Työvaatteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miksu8
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyykö enää työhanskoja/rukkasia jotka ei ole muovia (fleece yms)? Vanhat (30v) hajosivat viimeinkin.

Löytyykö enää työhanskoja/rukkasia jotka ei ole muovia (fleece yms)? Vanhat (30v) hajosivat viimeinkin.
Onhan noita nahkaisia ja yhdistelmäkäsineitä jokaisessa kaupassa missä myydään työvaatteita.Esim. Puuilo,IKH,rautakaupat ynnä muut.

Onhan noita nahkaisia ja yhdistelmäkäsineitä jokaisessa kaupassa missä myydään työvaatteita.Esim. Puuilo,IKH,rautakaupat ynnä muut.

Clasulla kävin vasta katsomassa eikä löytynyt. Rautakauppa löytyy läheltä, pitää kysellä sieltä.

Kyllä ensimmäisistä rukkasista on jo yli 30v, ja samat edelleen, mutta mitäs täsä, runkkaset. Taitaa olla viimeiset. Torilta tai Nahka Albertilta voisi löytyä.

Pelkkää muovikrääsää oli K-raudassakin. Ostin sitten tavalliset halvat nahkakäsineet kun meni niin vaikeaksi.

K-raudasta on tosiaan tullut uusi Anttila. Lienee ajan kysymys kun Legot ja lakanat lisätään valikoimiin, vai onko jo.

Minulla on ollut Lidlistä ostetus Powerfix 'työhousut' yleishousuna talvella pihalla ja kävelyillä varmaankin jo kymmenen vuotta. Housuissa on kohtuu kestävä pintakangas, mutta se ei yritäkään olla veden pitävä, jolloin se hengittää.
Vaikea osuus: housuissa on lämmin vuori, muttei toppatäytettä. Olen ostanut sittemmin Lidlistä toiset eriväriset pelkästään kotityökäyttöön omistetut, mutta näissä sekä vuori että päälykangas olivat jo selvästi kevennettyjä ja halvennettuja.

Mistä löydän vuorilliset ulkohousut? En siis hae toppahousuja, jotka ovat mielestäni pikkupakkasille + liikkuviin hommiin liian lämpimät.
Itse en ole löytänyt vastaavia vuosiin.

Työhousja olen myös etsiskellyt, tekninen kerrasto ja perustyöhousut linjalla mennään, jos on lisälämmölle tarvetta. Toppahousuja ei kyllä työkäyttöön pysty edes harkitsemaan, kun pitää liikkuvuus säilyä. Lämminvuorinen haalari täytyy jossain kohtaa bongata, Julassa kävin kokeilemassa jotain topattuja ja olo oli kuin michelin-äijällä.

Statistiikka

Viestiketjuista
298 259
Jäsenet
81 462
Uusin jäsen
TuomasKal

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom