Myydään XFX 7800XT Speedster 16GB - AKAA

Tuote: XFX Radeon RX 7800 XT Speedster QICK 319 Core Edition
Hinta: 430€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä 2023 lopulla ja alkup. Multitronic 19.9.2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, ei voimassa.
Muuta huomioitavaa: Tuulettimet pitää aaltomaista ääntä korkeemmilla kierroksilla. En tiedä onko jotain resonointijuttuja vai mikälie. Olen pitänyt quiet tilassa jossa sitä ei juurikaan esiinny.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): AKAA
Toimitustapa: Postitus/Nouto
Maksutapa: Tilisiirto/Mobilepay. Postitellessa maksu etukäteen periaatteella.

IMG_20250613_181945.jpgIMG_20250613_181759.jpgIMG_20250613_181740.jpgIMG_20250613_181732.jpgIMG_20250613_181457.jpg

Tuo on vain Multitronicin takuu, jos lukee XFX:n euroopan takuuehdot niin se on 3 v
Kyllä juurikin näin. Multitronic pesee vain kätensä 12kk jälkeen ja tuon 24kk sit joutuu itse hoitaa takuun valmistajan kanssa. Kaikilla noilla on- merkistä ja valmistajasta riippuen se 36kk valmistajan takuu. Valmistajat jotkut vaativat alkuperäistä ostokuittia, joten se on syytä pitää tallessa, vaikka liikkeen takuu olisikin loppunut. (Sekä tosin jollain random merkillä, voi olla juurikin omat ehdot takuulle) Jos uutena ostettu alunperin, niin kyllä tuossa 3v takuu on.
Tosin poikkeuksena, jos tuote tullut jostain käytettynä liikkeeseen. Silloin nuo liikkeet, itse määrittelevät takuun tuotteelle.

Viimeksi muokattu:
Kyllä juurikin näin. Multitronic pesee vain kätensä 12kk jälkeen ja tuon 24kk sit joutuu itse hoitaa takuun valmistajan kanssa. Kaikilla noilla on- merkistä ja valmistajasta riippuen se 36kk valmistajan takuu. Valmistajat jotkut vaativat alkuperäistä ostokuittia, joten se on syytä pitää tallessa, vaikka liikkeen takuu olisikin loppunut. (Sekä tosin jollain random merkillä, voi olla juurikin omat ehdot takuulle) Jos uutena ostettu alunperin, niin kyllä tuossa 3v takuu on.
Tosin poikkeuksena, jos tuote tullut jostain käytettynä liikkeeseen. Silloin nuo liikkeet, itse määrittelevät takuun tuotteelle.
Joo mutta miten tuo takuu siirretään kun kortti on rekisteröity mun nimellä ja voiko sitä ylipäätään siirtää vai alkaako ne hankaan vastaan? Ainakin xfx takuusivuilla lukee *** The limited warranty for XFX Limited Edition graphics cards lasts for a period of two years and is non-transferable.*** The limited warranty for XFX Limited Edition graphics cards lasts for a period of two years and is non-transferable.

Joo mutta miten tuo takuu siirretään kun kortti on rekisteröity mun nimellä ja voiko sitä ylipäätään siirtää vai alkaako ne hankaan vastaan? Ainakin xfx takuusivuilla lukee *** The limited warranty for XFX Limited Edition graphics cards lasts for a period of two years and is non-transferable.*** The limited warranty for XFX Limited Edition graphics cards lasts for a period of two years and is non-transferable.
Eli jos olet kortin mennyt jo rekisteröimään valmistajan sivuille omilla tiedoillasi, niin silloin se on sulle vain, se valmistajankin takuu. Mitä ehdoissa lukee. Suurinosa korteista, ei ole rekisteröity valmistajan sivuille, eli siinä tapauksessa, tuo valmistajan takuu ei päde seuraavalle ostajalle. Kun jaotkin nuo ehdot tohon XFX sivuilta. Jokasella omat takuu ehdot. vastasin myös YV.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
280 937
Jäsenet
78 159
Uusin jäsen
Alluxi24

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom