Tubettaja tehnyt hyvän videon miten onnistunut alentamaan nykymuistien latensseja

Eh.. lisää tämä minun kirjoittama kirjasto projektiisi , joka käyttää dokumentoimattomia toiminnallisuuksia monistaakseen sinun dataasi ympäri muistia - ja saat vähän lisää nopeutta.

--

Minä olisin potkimassa tämän käyttäjiä pois minun projekteista, koska tietoturva, kakkakoodi ja youtuben katselu.

Tubettaja LaurieWired tehnyt mielenkiintoisen videon miten on onnistunut alentamaan muistien latensseja.

Et sitten yhtään enempää avannut asiaa tuohon videoon liittyen, joka on "vain" 54 minuuttia pitkä.

Voit muuten pudottaa niitä muistien latensseja emolevysi BIOSin/UEFIn kautta, jos emolevy on sellaista mallia, joka sellaisen mahdollistaa. Pätee nykymuisteihinkin.

Et sitten yhtään enempää avannut asiaa tuohon videoon liittyen, joka on "vain" 54 minuuttia pitkä.

Voit muuten pudottaa niitä muistien latensseja emolevysi BIOSin/UEFIn kautta, jos emolevy on sellaista mallia, joka sellaisen mahdollistaa. Pätee nykymuisteihinkin.

No se on jokaisen oma asia jos ei videota jaksa katsoa.
Ja onko se vastaavanlainen "hyöty, tai haitta" kuin tämän videon kertoma asia.

Itse näin tämnän mielenkiintoisena asiana muistien kannalta, vaikka hyöty on aika minimaalinen.

Olisi kohteliasta avata videon sisältöä muille eikä olettaa jokaisella olevan aikaa kaikkeen, mihin sinulla on. Esimerkiksi Grokilla voi tehdä sen automatisoidusti. Sitä voi käyttää myös muutenkin tiivistämään informatiivisten videoiden tärkeimmät pointit.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
304 939
Jäsenet
82 576
Uusin jäsen
ipappa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom