Varaosien verkkokauppoja (Lista ensimmäisessä viestissä)

Puolalainen Antalex myi hyvän kunnostetun alkuperäisen apurungon. Jos jotain moittii, niin maalaus oli aika kevyt ja sisäpuolella ei sitäkään. Paha, kun nyt talvella ei löydy oikein lämmitettyjä maalaustiloja ja maalausfirmoissa työ ottaa useamman satasen.

Kenelläkään viimeaikisia kokemuksia avaruosad.ee kaupasta? Hieman halvemmalla saisi osat tuolta kuin muista Viro kaupoista, mutta Googlella löyty tältä vuodelta jonkin verran negatiivisia arvosteluja toimittamatta jääneistä tilauksista.

Kenelläkään viimeaikisia kokemuksia avaruosad.ee kaupasta? Hieman halvemmalla saisi osat tuolta kuin muista Viro kaupoista, mutta Googlella löyty tältä vuodelta jonkin verran negatiivisia arvosteluja toimittamatta jääneistä tilauksista.
Tein tilauksen lokakuun loppu puolella, paketti tuli perille ihan luvatussa ajassa.
Mutta paketista puuttui yksi tuote kokonaan ja myös toisessa tuotteessa määrä ei täsmännyt tilaukseen 3kpl tilattu ja 1kpl löytyi paketista.

Lähetin samantien sähköpostia (info@avaruosad.ee) puutteista ja kysyin, että miten toimitaan.

7 päivää odotin, jonka aikana sähköpostiin ei vastattu. Soitin sitten nettisivuilta löytyvään numeroon, sieltä vastasi kaveri, joka sanoi että hän on varastotyöntekijä ja hän ei tiedä mitään. Antoi mulle omistajan numeron, soitin siihen sieltä ei vastattu lainkaan, eikä ole soitettu takaisin.

Olen sieltä aikaisemmin useamman kerran tilannut ongelmitta.
Mutta nyt oli kyllä viimeinen kerta kun tilasin. Ihan lottoomista on, saako sieltä tilatut tavarat vai ei.

Ja oli kyllä tosi huonosti myös pakattu, aivan liian iso laatikko, eikä mitään pehmusteita laitettu, tavarat oli siellä lennelly.

Itse luin vasta oman tilauksen tehtyäni ja maksettuani näitä viimeaikaisia negatiivisia kommentteja.

Lisäksi yrityksellä on tällähetkellä maksamattomia verovelkoja.

Debts from 10.11.2025
Tax debts 1,229.20€
🔴 AK VARUOSAD OÜ (12505774) - Overview @ Inforegister.ee

Statistiikka

Viestiketjuista
292 391
Jäsenet
80 258
Uusin jäsen
urlpo

Hinta.fi

Back