Tyhmät ihmiset

Nojaa. Itse en ainakaan saa minkäänsorttisia kiksejä ns. turhasta liikunnasta. Ennemminkin päivastoin, rupee vain vituttamaan että taas on käyttänyt energiaa johonkin turhaan eikä ole mitään tulosta. Hyötyliikunnassa näkee aina tuloksen ja se on se mikä tuottaa endorfiineja.
Mikä on turhaa liikuntaa, pakollinen roskien vienti tyhjennysastiaan..?

Kyllä mä nyt Tapsan laitan tähän ihmiskategoriaan tämän tapauksen osalta. En ole koskaan ymmärtänyt tätä ihmistyyppiä, jotka jättävät autosa käyntiin ja lähtevät muualle. Voi voi...

Tapio Huotari haki kahvin huoltoasemalta ja jätti autonsa käyntiin – Auto katosi​

Ja jutun lopussa Tapsakin myöntää, että on ansainnut paikkansa tässä ketjussa.
Fiksu mies sittenkin :)

No esimerkiksi se että lähtis lenkille tai kuntosalille jne.

Eiköhän kuitenkin pidemmän päälle ole järkevää eikä tyhmää pitää itsensä kunnossa vs että päästäisi itsensä lihomaan, huonoon kuntoon ja jopa aikaiseen hautaan?
Toki hyötyliikunta on hyvästä mutta kaikilla ei ole mahdollisuutta kävellä töihin tai hoitaa kaikki ostoksensa kävellen. Se että lähtee esim. luontoon muunkin syyn takia kuin metsästääkseen, marjastakseen tai sienestääkseen ei minusta tee ihmisestä tyhmää kuitenkaan...

Eiköhän kuitenkin pidemmän päälle ole järkevää eikä tyhmää pitää itsensä kunnossa vs että päästäisi itsensä lihomaan, huonoon kuntoon ja jopa aikaiseen hautaan?
Toki hyötyliikunta on hyvästä mutta kaikilla ei ole mahdollisuutta kävellä töihin tai hoitaa kaikki ostoksensa kävellen. Se että lähtee esim. luontoon muunkin syyn takia kuin metsästääkseen, marjastakseen tai sienestääkseen ei minusta tee ihmisestä tyhmää kuitenkaan...
Tietenkin. Pidemmän päälle. Mutta nyt oli kyse siitä että näkee HETI työnsä tuloksen.
Mutta jos verrataan vaikka lumien kolaamista, marjastamista tai metsästystä ja kävelylenkkiä ja molemmissa suurinpiirtein saman verran kuntoilua niin lumityöt jne tuntuu mielekkäämmältä koska näet heti tuloksen. Kävelylenkin jälkeen ei ole kuin hiki ja vituttaa eikä näytä että mitään olis saanu aikaseks.

Mutta nää on henkilökohtaisia juttuja ja jokainen näkee liikkumisen omalla tavallaan ja osa saa kiksejä ja hyvää oloa siitä että käy lenkillä. Itse en kuulu heihin.

Statistiikka

Viestiketjuista
300 897
Jäsenet
81 884
Uusin jäsen
Eppe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom