Tähän mennessä on kaikki VR-pelit tullut ostettua Steamista, mutta huomasin että ystävämme scenessä ovat julkaisseet version, joka ei vaadi steamia. Onko joku onnistunut pelaamaan tällaisia versioita Viveä käyttäen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaaha, pakko-ostos koska diggasin L.A Noiresta hemmetisti:
Rockstar Games Announce L.A Noire: The VR Case Files For The HTC VIVE - VIVE Blog
Hmm onko toi niin kuin itsenäinen peli joka pitää ostaa erikseen vai saavatko L.A. Noiren omistajat tuon ilmaiseksi?
Edit. vääräSkyfront vaikuttaa mielenkiintoiselta - lentely pilvissä toisia ammuskellen kuulostaa hauskalta. Ilmoittauduin viikonlopun betaan.
Onnistuisiko tehdä jonkinlainen suomalainen vr Discord ryhmä? Voisi vaikka etsiä peliseuraa tai jutustella muista vr aiheisista asioista. Itsellä on ainakin hyvin hiljainen kaverilista tuolla Oculuksen puolella.
Voiko tuota hiton SteamVR-aplikaatiota estää käynnistymästä itsestään? Mikään peli ei edes ole päällä ja tuo paske pomppaa vähän väliä esiin![]()
Miten muut pidempiaikaiset omistajat (~vuosi tai yli) käyttää laitteitaan? Itellä on kyllä innostus lopahtanut täysin VR pelaamiseen. Pikkuliljaa tuli vähemmän ja vähemmän peliaikaa, kunnes kierrossa oli käytännössä vain simut. Nyt ei oikeen niitäkään jaksa enään, eikä kk aikana ole kuin pari stagea dirt rallyä tullu ajettua. Normaalisti tykiltä tai näytöltä olen viime aikoina pelannut ja se kyllä maistuu vielä hyvälle, joten ei kyllä mikään kyllästyminen pelaamiseen ole tullut.
Miten muut pidempiaikaiset omistajat (~vuosi tai yli) käyttää laitteitaan? Itellä on kyllä innostus lopahtanut täysin VR pelaamiseen. Pikkuliljaa tuli vähemmän ja vähemmän peliaikaa, kunnes kierrossa oli käytännössä vain simut. Nyt ei oikeen niitäkään jaksa enään, eikä kk aikana ole kuin pari stagea dirt rallyä tullu ajettua. Normaalisti tykiltä tai näytöltä olen viime aikoina pelannut ja se kyllä maistuu vielä hyvälle, joten ei kyllä mikään kyllästyminen pelaamiseen ole tullut.
Vaikka ollut vasta muutama kuukautta niin vastaan silti. Itselle tämä laitos on ollut juuri sitä mitä olen etsinyt. Olen juuri se jannu joka pelaa jokaisen pelin joka eteen tulee. Olen nauttinut lähes jokaisesta vr kokemuksesta johon olen tullut vastaan. En voi valehdella, olen myös ladannut pari peliä jotka menevät itselläni yli tuon hinta/laatu-suhteen kanssa (esim. Rick and Morty ja Raw data). Simuja on varmaan tullut pelattua vähiten vaikka omistan Eliten ja Dirt rallyn. Vie liikaa aikaa laittaa ratti yms. paikoilleen kun haluaa nopeaa toimintaa.Miten muut pidempiaikaiset omistajat (~vuosi tai yli) käyttää laitteitaan? Itellä on kyllä innostus lopahtanut täysin VR pelaamiseen. Pikkuliljaa tuli vähemmän ja vähemmän peliaikaa, kunnes kierrossa oli käytännössä vain simut. Nyt ei oikeen niitäkään jaksa enään, eikä kk aikana ole kuin pari stagea dirt rallyä tullu ajettua. Normaalisti tykiltä tai näytöltä olen viime aikoina pelannut ja se kyllä maistuu vielä hyvälle, joten ei kyllä mikään kyllästyminen pelaamiseen ole tullut.
Vaikka ollut vasta muutama kuukautta niin vastaan silti. Itselle tämä laitos on ollut juuri sitä mitä olen etsinyt. Olen juuri se jannu joka pelaa jokaisen pelin joka eteen tulee. Olen nauttinut lähes jokaisesta vr kokemuksesta johon olen tullut vastaan. En voi valehdella, olen myös ladannut pari peliä jotka menevät itselläni yli tuon hinta/laatu-suhteen kanssa (esim. Rick and Morty ja Raw data). Simuja on varmaan tullut pelattua vähiten vaikka omistan Eliten ja Dirt rallyn. Vie liikaa aikaa laittaa ratti yms. paikoilleen kun haluaa nopeaa toimintaa.
Joistain peleistä löytyy paljon jälleenpeluuarvoa ja joistain ei. Nyt olen pelannut Rec Roomin questeja noin 12h enkä ole läpäissyt yhtäkään. Wave shootterit ovat erittäin mukavaa ajanvietettä jos ei ole muutakaan.
Lähinnä sellaisissa 1-2 tunnin bursteissa tulee pelailtua, mutta ei mitään suurempia sessioita ole tullut tehtyä.
Tuli sitten myytyä Playstation VR pois ja pistin Oculuksen tilaukseen, lähinnä autopelejä varten aattelin, ku samaan syssyyn tuli tilattua Next level racingin rigi...
Lähinnä Dirt Rallya tuli pelailtua tuolla pleikkarilla, eikä graffat mitenkään säväyttäneet, joten onkohan siirtymisessä Oculukseen pc-puolelle luvassa isoakin harppausta graffoissa? Kenelläkään kokemusta kummastakin järjestelmästä?
Tuo 60fps on minimi mitä sony on devaajille ohjeistanut, suositus on 90fps+ toki pleikkarilla vain 60fps
Tuo 60fps on minimi mitä sony on devaajille ohjeistanut, suositus on 90fps
Sony's pushing VR devs to hit 90fps, solid 60fps "is a minimum"
26.99€ Oculus storessa. Yllättävän edullinen kerran ihan AAA pelinä mainostetaan.Arktika.1 ennakkotilattavissa, julkaisu lokakuun 10. päivä.
26.99€ Oculus storessa. Yllättävän edullinen kerran ihan AAA pelinä mainostetaan.
Tämä. Harvoin tulee ennakkotilattua mutta nyt voisi olla ihan paikallaan.Kyllä, pakkohankinta. Metro-pelit ovat saman firman käsialaa, joten odotukset korkealla![]()
Tuli sitten myytyä Playstation VR pois ja pistin Oculuksen tilaukseen, lähinnä autopelejä varten aattelin, ku samaan syssyyn tuli tilattua Next level racingin rigi...
Lähinnä Dirt Rallya tuli pelailtua tuolla pleikkarilla, eikä graffat mitenkään säväyttäneet, joten onkohan siirtymisessä Oculukseen pc-puolelle luvassa isoakin harppausta graffoissa? Kenelläkään kokemusta kummastakin järjestelmästä?
vr bundle...
https://www.indiegala.com/vr
En osaa sanoa. En omista.Onko tossa mitään testaamisen arvoista?
Ostin, Run of Mydan erittäin hauska, God of Arrows on kuin The Labin archery peli ja Pixel arcade on hauska. Muita ei ole tullut kokeiltua mutta tuohon hintaan muutama hyvää kokemusta.Onko tossa mitään testaamisen arvoista?
Nyt tuli laiteltua seinätelineet ja viriteltyä 2-sensor 360 setuppia. Aiemmin olivat sensorit kaiuttimien päällä n. 1.5m etäisyydellä toisistaan pelialueen yhdellä laidalla. Suurimman osan ajasta toimivat ihan hyvin, vaikka joitain kuoleita kulmia oli. Nyt kun sensorit ovat katon rajassa ja 360 tracking toimii ensikokeilujen mukaan täydellisesti, niin kyllä se vaan sitä kokemusta parantaa - yllättävänkin paljon. Tässä parit kuvat kaapeleiden piilottelusta, nyt pitäisi olla vaimoystävällisemmät ulkonäkönsä puolestaSeinätelineet sensoreille, teline Riftille sekä Touch Controllereille ja toinen 5m aktiivi USB3-jatko saapui. Viikonlopuksi siis vähän pientä projektia, mutta vielä joutuu toista lyhempää 3m USB3-jatkoa odottelemaan. Seinätelineet aion laittaa pelkästään kaksipuoleisella teipillä kiinni vastakkaisiin kulmiin, kun kerrostalokämppä kyseessä ja lisäksi hommata kapeaa kaapelikanavaa johtojen piilotusta varten. Saa nähdä miten onnistuu ja toimivatko jatkot. 5m jatkon (CSL Active) hommasin eBaysta hintaan 20€ sis. toimitus ja lyhempi jatko on AmazonBasics-sarjaa, jolla hintaa 7.80€. /r/oculus wikin mukaan molempien pitäisi olla käypää tavaraa.
Riftin telineen tilasin etsystä 3D-printattuna: https://www.etsy.com/listing/513845166/ . Ihan hieno, mutta maalissa oli virheitä, kun laitettu pakettiin ennen kuivumista. Onneksi sain 30€ refundin, niin voisi vaikka itse maalailla uusiksi.
Lisäksi Amazon-tilauksen yhteydessä Inateckin 4x USB3.0 PCI-kortin käytettynä suoraan valmistajalta. Kyllä omassakin emossa paikat riittää juuri ja juuri, mutta hintaa oli 7.99€ (E: no prkl, tulikin postit päälle vielä, niin ei ollutkaan kovin halpa), niin ei voinut kieltäytyä.
Nyt tuli laiteltua seinätelineet ja viriteltyä 2-sensor 360 setuppia. Aiemmin olivat sensorit kaiuttimien päällä n. 1.5m etäisyydellä toisistaan pelialueen yhdellä laidalla. Suurimman osan ajasta toimivat ihan hyvin, vaikka joitain kuoleita kulmia oli. Nyt kun sensorit ovat katon rajassa ja 360 tracking toimii ensikokeilujen mukaan täydellisesti, niin kyllä se vaan sitä kokemusta parantaa - yllättävänkin paljon. Tässä parit kuvat kaapeleiden piilottelusta, nyt pitäisi olla vaimoystävällisemmät ulkonäkönsä puolestaHyvin tuntuvat seinätelineet pysyvän kaksipuoleisella teipilläkin kiinni, ruuvien kanssa ei viitsi alkaa väkertämään kun vuokrakämppä kyseessä.
Sensori 1:
Sensori 2:Tuosta voisi vielä tuon pienen johdonpätkän jemmata kaapelikanavaan, muuten johdot kulkevatkin katseilta piilossa
![]()
![]()
![]()
![]()
Minkäkokoinen pelialue on ja kuinka kaukana sensorit ovat toisistaan? Mulla ei saa ihan täydellistä seurantaa kun sensoreiden välimatka on noin neljä metriä. Pelialue on noin 2m x 2m. Just viikonloppuna pelailin Onwardia ja touchien seuranta sekoilee jonkin verran kun pyssyllä sihtailee. Toki taitaa olla sellainen asento kun rynkkyä pitelee olkapäätä vasten että toinen touch peittyy aika helposti.Nyt tuli laiteltua seinätelineet ja viriteltyä 2-sensor 360 setuppia. Aiemmin olivat sensorit kaiuttimien päällä n. 1.5m etäisyydellä toisistaan pelialueen yhdellä laidalla. Suurimman osan ajasta toimivat ihan hyvin, vaikka joitain kuoleita kulmia oli. Nyt kun sensorit ovat katon rajassa ja 360 tracking toimii ensikokeilujen mukaan täydellisesti, niin kyllä se vaan sitä kokemusta parantaa - yllättävänkin paljon. Tässä parit kuvat kaapeleiden piilottelusta, nyt pitäisi olla vaimoystävällisemmät ulkonäkönsä puolestaHyvin tuntuvat seinätelineet pysyvän kaksipuoleisella teipilläkin kiinni, ruuvien kanssa ei viitsi alkaa väkertämään kun vuokrakämppä kyseessä.
Sensori 1:
Sensori 2:Tuosta voisi vielä tuon pienen johdonpätkän jemmata kaapelikanavaan, muuten johdot kulkevatkin katseilta piilossa
![]()
![]()
![]()
![]()
Onko kukaan ostanut Duck Seasonia? Kinostelee muuten, mutta kahdenkympin hintalappu per 1,5 h sisältöä ottaa vastaan.
Ostin nyt itsekin, kun ei ole VR-puolella mitään työn alla. Vähän alkoi kolmen vartin jälkeen mennä surrealistiseksi, mutta mitään varsinaisesti pelottavaa ei ole vielä tullut vastaan. Duck Huntin koira vetämässä röökiä maastossa vähän hymyilytti.Itse ostin tänään , en ole ehtiny testaa mutta 20e ei ole periaatteessa paljon mitään eli en tipu korkealta jos ei nappaa tuo.
Kesto tuskin pääjuonella on paljoa yli ton 1,5h mutta kuulemma rauhallisesti tutkimalla kaiken saa menee kolmekertaa ton![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.