Yleinen Nintendo ketju (Switch 2, julkaisu 05.06.25)

Mulle tuli tilausvahvistus otsikolla "Votre commande Fnac.com du mardi 8 avril 2025". Maksoin Amexilla.
Itsekin laitoin tilauksen tuolta ja sain samanlaisen kuittauksen. Visaa vingutin ja hyvin tuntui toimivan. Voisiko jäädä esim. turvarajoista kiinni? Tosin tuossahan ei varsinaisesti mitään veloitettu.

Switch 2 bundle tilaus sisässä Fnacin kautta. Aiemmin tuolta jotain harvinaisempia Amiiboja myös tilaillut ja kaikki tullut aina perille + nopeasti :thumbsup:

Fnac.comin faq:ssa tuohon ennakkotilauksen maksuun liittyen
Comment fonctionnent les précommandes sur fnac.com ?

La Fnac vous propose de réserver un produit avant même sa date de sortie.

Le colis sera expédié la veille de la sortie nationale pour une livraison le jour du lancement (selon les délais d'acheminement des transporteurs).

Votre moyen de paiement sera débité au moment de l'expédition
Vapaasti suomennettuna veloittavat korttia vasta kun tavara lähtee toimitukseen

Sattuiskohan kenenkään Nintendo Online Expansion Pack -perheessä olemaan tilaa uudelle perheenjäsenelle?

Mulla on family grouppi jossa 3 käyttäjää, kuinka monta siihen mahtuu ja miten homma toimii?
Voin kutsua muutaman tähän (pientä korvausta vastaan) jos kerrotte miten homma menee :) ei taida olla maarajotettu kun mä oon Belgiassa ja 2 muuta käyttäjää Suomessa

Mulla on family grouppi jossa 3 käyttäjää, kuinka monta siihen mahtuu ja miten homma toimii?
Voin kutsua muutaman tähän (pientä korvausta vastaan) jos kerrotte miten homma menee :) ei taida olla maarajotettu kun mä oon Belgiassa ja 2 muuta käyttäjää Suomessa
Jos se on se missä expansion pack mukana, niin voisin mielelläni korvausta vastaan liittyä mukaan.
Kahdeksan mahtuu yhteensä.
Tuossa on ohje: Learn about the Nintendo Switch Online Family Membership - Nintendo Official Site US

Hmm. Tässä ois jo viis ilmoittautunutta. Pitäiskö vaan hommata tuo sitten esim. tällä porukalla?

Toi expansion pack family -paketti näyttäis olevan 70€/vuosi, joten viidelle jaettuna olis 14€ per lärvi. Ite voisin ainakin tuon maksaa, ja toki vielä kolme mahtuisi lisääkin.
Minäkin voisin kimppaan lähteä.

Muakin kiinnostelee tuo kimppahomma jos tarpeeksi löytyy porukkaa!

Täälläkin löytyy kiinnostusta jos paikka löytyy.

Täältäkin löytyisi yksi kiinnostunut 😄

Redditissä löytyi noita "perheitä" parikin. Pienet oppirahat sai maksaa, kun en tiennyt PayPalin ottavan 2€ rahansiirtosta, ainakin eri valuuttaan. Ja päivämäärän muoto hämäsi, joten olikin vain 10kk. Silti huomattavasti mukavampi kokeilla 12€/10kk kuin 40€/12kk.

Hmm. Tässä ois jo viis ilmoittautunutta. Pitäiskö vaan hommata tuo sitten esim. tällä porukalla?

Toi expansion pack family -paketti näyttäis olevan 70€/vuosi, joten viidelle jaettuna olis 14€ per lärvi. Ite voisin ainakin tuon maksaa, ja toki vielä kolme mahtuisi lisääkin.
Voin tulla mukaan

Kiinnostaa myös

Voin tulla mukaan. Tää tekis ehkä täydet 8?

Joo, mä tilaan ton Family Packin ja laitan yksityisviestiä tänään myöhemmin nyt ilmoittautuneille, niin katotaan mikä tulee hinnaksi. Jos kaikki tulee mukaan, niin se taitais olla ~9 euroa per nuppi.

Jees, mä voin ottaa mun ryhmään 3 tyyppiä. Laita viestiä jos kiinnostaa.

1.8.2026 asti saat slotin 7€ hintaan.

Nintendo Switch Online + Expansion Pack Family Membership
Valid until 8/1/2025 8:53 p.m.
(Set for automatic renewal)

Jenkki tyyliin päivämäärä, eli 1.8.2025 uusiutuu vuodeksi ja saat siis 1v4kk tällä hinnalla

Jenkki tyyliin päivämäärä, eli 1.8.2025 uusiutuu vuodeksi ja saat siis 1v4kk tällä hinnalla
Minä voisin tulla ryhmään, tilaukselle tarvetta.

Hep, voisin hypätä mukaan

Edit: foorumi/puhelin sekoilee nyt jotain, tuplana tuli viesti ja lainauskin sekoili ekassa. Mutta Silence81 mukana ollaan :thumbsup:

@Zat @Taizuuni @.iotech @sps_ @soup @Bucky @mojo2
Tilasin tuon Online Family + Expansion Packin äsken. Voimassa 365 päivää tästä eteenpäin, eli 8.4.2026 pitää uusia. Yritin laittaa kaikille yhteisen yksityisviestin, mutta näköjään 5 henkeä maksimimäärä, joten laittakaa yksityisviestillä mulle nintendo-tunnarinne sähköpostiosoite, niin laitan maksutiedot vastauksena.

Ranskan Amazonissa on Mario Kart bundle tilattavissa. ~539€ tuli hintaa. Arvioitu toimitus 13.6.Jes, kiitos ^ Nyt voi taas käyttää ajan johonkin muuhun kuin Amazon sivustojen päivittelyyn :D Jos löytyy toinen satsillinen porukkaa muodostamaan 8 hengen Family ryhmän, niin täältä löyty yksi kiinnostunut
Jes, kiitos ^ Nyt voi taas käyttää ajan johonkin muuhun kuin Amazon sivustojen päivittelyyn :D Jos löytyy toinen satsillinen porukkaa muodostamaan 8 hengen Family ryhmän, niin täältä löyty yksi kiinnostunut

Verkkiksest budletilaus sisällä, ketuttaa maksaa näitä naurettavia ylihintoja, mutta oli reilusti lahjakortteja tuonne kerättynä (300e) jo pitkään tätä ostoa varten niin kai tällä pitää mennä. Oma osto sisällä 999e hinnalla bundlesta 4.4 aamulla ja ainakaa vielä ei ole tullut tuota "et ehtinyt" -viestiä. Piti torista ostaa Odyssey + zelda Botw valmiiksi..

Ja jos löytyy lisää 8 hengen perheitä niin täältäkin kiinnostusta niin saa edes vähän näitä kusetushintoja mitigoitua.

Viimeksi muokattu:
Itse peruin äsken omat Verkkokaupan ennakkotilaukset suosiolla. Eikö Fnac (Ranska) mallin kanssa tarvita adapteri pistokkeelle?

Gigantti oli näköjään pudottanut hintaa parilla kympillä 569€. Kuulemma pitäisi oma varaus olla noudettavissa heti julkaisupäivänä.

Itse peruin äsken omat Verkkokaupan ennakkotilaukset suosiolla. Eikö Fnac (Ranska) mallin kanssa tarvita adapteri pistokkeelle?
Ranskassa on erilaiset pistorasiat, mutta töpselit on ihan yhteensopivat meikäläisten kanssa. Ellei ole nintendo ettiny jotain ikiaikaisia maadoitettuja töpseleitä latureihinsa.

Ranskan amazonilta kanssa tilattu. Kyllähän yli 100€ mielellään vähemmän maksaa vaikka ei julkaisupäiväksi saisikaan.

Parikymppiä vain / vuosi tuo Nintendon Online.

Saadaanko syksyllä / jouluksi uusi Mario Switch 2:lle? :hmm:

Piti laittaa Verkkiksestä ennakkotilaus päälle, ylijäämähinta varmaan palautuu vasta kun toosa on toimitettu.

En tajunnut tuota maahantuojan perseily-historiaa. Mikäs siinä oikein homman nimi?

Parikymppiä vain / vuosi tuo Nintendon Online.

Saadaanko syksyllä / jouluksi uusi Mario Switch 2:lle? :hmm:

Piti laittaa Verkkiksestä ennakkotilaus päälle, ylijäämähinta varmaan palautuu vasta kun toosa on toimitettu.

En tajunnut tuota maahantuojan perseily-historiaa. Mikäs siinä oikein homman nimi?
Parikymppiä on joo vuosihinta tuolle normaalille Online-tilaukselle, mutta tuo expansion packin yksi tilaus maksaa jotain 50 euroa vuodeksi. Tuohon siis kuuluu sen normaalin onlinen lisäksi mm. N64, Sega Genesis ja GBA -pelipaketit sekä muutama DLC, ja vissiin myös saa ainakin Zeldoihin (botw ja totk) ne Switch 2 Upgradet ilmaiseksi, ja myöskin Switch 2:lle GameCubesta tuollaisen vastaavan pelipaketin.

Kappas Ranskan Amazonilta meni ohi suun ja vähän ohessa katsellessa ilmestyi juuri Saksaan. Tilattu nyt sieltä ja loppusummaksi jäi hieman vajaat 540 euroa.

Saanähdä tuleeko huomenna vielä prisman verkkokauppaan, kun huomenna kai se virallinen "ennakkotilauspäivä", ainakin joillekin jälleenmyyjille (muista tähän hätään miten se oli). Nooh parista paikasta jo tilattu, nähtäväksi jää tuleeko mistään perille asti kesäkuun alun puolella.

Vähä myöhästy saksan amazonin kans, koris jo oli mutta kassalla error. Olis ollu kohtuu varma sivusto tilata.

Gulikitin hall effect tikkujen asennus Switch 1 joyconeihin ei tosin mitään rakettitiedettä ollut, että eiköhän vastaavia tule saataville myös Switch 2:lle aikanaan.
Tuntumassa ei tosin alkuperäisiin juuri eroa ollut, eli hyöty on sitten lähinnä driftaamisen estäminen/korjaus.
Minun mielestä noi Gulikitin hall effectit on vähän jäykemmät kuin alkuperäset, että on niissä vähän eroa.
Toivon mukaan Switch 2:ssa ei tule olemaan enään tosiaan tota dirftaus ongelmaa ja sen lisäksi Joy-Conien kantama olisi vähän pitempi kuin toi vajaa 2 metriä ja irrallaan ollesa eivät alkaisi kadottamaan yhteyttä jos vähänkin yli 2m menee etäisyys konsolista.

Hall effect on tosiaan pitkälti Gulikitin patentti, joten ei ihme että Nintendo kokeili kehittää oman korjauksen. Keskustelu on ollut ihmeen polarisoitunut hall effect joystic kyllä vai ei. Nintendon kokoinen lafka voi hyvinkin kehittää ihan omat tikkunsa. Edellinen epäonnistui, ottivat varmasti opikseen.

Hall effect on tosiaan pitkälti Gulikitin patentti, joten ei ihme että Nintendo kokeili kehittää oman korjauksen. Keskustelu on ollut ihmeen polarisoitunut hall effect joystic kyllä vai ei. Nintendon kokoinen lafka voi hyvinkin kehittää ihan omat tikkunsa. Edellinen epäonnistui, ottivat varmasti opikseen.
Ei kai se heidän patentti ole, johan moiset oli jo Dreamcastin ohjaimessa.

Hieman aiheesta googlatessa tuli vastaan Nintendon hakema patentti "magneettineste" tikuista, jotta olisikohan Switch 2:ssa jotain siitä hyödynnetty

Minä voisin osallistua tähän.

Vieläkö tähän mahtuu?

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
284 544
Jäsenet
78 837
Uusin jäsen
Sara&Iina

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom