Uusi tietokone pelailuun

Hei,

Tässä kokoonpano joka mietinnässä.

Päällimmäisenä mietityttää tuo gigabyten näytönohjain, jonka hinta nousi n. 200e. Olisiko jokin toinen malli näytönohjaimesta panostuksen arvoinen?

Alkuperäinen ajatus oli, että menisin tällä ja sitten ostaisin lippulaivamallin tulevista näytönohjain malleista.

Näytöksi olen katsonut The MSI MAG 341CQP ultrawide gaming monitor.

1000024180.jpg

Viimeksi muokattu:
Itse ostaisin tämän emon:

Ja muistiksi toinen näistä

Ja muista käyttää koodia iotech-kasaus

Gigabyte 9070 XT on ihan ok mutta ei tuohon hintaan. Ei ole honeywell PTM:ää välissä toisin kuin PowerColor Hellhoundissa.Tässä parin kympin säästö vrt Powercolor: 779,00 € | Asrock Steel Legend Radeon RX 9070 XT AMD 16 GB GDDR6
jäähy on vähäsen paksumpi ja lyhyempi, on myös PTM:ää välissä

ei-XT Hellhound ja Steel Legend mallien lämmöt ja äänentaso samaa luokkaa : ASRock Radeon RX 9070 Steel Legend OC Review

Ja muistiksi toinen näistä

Löytyy lisäksi patriotin 6000 CL30 taas valikoimasta ja on halvempi kuin se usein suositeltu Goodram

Gigabyte 9070 XT on ihan ok mutta ei tuohon hintaan. Ei ole honeywell PTM:ää välissä toisin kuin PowerColor Hellhoundissa.Tässä parin kympin säästö vrt Powercolor: 779,00 € | Asrock Steel Legend Radeon RX 9070 XT AMD 16 GB GDDR6
jäähy on vähäsen paksumpi ja lyhyempi, on myös PTM:ää välissä

Katselin samaa korttia, mutta se on valkoinen. Ei näytä niin hyvältä mustassa kotelossa. Oikeasti, tästä olisi kiinni.

Hellhoundin saisi samaan hintaan tuolta:

..ja sen Gigabyten halvemmalla:

Jälkimmäinen vaan osoittaa, että 950€ siitä Gigabytestä on liikaa - ja sitä on alunperinkin ehdotettu vaan hinnan takia.

Ok masax. Mitä 5070ti suosittelisit?
Mä jätän tuon varsinaisten eri valmistajien mallien suosittelut muille. Mä en niistä tiedä juuri mitään että mikä merkki paras ja niinpoispäin. Mutta tuosta kun lähdetään, että 5070ti:tä saa alle 900, niin 9070xt:n pitäisi alkaa seiskalla.

Gigabyte 9070 XT 750€ -kamppis loppuunmyyty proshopissa. Järkevin XT taitaa nyt olla 779€ steel legend

inno3d 5070 Ti on äänekäs mutta varmaankin alijännitteellä korjaantuu. Toi 840e on varsin ok hinta jos haluaa nvidian.

Ei-XT 9070 voisi myös harkita.
Asus Radeon RX 9070 TUF Gaming OC 16GB - graphics card 700€
- erittäin hiljaisena ja viileänä käyvä malli
- 17% halvempi kuin inno3d 5070 Ti, keskimäärin 14% hitaampi (techpowerup)
- ... mutta ei DLSS4/framegen herkkuja. FSR4 paikkailee siinä määrin kun pelit tukee.

Statistiikka

Viestiketjuista
280 691
Jäsenet
78 130
Uusin jäsen
Amatööri76

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom