Xbox Series X + Series S -keskusteluketju

Joo kyllä jää jatkossa Ultimate ostamatta kun nykyinen joskus loppuu. Mikäs se on nyt jatkossa se "minimi" paketti jolla lapset saa minecraftit yms ja nettipelit toimimaan?

Itse ostan jatkossa Steamista, toki vähän auki että miten nuo essentials ja standard tukee PC-pelausta, one dayt ei tule mutta mitä sinne sitten tulee?
Oma syy pitää subia aktiivisena on juuri tuo että nettipelit toimisivat. Sama oli pleikkarillakin, ja pelit ovat olleet ns. sivuseikka. Kuitenkin konsolilla nettipelit ovat pääosin huijarivapaita kokemuksia ja tuosta syystä pidän jonkinlaista hintaa ihan oikeutettuna ja täten maksun arvoisena. Toisaalta nyt pitänee miettiä että kuinka paljon edes pelaan nettipelejä.

Onko MS tehnyt jonkin diilin Ubisoftin kanssa, näyttäisi siltä silllä palveluun ilmestyneistä isoista nimikkeistä todella moni toimii Ubin alaisuudessa.

LISÄYS:

Juuri käynnistelin konsolin, ja siihen lävähti inforuutu:

4. marraskuuta alkaen tilauksen hinta päivitetään soveltuvilla alueilla - lue lisää valitsemalla Lue palvelupakettini.

Uusimmat:
  • Ubisoft + Classics , fortnite Crew on tulossa pian
  • Yli 75 ensimmäisen päivän julkaisua 12 kuukauden aikana
  • Pelaa pelejä parhaalla mahdollisella laadulla.

Tuohon viimeisen kohtaan en sano muuta kuin että sehän on suoraa PC- pelaamisen piilomainontaa, mutta 75 ensimmäisen päivän julkaisua on kyllä kieltämättä melko kova, vaikka varmasti osa tulee olemaankin indie- pelejä. Päinvastoin kuin varmaan moni täällä, itse kyllä pidän myös Ubisoftin peleistä noin pääsääntöisesti.

Kylläpäs MS lähti mylläämään ja oikein kunnolla.

Viimeksi muokattu:
Joo kyllä jää jatkossa Ultimate ostamatta kun nykyinen joskus loppuu. Mikäs se on nyt jatkossa se "minimi" paketti jolla lapset saa minecraftit yms ja nettipelit toimimaan?

Itse ostan jatkossa Steamista, toki vähän auki että miten nuo essentials ja standard tukee PC-pelausta, one dayt ei tule mutta mitä sinne sitten tulee?
Kuten uutisessa mainittiin niin entinen Game Pass Core (entinen Live Gold) on nyt Essentials eli se on se joka tuo nettipelaamisen.

Statistiikka

Viestiketjuista
288 585
Jäsenet
79 515
Uusin jäsen
kromsi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom