Windows 11 keskustelu

HAHA juuri itse eilen laittelin 10 takaisin kun testailin taashetken tauon jälkeen tuota 11 ja laginen, buginen paskehan se on:D. 10 enterprisellä tuhnutellaan niin kauan kun pystyy tai kun mäsä korjaa 11(ei korjaa) tai jos 12 on fiksumpi(tuskin on)
Millaisella koneella yrität Wintoosa 11 käyttää ja millaisia bugeja sekä lageja käytössäsi ilmaantuu?

Ei kyllä kuulosta yhtään 11 toiminnalta vaan enemmän kympissä noita vikoja on tullut eteen. Kannattaa suosiolla asentaa 11, JOS kone on yhteensopiva sille.

Juu en minäkään ymmärrä, ihan yhtä hyvä tai paska se Windows 11 on kuin 10. Minulla on vielä käytössä molempia eri läppäreillä ja erona normikäytössä yleensä vain se onko Start-nappula vasemmassa alakulmassa vai enemmän keskellä. Oikeastaan nykyisin tykkään tuosta keskeisemmästä sijainnista (11) vähän enemmän, mutta no biggie sanoi Dicky.

EDIT: Ehkä yksi havainto saattaa olla että JOS systeemilevynä on HDD eikä SSD, saattoi olla että Windows 11:ssa sen aiheuttama lisähitaus tuntui vieläkin enemmän kuin 10:ssä (ja paljon paljon enemmän molemmissa kuin Windows 7:ssa), mutta on se 10:kin tuskastuttavan hidas SSD:llä joten en suosittele silläkään. Mulla nyt sattuu olemaan yksi vanha Dell-läppäri jossa on vielä HDD ja jolla kokeilin sekä Windows 10 että 11, aion kyllä kohta laittaa sen tilalle 1TB SSD.

Viimeksi muokattu:
Jep, ei kyllä itsellä bugeja havaittu win 11 virallisesti yhteensopivilla koneilla. Ei myöskään ei virallisesti sopivalla i7 4770 setillä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
284 829
Jäsenet
78 886
Uusin jäsen
Ropia

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom