllisen sujuva, paljon featureita, hyvä suorituskyky. Erikoisempi juttu, että laitteesta on kahta HW- versiota V1 ja V2 liikkeellä, jotka elävät eri aikaa firmware politiikassa.
Lähettää koneelta kaikki tiedostot. Lisäksi tuossa on hyvin herkkiä mikrofoneja useampia, jotka kaappaa jopa naapureidenkin keskustelut. Tallentaa ne downloads kansioon ja lähettää myös ne automaattisesti Kiinaan. En suosittele, jos upload-kaista on downloadia selvästi hitaampi, saattaa heikentää pingiä.Kuinka paljon lähettelee tietoja Kiinaan?
Itse upgreidasin BE85, kun piti saada sisäverkon 10G kyvykkyys XGS-PON kuitupilottiin myöhemmin tänä vuonna.Joo, 4 kpl järjestelmä ollut ajossa viime kesästä asti. Olen tykännyt, pystytys esimerkilllisen sujuva, paljon featureita, hyvä suorituskyky. Erikoisempi juttu, että laitteesta on kahta HW- versiota V1 ja V2 liikkeellä, jotka elävät eri aikaa firmware politiikassa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.