Koitin aspasta kysyä, vastaili tyyliin kyseessä vasta ennakkotilaus. Katsotaan mitä sieltä tuloo.Ei tullut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koitin aspasta kysyä, vastaili tyyliin kyseessä vasta ennakkotilaus. Katsotaan mitä sieltä tuloo.Ei tullut
Itsekin laitoin tilauksen tuolta ja sain samanlaisen kuittauksen. Visaa vingutin ja hyvin tuntui toimivan. Voisiko jäädä esim. turvarajoista kiinni? Tosin tuossahan ei varsinaisesti mitään veloitettu.Mulle tuli tilausvahvistus otsikolla "Votre commande Fnac.com du mardi 8 avril 2025". Maksoin Amexilla.
Onko Nintendon kutsua kuulunut? Mielestäni itsekin täytän nuo ehdot, mutta ei ole sähköpostia kilahtanut.Samaa mieltä. Odottelen Nintendon kutsua, koska ehdot täyttyvät. Jos ei tule, niin ostan sitten myöhemmin.
Vapaasti suomennettuna veloittavat korttia vasta kun tavara lähtee toimitukseenComment fonctionnent les précommandes sur fnac.com ?
La Fnac vous propose de réserver un produit avant même sa date de sortie.
Le colis sera expédié la veille de la sortie nationale pour une livraison le jour du lancement (selon les délais d'acheminement des transporteurs).
Votre moyen de paiement sera débité au moment de l'expédition
Minäkin voisin kimppaan lähteä.Sattuiskohan kenenkään Nintendo Online Expansion Pack -perheessä olemaan tilaa uudelle perheenjäsenelle?
Jos se on se missä expansion pack mukana, niin voisin mielelläni korvausta vastaan liittyä mukaan.Mulla on family grouppi jossa 3 käyttäjää, kuinka monta siihen mahtuu ja miten homma toimii?
Voin kutsua muutaman tähän (pientä korvausta vastaan) jos kerrotte miten homma meneeei taida olla maarajotettu kun mä oon Belgiassa ja 2 muuta käyttäjää Suomessa
Täältäkin löytyisi yksi kiinnostunutSattuiskohan kenenkään Nintendo Online Expansion Pack -perheessä olemaan tilaa uudelle perheenjäsenelle?
Minäkin voisin kimppaan lähteä.
Muakin kiinnostelee tuo kimppahomma jos tarpeeksi löytyy porukkaa!
Täälläkin löytyy kiinnostusta jos paikka löytyy.
Täältäkin löytyisi yksi kiinnostunut![]()
Voin tulla mukaanHmm. Tässä ois jo viis ilmoittautunutta. Pitäiskö vaan hommata tuo sitten esim. tällä porukalla?
Toi expansion pack family -paketti näyttäis olevan 70€/vuosi, joten viidelle jaettuna olis 14€ per lärvi. Ite voisin ainakin tuon maksaa, ja toki vielä kolme mahtuisi lisääkin.
Kiinnostaa myösHmm. Tässä ois jo viis ilmoittautunutta. Pitäiskö vaan hommata tuo sitten esim. tällä porukalla?
Toi expansion pack family -paketti näyttäis olevan 70€/vuosi, joten viidelle jaettuna olis 14€ per lärvi. Ite voisin ainakin tuon maksaa, ja toki vielä kolme mahtuisi lisääkin.
Voin tulla mukaan. Tää tekis ehkä täydet 8?Hmm. Tässä ois jo viis ilmoittautunutta. Pitäiskö vaan hommata tuo sitten esim. tällä porukalla?
Minä voisin tulla ryhmään, tilaukselle tarvetta.Jees, mä voin ottaa mun ryhmään 3 tyyppiä. Laita viestiä jos kiinnostaa.
1.8.2026 asti saat slotin 7€ hintaan.
Nintendo Switch Online + Expansion Pack Family Membership
Valid until 8/1/2025 8:53 p.m.
(Set for automatic renewal)
Jenkki tyyliin päivämäärä, eli 1.8.2025 uusiutuu vuodeksi ja saat siis 1v4kk tällä hinnalla
Hep, voisin hypätä mukaanJees, mä voin ottaa mun ryhmään 3 tyyppiä. Laita viestiä jos kiinnostaa.
Jenkki tyyliin päivämäärä, eli 1.8.2025 uusiutuu vuodeksi ja saat siis 1v4kk tällä hinnalla
Kiitoksia! Painoin tilauksen sisään. Suomalaiset retailerit ja bergsala pitäkööt tunkkinsa. Suosittelen kaikkia tekemään samoin!Ranskan Amazonissa on Mario Kart bundle tilattavissa. ~539€ tuli hintaa. Arvioitu toimitus 13.6.
Loistavaa piti se laittaa tilaukseen. Sama toimitus arvio.Ranskan Amazonissa on Mario Kart bundle tilattavissa. ~539€ tuli hintaa. Arvioitu toimitus 13.6.
Jes, kiitos ^ Nyt voi taas käyttää ajan johonkin muuhun kuin Amazon sivustojen päivittelyynRanskan Amazonissa on Mario Kart bundle tilattavissa. ~539€ tuli hintaa. Arvioitu toimitus 13.6.Jes, kiitos ^ Nyt voi taas käyttää ajan johonkin muuhun kuin Amazon sivustojen päivittelyynJos löytyy toinen satsillinen porukkaa muodostamaan 8 hengen Family ryhmän, niin täältä löyty yksi kiinnostunut
Kiitos, tilattu.Ranskan Amazonissa on Mario Kart bundle tilattavissa. ~539€ tuli hintaa. Arvioitu toimitus 13.6.
Toi on kiva tietää.Switch 2 bundle tilaus sisässä Fnacin kautta. Aiemmin tuolta jotain harvinaisempia Amiiboja myös tilaillut ja kaikki tullut aina perille + nopeasti![]()
Ranskan Amazonissa on Mario Kart bundle tilattavissa. ~539€ tuli hintaa. Arvioitu toimitus 13.6.
Ranskassa on erilaiset pistorasiat, mutta töpselit on ihan yhteensopivat meikäläisten kanssa. Ellei ole nintendo ettiny jotain ikiaikaisia maadoitettuja töpseleitä latureihinsa.Itse peruin äsken omat Verkkokaupan ennakkotilaukset suosiolla. Eikö Fnac (Ranska) mallin kanssa tarvita adapteri pistokkeelle?
Parikymppiä on joo vuosihinta tuolle normaalille Online-tilaukselle, mutta tuo expansion packin yksi tilaus maksaa jotain 50 euroa vuodeksi. Tuohon siis kuuluu sen normaalin onlinen lisäksi mm. N64, Sega Genesis ja GBA -pelipaketit sekä muutama DLC, ja vissiin myös saa ainakin Zeldoihin (botw ja totk) ne Switch 2 Upgradet ilmaiseksi, ja myöskin Switch 2:lle GameCubesta tuollaisen vastaavan pelipaketin.Parikymppiä vain / vuosi tuo Nintendon Online.
Saadaanko syksyllä / jouluksi uusi Mario Switch 2:lle?
Piti laittaa Verkkiksestä ennakkotilaus päälle, ylijäämähinta varmaan palautuu vasta kun toosa on toimitettu.
En tajunnut tuota maahantuojan perseily-historiaa. Mikäs siinä oikein homman nimi?
Ite peruutin äsken ranskan tilauksen ja laitoin saksasta. Jostain syystä säästin vielä pari euroa ja toimitusaika arvio tippui 13.6->10.6Kappas Ranskan Amazonilta meni ohi suun ja vähän ohessa katsellessa ilmestyi juuri Saksaan. Tilattu nyt sieltä ja loppusummaksi jäi hieman vajaat 540 euroa.
Vasta lähetyksen yhteydessäMeneekö Amazonin kautta tilatessa veloitus heti vai lähetyksen yhteydessä?
Minun mielestä noi Gulikitin hall effectit on vähän jäykemmät kuin alkuperäset, että on niissä vähän eroa.Gulikitin hall effect tikkujen asennus Switch 1 joyconeihin ei tosin mitään rakettitiedettä ollut, että eiköhän vastaavia tule saataville myös Switch 2:lle aikanaan.
Tuntumassa ei tosin alkuperäisiin juuri eroa ollut, eli hyöty on sitten lähinnä driftaamisen estäminen/korjaus.
Ei kai se heidän patentti ole, johan moiset oli jo Dreamcastin ohjaimessa.Hall effect on tosiaan pitkälti Gulikitin patentti, joten ei ihme että Nintendo kokeili kehittää oman korjauksen. Keskustelu on ollut ihmeen polarisoitunut hall effect joystic kyllä vai ei. Nintendon kokoinen lafka voi hyvinkin kehittää ihan omat tikkunsa. Edellinen epäonnistui, ottivat varmasti opikseen.
Minä voisin osallistua tähän.Jees, mä voin ottaa mun ryhmään 3 tyyppiä. Laita viestiä jos kiinnostaa.
Vieläkö tähän mahtuu?Jees, mä voin ottaa mun ryhmään 3 tyyppiä. Laita viestiä jos kiinnostaa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.