• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Yhdysvaltain 45. ja 47. presidentti Donald J. Trump

donald ei vähemmän yllättäen pitänyt Bad Bunnyn Super Bowl väliaikashowsta.
"Kukaan ei ymmärrä häntä" = minä en ymmärrä, donaldin päässä.
1000003304.jpg
Siellähän oli iso määrä naisia keinuttelemassa persettään, joten luulisi että Trump olisi tykännyt...

Itse asiassa kävi mielessä, että Suomi saattaisi olla tänä päivänä liian woke tuollaiselle perseen herutukselle tällaisessa isossa perhetilaisuudessa. Naisten esineellistämistä ja vaikka mitä, you know.

Viimeksi muokattu:
Siellähän oli iso määrä naisia keinuttelemassa persettään, joten luulisi että Trump olisi tykännyt...
Ne oli aikuisia
Itse asiassa kävi mielessä, että Suomi saattaisi olla tänä päivänä liian woke tuollaiselle perseen herutukselle tällaisessa isossa perhetilaisuudessa. Naisten esineellistämistä ja vaikka mitä, you know.
Suomi lähetti Erika Wikmanin Euroviisuihin että ehkä ei lähdetä ihan kuvitteelliselle linjalle tässä uhriutumisessa

Woketus on sitä että nämä "minä minä minä"-narsistit voivat pakkotunkea alastomuuttaan ja seksuaalisuuttaan joka paikkaan, mutta sitten jos joku mies tykkää siitä niin se onkin naisten alistamista ja sika-patriarkkaa jne.

En jaksanut katsoa vilkaisua enempää tuota tapahtumaa kun ei voisi vähempää kiinnostaa jenkkifutis tai mikään siihen liittyvä, mutta ei tuo ihan kohtuuttoman yliseksualisoidulta vaikuttanut. Huomattavasti enemmän perheystävällinen kuin esim. mikään saastainen jenkkiräppi-twerkkaus video tai esim. edellä mainittu Erika Wikmanin esitys.

Vaikka jättäisi omaan arvoonsa kaiken korruption ja pedofiilikuviot, niin se miten on mahdollista että noin kertakaikkinen epäpätevyys/kyvyttömyys menee läpi? Ja johtaa vielä siihen että talous kasvaa vaan?
Jos nyt vaikka suomeen verrataan niin trumpin tyhmimmät lausunnot nostetaan framille ja ruoditaan jonkun asiantuntija-arsenaalin kanssa, ja järkevistä ollaan hiljaa, siinä missä meidän omien pättäjien mm. ex pääministeri nyk.presidentin ihan truth social- tason höpöjuttuja painetaan villasella tai pidetään jonain merkityksettöminä. Voi aiheuttaa vähän dissonanssia kun väitetysti epäpätevimpien magahullujen sun muiden kyvyttömyyksien maa menee eteenpäin ja väitetysti maailman paras maa junnaa vuoskymmenet paikallaan.

Jaahas, uusi salaliittoteoria taas suomalaisille KGB- agentilta. Onko tämä KGB- agentit nykyisin jotenkin luotettavan lähteen maineessa?
Eipä juuri, mutta kun samanlaisia signaaleja ( mm Luke Hardingilta ) tippuu aika ajoin eri suunnilta, niin kenties niillä voisi olla jotain totuusperää.

Trumpin venkoilua Putinin suhteen on hyvin vaikea ymmärtää, joten ainoaksi järkeenkäyväksi selitykseksi kelpaisi jokin tälläinen. Vai onko parempia selityksiä tarjolla ?

Statistiikka

Viestiketjuista
300 072
Jäsenet
81 759
Uusin jäsen
jami__

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom