Juuri näin, nopeudet testataan aina langallisesti, jotta vältytään itse WLAN tekniikan pullonkauloilta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hyviä lukemia sieltä wifin yli tähän samaan laitteeseen tulee silloin kun sattuu harvakseltaan tuo valokuitu toimimaan kuten valokuidun kuuluisi toimia, tässä kuva. Helpompi vain tällä mobiililla tänne kirjoitella, siksi kuva wifin yli mitattuna. Tietokoneella piuhan päässä nopeudet ovat toki sen n.945/945 silloin kun netti toimii, tällä hetkellä samoja kuin tuossa aiemmin laittamassani kuvassa. Vai onko niin herkkä paikka joillekin jos täällä vähän kritisoi jotain tiettyä liittymän toimittajaa liian usein toistuvista yhteysongelmista? Mä en ainakaan ole yhtään tyytyväinen tähän valokuitunen/xxx operaattori yhdistelmään.
Oli ilmeisesti virhe laittaa kuva wifin yli mitatusta testistä kun täällä nyt aletaan siitä syytellä.
Yksittäinen postaus, ilman lainauksia , niin ei kaikki lähde käyttämään hakua ja etsimään olisko aiempia postauksia.Kuten aiemmassa postauksessani kirjoitin,
Kuten aiemmassa postauksessani kirjoitin, tulee ethernet kaapelilla kytkettyyn tietokoneeseen tällä hetkellä vastaavalla nopeudella, eli max n.300-350mb/s download, upload on normaali n.900-950mb/s. Aiemmin on tullut ethernetillä max molempiin suuntiin. Laitteistostani tuo hidastelu ei taatusti johdu. Pointti tässä on se, asiakas maksaa xxl nopeudesta 100 rahaa, mutta saakin vain s nopeuden. Ilmeisesti sitten se on tuo operaattori se syyllinen.
Ei valokuidun kuulu näin toimia, olen tuon kytkemisestä lähtien joutunut kahden kuukauden välein olemaan asiakaspalveluun yhteydessä, en saa sitä mistä maksan.
Ihan hyviä lukemia sieltä wifin yli tähän samaan laitteeseen tulee silloin kun sattuu harvakseltaan tuo valokuitu toimimaan kuten valokuidun kuuluisi toimia, tässä kuva. Helpompi vain tällä mobiililla tänne kirjoitella, siksi kuva wifin yli mitattuna. Tietokoneella piuhan päässä nopeudet ovat toki sen n.945/945 silloin kun netti toimii, tällä hetkellä samoja kuin tuossa aiemmin laittamassani kuvassa. Vai onko niin herkkä paikka joillekin jos täällä vähän kritisoi jotain tiettyä liittymän toimittajaa liian usein toistuvista yhteysongelmista? Mä en ainakaan ole yhtään tyytyväinen tähän valokuitunen/xxx operaattori yhdistelmään.
![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.