Laquel
This is where I get off.
Gigantin alesta lähti mukaan Rift + Touch -paketti ja GTX1060. Viimeksi olen pelaillut mitään vuosia sitten mutta nyt hinnat alkavat olla sillä tasolla että kokeilunhalu voitti. Kasaan samalla uuden PCn jonka osat tulevat loppuviikosta. Laseja pääsin testailemaan lyhyesti veljen koneella, ja kyllähän tuo hauskaa puuhaa oli. Totta on että resoluutio ja screendoor-efekti sekä kapeahko FOV syövät osan kokemuksesta, mutta esim. hetken Robo Recallia hakattuani huomasin että nuo häiritsivät vähemmän ja vähemmän.
Seuraavaksi pitää järkkäillä omaan olohuoneeseen pelitilaa ja hankkia jotain lisävarusteita. Omalle naamalle nuo lasit istuvat nenän kohdalta hieman huonosti ja muutenkin kaipaisin hieman pehmeyttä, onko suositella mitään tarvikepehmusteita tms?
Oculus Rift Facial Interface & Foam Replacement Basic Set Tämmösestä oon itse tykännyt. Siinä vaihtuu sekä riftin oma vaahtomuovipehmuste ja tuki tollaseen tekonahkaseen ja mukana tulee myös kankainen päällste. Tuon päällysteen saa myös erikseen mutta suosittelen myös tuota "facial interfacea", koska se tuo lasit aavistuksen lähemmäksi naamaa ja kasvattaa hieman fovia.