WIFI koneeseen

Tarttisi saada wifi pöytäkoneeseen. Emolevy on Asus Tuf B550 plus. Ilmeisesti tarvitsee jonkun m.2 Key E slottiin menevän verkkokortin, jossa mukana antennit? Vai toimiiko myös, jos laittaa pcie väylään verkkokortin antenneilla? Mielläni otan vastaan linkkejä tuotteista, joilla homma hoituu.

Jotain tällaista kittiä tarkoittavat:

..ja tuota noin.. minulla on täällä myynnissä kone. Tilasin wifin Aliexpressistä ja Säästin. Nyt ne mun kitin antennit on jossain vaiheessa lähteneet irti wifi-kortista ja eivät menneet takaisin kunnolla, niin ei ainakaan sieltä. Hieno myyntipuhe, tiedän. Olen tästä ilmoituksessakin kyllä sanonut :)

Paras diili olisi hankkia tämä ja etsiä antennit jostain paremmasta mestasta:
(tämä tarttee antennit, tai signaali kantaa puoli metriä)

--

@Karvalärvi ratkaisu toimii, mutta on Wifi 5.. Desktop Kit on Wifi 6 ja tuo pelkkä kortti on Wifi 7.

Viimeksi muokattu:
Jotain tällaista kittiä tarkoittavat:

..ja tuota noin.. minulla on täällä myynnissä kone. Tilasin wifin Aliexpressistä ja Säästin. Nyt ne mun kitin antennit on jossain vaiheessa lähteneet irti wifi-kortista ja eivät menneet takaisin kunnolla, niin ei ainakaan sieltä. Hieno myyntipuhe, tiedän. Olen tästä ilmoituksessakin kyllä sanonut :)

Paras diili olisi hankkia tämä ja etsiä antennit jostain paremmasta mestasta:
(tämä tarttee antennit, tai signaali kantaa puoli metriä)

--

@Karvalärvi ratkaisu toimii, mutta on Wifi 5.. Desktop Kit on Wifi 6 ja tuo pelkkä kortti on Wifi 7.

Toimisiko tuo Intelin setti Ax210 versiona?

Mites nuo pcie slottiin menevät? Toimiiko wifi myös sitä kautta?

Tietysti toimii myös pcie kautta. Sehän se ensisijainen lisäkorteille on. Tuo M.2 paikkaan menevä vain säästää pcie slotteja muuhun käyttöön.

Toimii tuokin, siinä vaan tökkii hinta... 41€ + postikulut.. Noita wifi-kortteja sai Aliexpressistä.. no en sano mihin hintaan..

Nuo PCIe-slottiin menevät tulevat halvemmaksi ja toimivat ihan yhtä hyvin. Niiden ongelma on vaan nykykoneissa, että vähän vievät ilmanvirtaa näytönohjaimelta, mutta jos sinulla ei ole RTX 4090 siellä, ihan hyvin niidenkin kanssa pärjää.

Tässäkin tuo AX210, joka on kitissä, on alle 16€ Proshopissa:
1750223988284.png

Siihen pitäisi vaan tuo antennikitti ja niihin en osaa suositella, tai minusta on vaan tullut käsi. Olen noita aikaisemminkin asentanut, niin ehkä vaan tällä kertaa tuli ostettua sekundaa.

Joku tuommoinen minulla on, mutta joo, korttikin on sieltä, niin minulla nyt voi olla huonompia neuvoja - kerron kuitenkin omista kokemuksistani ja sinulla voi onnistua paremmin.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
279 989
Jäsenet
78 020
Uusin jäsen
Chromeoo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom