Aika jännä näkemys. Minun mielestäni XXL on paras urheilutarvikekauppa mitä on olemassa. Siellä on paljon valikoimaa ja tuotteita pääsee testaamaan ongelmitta. Hinnat ovat kautta linjan yleensä edullisempia kuin jossakin Intersportissa ja verkkokauppakin on ihan ok. Mainoskampanjoissa ylistetään tarjouksia hieman liikaa ja siitä XXL on saanut moitteitakin, kun ei niissä ole aina mitään tarjousta normihintoihin verrattuna, mutta se nyt on hyvin pieni ongelma, varsinkin kun siellä on seassa useimmiten ihan oikeastikin kohtuullisia tarjouksia.
Se on totta, että erikoisliikkeissä on paikoin laadukkaampia yksittäistuotteita, mutta ei XXL yritä ollakaan mikään "erikoisliike", vaan urheilu- ja vapaa-ajantarvikkeiden supermarketti. Jos jotakuta häiritsee se, että myyjä moikkaa vastaantullessa ja kysyy että tarvitsetko apua, niin kyllä se ongelma on 100% siellä asiakkaan puolella.
Olisi todella harmi jos XXL menisi jossakin vaiheessa nurin.
Pyörät oikeasta pyöräkaupasta. Ne Whiten alumiinikanget ei kyllä huokuttele sitten pätkääkään. Samalla rahalla sai Canyonin niin valinta ei itselle ollut kovin vaikea.
Jotenkin kaupan miljöö on stressaava. Sekava järjestys. Saa kävellä 2km sokkeloa kassoille ja moikkailla myyjiä. Mutta kiva että sinulle kelpaa. Itse en ole 7 kuukauteen ostanut mitään XXLstä.
Ei tule muuta "proprietary productia" mieleen XXLstä kuin ne alumiinikanget mitä ei muualta saa. Ne taas ei kiinnosta minua pätkääkään.
Kuulisin mielelläni mitä saa XXLstä mitä ei saa muualta?
Väärin: About 7 730 results (0,45 seconds)Etpä ole kovin paljoa viitsinyt hakata. Haku "Lundhags Håkken" antaa googlessa 19600 tulosta.
tldr; Satiirin ymmärtäminen on kieltämättä tavan tallaajan kapasiteetin ylärajoilla.