Yleinen Nintendo ketju (Switch 2, julkaisu 05.06.25)

Onko muuten julkaistu tietoa, onko Switch 2 telakka yhteensopiva vanhan Switchin kanssa, siten että vanhan Switchin voisi laittaa tuohon uuteen telakkaan? Tarkoitus on jättää tuo vanhakin Switch perheeseen ja olisi kätevää jos ei tarttisi kahta telakkaa pitää TV:ssä kiinni.
Ei ole yhteensopiva

Nintendon sivuilla Switch 2 suoraan ostettavissa. Mario Kart bundle 30€ halvempi kuin Ranskan Amazonissa (539€ vs 509€). https://store.nintendo.de/de/nintendo-switch-2-mario-kart-world-P00154

Julkaisupäivänä lähtee liikkeelle, omasta kokemuksesta tuolta tulee todella nopeasti paketit, muutamassa arkipäivässä.

Eli 110€ halvempi kuin Bergsalan mafialta Pohjoismaissa :smoke:
Tuo näyttäisi vaativan voimassa olevan online-tilauksen. Oliko vielä kiinnostuneita, jos laittaisi nyt sen expansion pack family -tilauksen menemään?

Tuo näyttäisi vaativan voimassa olevan online-tilauksen. Oliko vielä kiinnostuneita, jos laittaisi nyt sen expansion pack family -tilauksen menemään?

Oliko tässä muuten se sama rajoitus, että vai family-tilauksen maksaja voi tilata Switch 2:n, muut jäsenet eivät? Kun tosiaan aiemmin Switch 2 pystyi tilaamaan Nintendon kaupasta vain kutsulla, ja kutsut tulivat vain online-tilauksen maksajille, eli perhejäsenet eivät sitä saaneet, vain perheen perustaja/maksaja.

Nintendon sivuilla Switch 2 suoraan ostettavissa. Mario Kart bundle 30€ halvempi kuin Ranskan Amazonissa (539€ vs 509€). https://store.nintendo.de/de/nintendo-switch-2-mario-kart-world-P00154

Julkaisupäivänä lähtee liikkeelle, omasta kokemuksesta tuolta tulee todella nopeasti paketit, muutamassa arkipäivässä.

Laitoin kans tän.. kuinkahan tähän voi luottaa että tulee nopeasti, että pitääkö nyt perua toi verkkiksen tilaus vaikka ei ihan julkkaripäiväks saiskaa.. tällä 110e erotuksella ostaa jo vaikka pro controllerin ja kaljakorin jonka avulla ehkä selviää pari ylimääräistä päivää.

Sama, kuten ylempänä jo mainitsinkin.

ps.Eikös tuo Saksan versio ole ihan yhteensopiva virtapistokkeen kanssa?
Lukee EU-plug ja Saksas sama plugi ku Suomessa

Viimeksi muokattu:
Jos skardanaario laittaisi Family-tilauksen, mukana olisivat ilmeisesti nyt:

1.skardanaario
2.wakka
3.MAD
4.jtkone
5.Mika
6.Alosi
7.Weezy
8.ololol

edit: Ryhmä täynnä, jos maksimimäärä oli se kahdeksan kappaletta. Seuraava innokas vaan kerryttämään seuraavaa Family-ryhmää.

Viimeksi muokattu:
Jos skardanaario laittaisi Family-tilauksen, mukana olisivat ilmeisesti nyt:

1.skardanaario
2.wakka
3.MAD
4.jtkone
5.-
6.-
7.-
8.-

Neljä mahtuisi kaiketi vielä, listaan nimeä vaan.
Jep, tein nyt tuon family-tilauksen ja tilasin itekin Switchin. Hinnaksi näyttäisi nopealla laskutoimituksella olevan 8,75€ per lärvi, laittakaa minulle yv:tä niin laitan mobilepay-numeron ja lisään teidän käyttäjätiedot tuohon familyyn.

Voin tulla messiin tuohon myöskin jos vielä mahtuu niin laita numeroa vaan privaan kiitos!

1.skardanaario
2.wakka
3.MAD
4.jtkone
5.Mika
6.Alosi
7.Weezy
8.-

Lisäsin nimen listaan.

• Tykkää
Reactions: MAD
Tilasin nyt itsekin, kun ryhmään pääsin. Lähteekö maksu Nintendolta vasta kun tuote lähtee liikkeelle, vai miten muilla? Itselläni Paypal maksuvaihtoehtona Nintendon shopissa.

Kiitos! Tuli itsekin laitettua tilaukseen. Mielenkiintoinen juttu tuo, että sama hinta Mario Kartilla ja ilman. Ei alunperin ollut ajatusta ostaa tuota peliä mutta kyllä tuonkin 40€ hintaan testaa (sillä teoreettisella ajattelulla, että pelkän laitteen saisi jostain MSRP:llä 470€).

Kiitos! Tuli itsekin laitettua tilaukseen. Mielenkiintoinen juttu tuo, että sama hinta Mario Kartilla ja ilman. Ei alunperin ollut ajatusta ostaa tuota peliä mutta kyllä tuonkin 40€ hintaan testaa (sillä teoreettisella ajattelulla, että pelkän laitteen saisi jostain MSRP:llä 470€).
Kyllähän se hinta tuolla linkissäkin ilman Mario Kartia lukee 469,99 € (inkl. MwSt.)

Kyllähän se hinta tuolla linkissäkin ilman Mario Kartia lukee 469,99 € (inkl. MwSt.)
Huomasin juuri saman. Jostain syystä ainakin mulla tuo UI bugittaa ja näyttää molemmille hinnaksi 509,99€, kun menee tuosta annetusta linkistä ja klikkaa siellä tuota toisen version nappia. Selaimen refresh vasta päivittää hinnan ja tällöin saa saman effektin toiseen suuntaan eli Mario Kartin näyttämään 469,99€ hintaa. Ei tuokaan hinnoittelu nyt täysin poikkeuksellista olisi ollut mutta alkoi kummastuttaa Pro ohjaimenkin näyttäessä tuota 509,99€ hintaa. :lol:

Switch 2 pro controller.png

Viimeksi muokattu:
NSO + Expansion perhetilauksessa olisi 2 paikkaa vielä halukkaille. Hinta tosiaan 8,75€ per henkilö per vuosi.
Voi pistää vaikka yksityisviestiä, niin nappaan ensimmäiset ja päivitän tähän kunhan paikat menneet.

Edit: paikat tältä erää täynnä
Edit2: Yksi paikka vapautui vielä, joten yksityisviestiä voi laittaa, jos sattuu tämän huomaamaan.

Viimeksi muokattu:
Minä voisin liittyä, mutta minulla saattaa olla edelleen jokin rajoitus päällä. Olin vuosina 2022-2023 vuoden verran yhdessä ryhmässä mukana, josta sitten jäin pois kun tilaus meni umpeen. Vuonna 2024 yritin liittyä uuteen ryhmään, niin se ei onnistunut, kun Nintendon palvelin kertoi minulle, että ei onnistu, koska olet yhtenään (rapidly oli sana jota käyttivät) liittynyt ja poistunut ryhmiin. Olin tästä Nintendon asiakaspalveluunkin yhteydessä, mutta sieltä vain leviteltiin käsiä, ettei mitään voi tehdä, koska nämä ovat automaattisia prosesseja.

Onko kellään kokemusta, miten tällaisen saisi korjattua? Ja tietoa syistä, miksi tällainen rajoitus tulee päälle vaikka olen ollut vain yhden ainoa kerran ryhmässä mukana.

Minä voisin liittyä, mutta minulla saattaa olla edelleen jokin rajoitus päällä. Olin vuosina 2022-2023 vuoden verran yhdessä ryhmässä mukana, josta sitten jäin pois kun tilaus meni umpeen. Vuonna 2024 yritin liittyä uuteen ryhmään, niin se ei onnistunut, kun Nintendon palvelin kertoi minulle, että ei onnistu, koska olet yhtenään (rapidly oli sana jota käyttivät) liittynyt ja poistunut ryhmiin. Olin tästä Nintendon asiakaspalveluunkin yhteydessä, mutta sieltä vain leviteltiin käsiä, ettei mitään voi tehdä, koska nämä ovat automaattisia prosesseja.

Onko kellään kokemusta, miten tällaisen saisi korjattua? Ja tietoa syistä, miksi tällainen rajoitus tulee päälle vaikka olen ollut vain yhden ainoa kerran ryhmässä mukana.
Nintendon tukisivu puhuu vuodesta, joten ehkä pystyisit jo liittymään uuteen (ei tietoa tai kokemusta)

Oman ryhmän pari paikkaa ainakin tällä tietoa valitettavasti meni jo, mutta täällä on useampi ryhmä pyörinyt, että ehkä jollain on vielä tilaa.

Toisaalta tuohon Switch 2 tilaukseen riittänee, kun ottaa Online-jäsenyyden kuukaudeksi hintaan 3,99 €?

Miten näissä Saksasta tilatuissa muuten menee mahdolliset takuuhuollot? Bergsala ei varmaan hoida, kun ei ole heidän maahantuoma laite?

Ilmeisesti pitää olla Nintendo Online -tilaus, että voi tilata tuolta Nintendon Saksa -kaupasta? Riittääkö standard vai pitääkö olla expansion? Voiko olla Family -tilaus ja voiko jokainen tili tilata erikseen?

Kääntelin sivua, ja päädyin nopealla selailulla että standard riittää ja että enää ei ehkä olisi vaadetta, että X aikaa pitää olla tilaus vaan riittää kun aktivoit tilauksen ja tilaat heti? Oma tilaus ollut hetkisen katkolla.

Tää liittynee Nintendon omaan muutokseen, joka on nirsompi ryhmävaihtojen suhteen.
Meillä juniori oli yhdessä ryhmässä yhden vuoden ollut ja se oli vanhentunut kun ryhmä ei ollut uusinut jäsenyyttä. Kuukausi tai pari sen loppumisen jälkeen yritin liittää häntä toiseen ryhmään, missä tuli sama virheilmoitus.

Ryhmän ylläpitäjä oli Bergsalaan yhteyksissä mutta eivät osanneet auttaa. Odoteltiin kaksi viikkoa jonka aikana yritettiin liittyä pariin kertaan. Oma ryhmäjäsenyyteni katkesi näihin aikoihin ja koetin myös liittyä, mutta ei onnistunut minullakaan.

Oma vanha ryhmäni otti yhteyttä jonkun ajan kuluttua ja kyseli kiinnostaako jatkaa. Kiinnosti. Kysyin mahtuuko junnu myös mukaan ja mahtui. Kyseiseen ryhmään hän pääsi liittymään nyt.

Tästä nousee epäilys että voi olla kyse myös ryhmästä, eikä vain yksittäisestä jäsenestä.

Kokeile jotakin muuta ryhmää josko liittyminen onnistuisi sinne. Muutoin kai vain aika parantaa kun Bergsala tai Nintendo ei mitään sille tee.

No ei minulla sinänsä ole jäsenyydelle käyttöä, niin voin hyvin ottaa tuon kuukauden jäsenyyden. Tarkoitus tosiaan vain tuota varten että voin tilata tuon Switch 2:n :) Ajattelin vain että samahan tuo olisi ollut pienellä rahalla ottaa tuo vuoden expansion pack -jäsenyyskin.

Tuli itsekkin peruttua ennakkotilaus elisalta ja tilasin suoraan Saksan Nintendolta. Olin alunperin ajatellut maksaa vuoden korottomalla pätkällä mutta kyllähän sen heti maksaa kerta sillä reilu satasen säästää :cool: :thumbsup:

Paljonkohan tuolla nintendo.de:ssä oikein on noita laitteita kun täälläkin näin moni jo vaihtanut tuohon tilaukseen ja varmasti euroopanlaajuisesti melko moni muukin. Vieläkin näyttää, että lähtis julkkaripäivänä liikkeelle jos tuolta tilaa.. Käytännös melkein muualta kyllä julkkaripäivän koneet loppu paitsi siitä halvimmasta paikasta?

Paljonkohan tuolla nintendo.de:ssä oikein on noita laitteita kun täälläkin näin moni jo vaihtanut tuohon tilaukseen ja varmasti euroopanlaajuisesti melko moni muukin. Vieläkin näyttää, että lähtis julkkaripäivänä liikkeelle jos tuolta tilaa.. Käytännös melkein muualta kyllä julkkaripäivän koneet loppu paitsi siitä halvimmasta paikasta?
Nintendon Espanjan puoli ilmoitti ainakin että heillä on jäljellä laitteita ja myynti on ollut toistaiseksi ”pientä mutta tasaista”.

Jälleenmyyjien piti ainakin etelä Euroopassa saada lisää laitteita myyntiin ennen julkaisua. Monelle jälleenmyyjälle oli luvattu tietty luku aluksi ja sitten toimittavat lisää saatavuuden mukaan.

Näin kahden maan välillä asuvana tuntuu henkilökohtaisesti siltä että hinta on ollut iso kynnys monille perheille ja ihmisille. Somessa saa aina sen käsityksen että myynti on hurjaa mutta todellisuus voi olla jotain aivan muuta. Juttelin tuttavaperheiden kanssa ja moni heistä jää odottamaan mahdollisia alennusmyyntejä tulevaisuudessa.

Suomessa vielä hinta on kovempi kun nordic jälleenmyyjä pistää normaalin myyntihinnan päälle vielä katteet.. Voi monella jäädä laite hankkimatta.

Taisi syksyllä olla jo huhut että laite on valmis ja tehtaat laulaa täyttä höyryä pakettia kontteihin. DF taisi myös levittää tätä huhua pohtimalla että Nintendo vastaa trokaukseen tekemällä kunnon määrän laitetta julkaisuun.

Minä kyllä luulen että harva tuolta tilaa. Eihän kadun tallaaja tiedä koko storen olemassaolosta edes tuolla Euroopassa. Kivijalkamyymälästä tai normi verkkokaupasta ne konsolit ostaa. En minäkään tiennyt että tuolta voi tilata vaikka alan harrastaja ollut 35 vuotta.

Taisi syksyllä olla jo huhut että laite on valmis ja tehtaat laulaa täyttä höyryä pakettia kontteihin. DF taisi myös levittää tätä huhua pohtimalla että Nintendo vastaa trokaukseen tekemällä kunnon määrän laitetta julkaisuun.

Minä kyllä luulen että harva tuolta tilaa. Eihän kadun tallaaja tiedä koko storen olemassaolosta edes tuolla Euroopassa. Kivijalkamyymälästä tai normi verkkokaupasta ne konsolit ostaa. En minäkään tiennyt että tuolta voi tilata vaikka alan harrastaja ollut 35 vuotta.
Tämähän se ois. Ja mullakin on yksi kaveri joka "ei jaksa säätää", ja tilaa Suomesta 120-150€ kalliimmalla😁.. Joillekin se on niin paljon "helpompaa" ostaa tuote kotimaasta.

Minä kyllä luulen että harva tuolta tilaa. Eihän kadun tallaaja tiedä koko storen olemassaolosta edes tuolla Euroopassa.

Toisaalta Nintendo on nyt lisännyt tietoisuutta tuosta mahdollisuudesta lähettämällä tilauskutsuja aktiivisille Switch-online palvelun käyttäjille. Itsekin tästä mahdollisuudesta kuulin vasta nyt keväällä kun tilauskutsun saaneet siitä kertoivat foorumeilla.

Kyllä itse uskoisin, että Nintendon kautta tilatessa saa tuotteen luvattuun tahtiin, niin kauan kuin tilaaminen sieltä on mahdollista. Viime kuussa, kun tilauksia tehtiin vain kutsun kautta, niin huomasin, että välillä DE-kaupassa ja/tai Irlannin kaupassa konsoli saattoi hetken olla harmaana. Välillä myös Pro Controller oli harmaana. Eli olettaisin, että säätävät myyntiä suoraan sen mukaan, paljonko tuotteita on varastossa. Tuotahan ei Suomeen suoranaisesti luvattu lähettää ilmestymispäivänä, mutta uskoisin, että sen kyllä saisi jo julkaisua seuraavalla viikolla. Tuon pienen mahdollisen odottelun kestän ainakin itse, kun sillä saa Suomen hintoihin nähden pro controllerin "kaupan päälle" ja hieman jää ylikin rahaa.

Toivottavasti olette oikeassa. Tekisi mieli peruuttaa toi verkkokaupan tilaus kun siellä on 1k euroja jumissa (epäilen olevani verkkiksen bundlessa ihan kärkipäässä). Jänskättää vaan, että 10min peruutuksen jälkeen tuleekin ilmoitus, että nintendo.de lähettää koneita vasta syksymmällä ja heidän arvionsa ei ole vain päivittynyt.

5.6 on julkkariajankohtana erinomainen lasten kesälomiakin ajatellen, että olisi kiva saada kone ennen juhannusta.

Minulla ainakin luki tilausvaiheessa/tilauksen tehtyä että lähetetään 3-4 päivää julkaisupäivän jälkeen.

Tiesin halvemmista vaihtoehdoista ulkomailta, mutta ennakkotilasin tutuilta kauppiailta ihan koti kaupungista. Haluan kokea nostalgisen yöjonon ja varmistua konsolista heti julkaisussa.

Ensimmäiset illat Mario Karttia tulevat olemaan niitä ehkä kaikkein hauskimpia kun kukaan ei vielä osaa ratoja ja opitaan yhdessä.

Tässä haluaa myös antaa sen oman panoksensa kivijalkamyymälöille, kiitos kun olette. Yhä.

Tämän kysymyksen ei ole tarkoitus provosoida vaan kysyn ihan omaa ostopäätöstä varten. Miks porukka ostaa näin innolla nintendon? Onko isoimpana syynä kannettavuus, pelit vai joku muu? Mietin vaan ostaisko pitkästä aikaa konsolin itseäni, mutta eritoten lapsia ajatellen.

Tämän kysymyksen ei ole tarkoitus provosoida vaan kysyn ihan omaa ostopäätöstä varten. Miks porukka ostaa näin innolla nintendon? Onko isoimpana syynä kannettavuus, pelit vai joku muu? Mietin vaan ostaisko pitkästä aikaa konsolin itseäni, mutta eritoten lapsia ajatellen.
Yksinoikeudet. Mukana tulevalla Mario Kartilla päästään jo pitkälle.

Nintendon pelit tuo ainakin itselleni mukavaa vaihtelua. Julkkarinpelit nyt ei omissa kirjoissa loista mutta eiköhän mario kartista saa tarpeeksi iloa donkey kongiin asti.

Lapset varmaan enempi innoissaan, mutta toki itsekin tykkään olla hypeissä mukana ja julkkareissa. Ompahan jotain mitä odottaa elämässä :D Ja en ole Nintendon laitteita omistanut sitten 8-Bit, Snes ja N64:en, joten mielenkiintoisia yksinoikeuspeleja itseänikin varten (varsinkin Duskbloods).

Statistiikka

Viestiketjuista
284 455
Jäsenet
78 831
Uusin jäsen
HulluJussi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom