Hondan potkurit ovat huonoja. Mercuryn Black Max lienee alumiiniropelleista paras ja on todennäköisesti edullisempi kuin Hondan alkuperäinen. En menisi rosteriin tuossa käytössä. On silti outo ilmiö tuo huomattava luisto pienillä kierroksilla. Käyttäytyy vähän sellaiseen tapaan, että ihan kuin pääsisi pakokaasua lapoihin. Onko potkuriin porattu ventiointireikiä lapojen taakse? Onko potkuri riittävän syvällä ja oikean kokoinen perään? Tuli mieleen, että vuotaisi pakokaasua perän ja potkurin välistä.
Ehkä nyt tämä kesä kovaa ajoa ja miettii sitten potkurioptimointeja ensi kaudelle. Hämmästyttävän taloudellinen tämä BF90D täytyy sanoa, kehtaan väittää että päivän standardilla uistelukeikalla polttoainetta kuluu vain muutama litra enemmän mitä wanhan busterin 30 heppasella mercuryn 2T koneella, vaikka olikin 2005 vuosimallia. Olettean että pitää ne matkavauhdin kierrokset max 4000-4500rpm.