Yksityisen pysäköinninvalvonnan älyttömyydet.

No eipä tämä taida mikään yleinen linjaus kuitenkaan olla. Ei tämä ollut mikään ennakkopäätös, että jatkossa näitä ei voi kiistää. On vain parempi sitten olla vähän paremmat selitykset kuin tässä casessa (jossa ei oikein mitään selityksiä tainnut olla).

Kumma tämä yleinen ajatus, että auton omistaja tietää, kuka autoa on ajanut. Mullakin kolme autoa omissa nimissä ja niillä ajaa 5-6 eri kuljettajaa. Vaimo, omat lapset ja lasten paremmat puoliskot +satunnaisesti lasten kaverit. Itse olen mm. vuodesta 6-10 viikkoa ulkomailla ja autot silloinkin käytössä. Ei mulla ole hajuakaan kuka niillä vaikka silloin ajaa.

Lienee tuolla myös vaikka vanhempien nimissä olevia autoja, joilla lapset ja näiden puolisot ajavat ihan toisella paikkakunnalla.
Juuri näin. Päätöksen yleistettävyys on hyvin rajallinen. Tässä on varmasti raskauttanut erityisesti se, että kyse on perheestä. Ei siis perheistä. Patehan tulee satavarmasti ottamaan kaiken hyödyn tästä irti ja käyttänee tätä voittoa pelotteluviesteissään, vaikka autoa käyttäisi koko suku.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 042
Jäsenet
82 286
Uusin jäsen
Jonn.ii

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom