Yleinen Nintendo ketju (Switch 2, julkaisu 05.06.25)

Mulle tuli Nintendolta sähköposti että luottokortin veloitus ei ollut onnistunut. En tiiä miksi mutta siirsin sitten rahat paypal tilin saldoksi ja vaihdoin nintendo storesta maksutavaksi paypalin niin maksu meni sitten sieltä läpi samana päivänä.(sähköpostissa oli virheellinen tieto että yrittäisivät veloitusta uudelleen vasta 4 päivän päästä.)

Nintendolta ei tullut mitään viestiä että maksu onnistui mutta paypalista tuli sähköposti siitä maksusta.

Nyt huomasin oudon jutun. Kun meen sinne storen My account / My orders sivulle ja painan View order status -nappia niin siellä ei ole order statusta. On vain tilauspäivämäärä, lukumäärä 1, osoite, lähetystapa, maksutapa ja yhteenveto hinnasta mutta ei mitään statusta 🫤
Itsellä ei ole maksua yritetty uudelleen ainakaan vielä, mutta en kyllä paypaliin vaihtanutkaan.

Onko kellään muulla veloitettu heti jotka maksutapaa on vaihtanut koska jos on niin sittenhän täytyy itsekkin käydä vaihtamassa?

Tuleeko Switch 2:een Netflix, Disney+ yms saataville? Viimeksi kun olin ostamassa käsikonsolia niin Switch karsiutui juuri näiden puutteen vuoksi pois, kun reissun päällä tulee katsottua hotellin telkkarin kautta paljon suoratoistoa.

Nyt huomasin oudon jutun. Kun meen sinne storen My account / My orders sivulle ja painan View order status -nappia niin siellä ei ole order statusta. On vain tilauspäivämäärä, lukumäärä 1, osoite, lähetystapa, maksutapa ja yhteenveto hinnasta mutta ei mitään statusta 🫤

Status pitäisi näkyä noiden listaamiesi tietojen alapuolella.

No ei sitä statusta siinä nyt kuitenkaan ole. Riipasenpa Nintendon tuelle kysymyksen että mitä se tarkoittaa kun ei statusta näy. Tämä oli siis Nintendon Irlannin storesta tilattu. Teoria on että johtuisi jotenkin joko ekan maksuyrityksen hylsystä, maksutavan vaihdosta tai aiemmasta ac adapterin vaihtojumpasta.

Itsellä ei ole maksua yritetty uudelleen ainakaan vielä, mutta en kyllä paypaliin vaihtanutkaan.

Onko kellään muulla veloitettu heti jotka maksutapaa on vaihtanut koska jos on niin sittenhän täytyy itsekkin käydä vaihtamassa?
Itsellä vaihdettu maksu Paypaliin eilen 1730 ja ei ole vielä veloitettu.

Minulla myös puuttuu tuo order status.

Tuleeko Switch 2:een Netflix, Disney+ yms saataville? Viimeksi kun olin ostamassa käsikonsolia niin Switch karsiutui juuri näiden puutteen vuoksi pois, kun reissun päällä tulee katsottua hotellin telkkarin kautta paljon suoratoistoa.
Ei ole mielestäni mitään sanottu noista. Nyt kun laite pystyy 4K HDR ulostuloon niin ehkä isompi mahdollisuus saada moiset mutta en löisi vetoa.

Rankasti OT, mutta itse käytän tähän ipadia (pro) ja hdmi adapteria. Välillä olen pelannut myös sillä telkkarin ja xboxin ohjaimen kanssa, kun en ole jaksanut lyhyemmälle reissulle ottaa Switchiä mukaan.

S-Pankin luottokortilta katevaraus mennyt ilman ongelmia Saksan Nintendo Storesta. Vähän jännitin tuota kun ei maksutavan lisäämisen aikana tullut kaksivaiheista tunnistautumista, mutta kaikki näyttää menevän niin kuin pitää. Sitten jännäämään minä päivänä lähetykset lähtevät (ja ehtivätkö perjantaiksi).

Nintendon omassa FAQ:issa mainittu, että suomeen kestänee pidempään rahti, keski-euroopassa toimitusta lupaillaan julkaisupäiväksi:

1748780731416.png

Täyttä arvailua, mutta olisiko amazonin (de) "nintendo" kaupasta ostettu konsoli varattu tilassa. Ainakin tilauksen etenemis viiva on lähempänä lähetetty tilaa kuin muu samaiseen konsoliin liittyvä tavara, joka on myöhemmin tehty eritilaus.

Powerin nettisivut näyttää, että olisi varastossa 50+. Kaiken järjen mukaan saa siis sen oman heti torstaina 👌.

Ja noilla hinnoilla jää sinne myös. 😅

Ei vaan, toivotaan että hinnat tasaantuvat meilläkin alkuryysiksen jälkeen.
Joo voi kyllä olla. Itsellä oli 10% alennuskoodi Poweriin niin jäi maksamaan sen 512€, tohon päälle tulee ne powerin bonukset yms, niin en jaksanut muutaman kympin takia Saksasta tilata.

Ja noilla hinnoilla jää sinne myös. 😅

Ei vaan, toivotaan että hinnat tasaantuvat meilläkin alkuryysiksen jälkeen.
Jos ei pakottavaa tarvetta saada heti sekä haluaa säästää niin ehdottomasti. Itelläkin amazonista tilaus mutta taidan hakea heti 5.6 jos tulee kivijalkaan.

Taas pientä päivitystä tilaukseen. Nyt on minulla muuttunut tilauksen status "Valmis". Jännä ettei mitään sähköposteja ole Nintendolta tullut

Ei oo nintendolle raha kelvannut vieläkään
Ei ole ei, mutta eikös to-pe yönä oltu yritetty ja sitten sillä puheella että 4 päivää myöhemmin uudestaan. Sen laskukaavan mukaan se pitäisi olla ~joku ma-ti yö.

Sitä jännittäessä. Teki itsekin mieli vaihtaa Norwegianin kortille laskutus tai jotakin, mutta OP:n oon silti pitänyt kun lupasivat että tulee toimimaan. Toivottavasti en tule pettymään.

saa nähdä lähtiskö tänään tai huomenna matkaan, kun täällä kans muuttunut tila valmiiksi! :cool:

Täälläkin siirtynyt 7.5. tilattu MK bundle valmiiksi ilman sen kummempia viestejä Saksan Nintendolta. Onko mitään tietoa mikä firma näiltä tulee kuljettamaan Suomessa?

Nyt lähti maksu onnistuneesti!

Lisäsin Paypal tilille saldoa ja se oletus maksuvaihtoehdoksi. Jos jollain on vielä maksu roikkumassa, niin suosittelen tuota tapaa.

Nyt lähti maksu onnistuneesti!

Lisäsin Paypal tilille saldoa ja se oletus maksuvaihtoehdoksi. Jos jollain on vielä maksu roikkumassa, niin suosittelen tuota tapaa.
Täällä sama. Nyt lähti ja olin tehnyt ton saman että rahat paypalin tilille.

Aiemmin aamulla tuli laitettua kyselyä Nintendon aspaan, missä tuli mainittua OP:n tilanne + kysyttyä onko heidän mahdollista tehdä uusi veloitus vielä tämän viikon puolella:

”Thank you for contacting My Nintendo Store.

In regards to you query, the payment will be re-attempted by the system again shortly. The payment will be taken via the pre-order payment method set in your account, so we advise that you please make sure this is correctly selected.

Unfortunately, we are unable to provide an exact date or more information on the matter as this is done automatically by the system. Please make sure to have all in order for when the payment is attempted.”

Katsellaan ma-ti onko veloitusta tapahtunut.
Noniin, hetki sitten (klo 11:37) tuli PayPal ilmoitus, että maksu on suoritettu~~ Myös meikäläinen siirsi tarvittavan summan vkl PayPalin puolelle just-in-case.

Koskaan ennen ei ole -510€ laskutus luottarilta näin paljoa mieltä virkistänyt kuin nyt. Ei vielä Nintendolta mitään viestiä laskutuksesta mutta muutaman hetken ajan olen kyllä verkkopankkia kytännyt että miksi ei muiltakin lähde. Ja nyt lähti.

Sitten vain päivittämään Nintendon tilaussivua ja kyttäämään että muuttuuko status.

Tämä siis OP:n luottarilla jonka pankki blokkasi viime viikolla ja nyt meni läpi kuten pankki lupasikin. Ei tarvii vaihtaa asiakkuutta.

Itsellä kanssa rahat hävisi perjantaina, order status completed. Maksutapana S-pankin luottokortti.

Sit odotellaan vaan kuinka pitkälle menee. Muistaakseni tilatessa luki että lähetetään 3-4pv julkaisun jälkeen, juurikin että saksa, ja muut oleellisemmat maat saavat tavaransa ensin.

Täällä kun ei omaa ketjua ole, niin mitä porukka on mieltä/odottaa uudelta Mario Kartilta, ja itseäni kiinnostaa kovasti myös DK Bananza.
Mielipiteet ja toiveet ja odotukset kiinnostavat, saa vastata vaikka tähän viestiin :)

Täällä kun ei omaa ketjua ole, niin mitä porukka on mieltä/odottaa uudelta Mario Kartilta, ja itseäni kiinnostaa kovasti myös DK Bananza.
Mielipiteet ja toiveet ja odotukset kiinnostavat, saa vastata vaikka tähän viestiin :)
Näyttää ainakin todella hyvältä. Aina oon pitänyt MK:sta ja tää uusin näyttää kyllä parhaalta.

Itsellä kanssa rahat hävisi perjantaina, order status completed. Maksutapana S-pankin luottokortti.

Sit odotellaan vaan kuinka pitkälle menee. Muistaakseni tilatessa luki että lähetetään 3-4pv julkaisun jälkeen, juurikin että saksa, ja muut oleellisemmat maat saavat tavaransa ensin.
Missä tuollaiset päivät oli? Tällainen teksti löytyy tilauksen yhteydestä: "Toimitus kyseisen tuotteen julkaisupäivän jälkeen".

Menipä oudosti maksu. Olin siirtänyt Paypal-saldoon rahat ja vaihtanut saldon ensisijaiseksi maksutavaksi, mutta siitä huolimatta veloittivat (Paypalin kautta) luottokortilta. No, meni sentään läpi. Seuraavaksi ihmettelemään, miten saa saldossa olevat rahat kotiutettua :darra:

Menipä oudosti maksu. Olin siirtänyt Paypal-saldoon rahat ja vaihtanut saldon ensisijaiseksi maksutavaksi, mutta siitä huolimatta veloittivat (Paypalin kautta) luottokortilta. No, meni sentään läpi. Seuraavaksi ihmettelemään, miten saa saldossa olevat rahat kotiutettua :darra:
Mulla oli sama käynyt. Paypalista saa laitettua rahat takaisin tilille.

Missä tuollaiset päivät oli? Tällainen teksti löytyy tilauksen yhteydestä: "Toimitus kyseisen tuotteen julkaisupäivän jälkeen".
Muistaakseni about saman tien kun tilaus oli maksettu niin luki ruudulla. En tästä tietenkään mitään kuvankaappausta tai vastaavaa ottanut.

Ei mitn!

Ei itseäni ajelu kiinnosta ihan hirveästi, mutta kun halvalla sai niin pitihän se bundle ottaa, plus on sitten sellainen partypeli mitä voi perheenjäsenten ja kavereiden kesken pelailla. Yksinpelillä tulee tuskin otettua edes epäreilun kilpailuedun saavuttamiseksi yhtään erää. Vähän sama kuin Super Smash Bron kanssa alkuperäisellä Switchillä.

Kyllä mä oon yleisesti näitä joilla kolmannen osapuolen pelitarjonta on se minkä vuoksi laite tuli ostettua. Kannettavuus tietysti on pakollinen, joten ehkä joku SteamDeck olisi voinut olla mulle vaihtoehto.

Mutta tosiaan jos tuo Kartti nyt osoittautuu yhtä hauskaksi kuin aikanaan PC:llä oli Big Red Racing niin sitten asia onkin täysin eri. Tämä siis täydellä nollakokemuksella yhdestäkään aiemmasta Mariokartista.

Aikaa vastaan pelaaminen ei ole mun juttu eikä toisten voittaminen myöskään ole se ykkösjuttu, mutta jotain unlockeja pelissä voin kuvitella kyllä availevani jos se on kivaa.

Ei mitn!

Ei itseäni ajelu kiinnosta ihan hirveästi, mutta kun halvalla sai niin pitihän se bundle ottaa, plus on sitten sellainen partypeli mitä voi perheenjäsenten ja kavereiden kesken pelailla. Yksinpelillä tulee tuskin otettua edes epäreilun kilpailuedun saavuttamiseksi yhtään erää. Vähän sama kuin Super Smash Bron kanssa alkuperäisellä Switchillä.

Kyllä mä oon yleisesti näitä joilla kolmannen osapuolen pelitarjonta on se minkä vuoksi laite tuli ostettua. Kannettavuus tietysti on pakollinen, joten ehkä joku SteamDeck olisi voinut olla mulle vaihtoehto.

Mutta tosiaan jos tuo Kartti nyt osoittautuu yhtä hauskaksi kuin aikanaan PC:llä oli Big Red Racing niin sitten asia onkin täysin eri. Tämä siis täydellä nollakokemuksella yhdestäkään aiemmasta Mariokartista.

Aikaa vastaan pelaaminen ei ole mun juttu eikä toisten voittaminen myöskään ole se ykkösjuttu, mutta jotain unlockeja pelissä voin kuvitella kyllä availevani jos se on kivaa.

Itse olen taas pelannut nintendon pelejä, ml. mario karttia ja super smash brosseja niin kauan kun muisti taipuu taaksepäin. Mario Karttia suosittelen kyllä avoimin mielin kokeilemaan, huippuhauskoja tekeleitä aiemmat. Mutta itsekkään en, nykyään varsinkaan pelaa yksin mitään näistä. Nintendosta on pitkälti tullut party-peli konsoli itselle viime vuosina. Mutta paras luokassaan ehdottomasti.

Poikkeuksena juuri DK:n kaltaiset pelit mistä nautin suuresti, myös mainline mario- pelit ovat loistavia omassa luokassaan.

Enpä juuri mitään, otin ja tulee varmasti pelattua, mutta en erityisesti odota. Itseni tuntien eniten tulee viihdyttämään ne etappirallit ja avoimen maailman kikkailu.

Tuossa ehtikin joku mainita että mainio sohvapeli useammalle, ja siinä roolissa varmasti pääsee käyttöön.

No ei sitä statusta siinä nyt kuitenkaan ole. Riipasenpa Nintendon tuelle kysymyksen että mitä se tarkoittaa kun ei statusta näy. Tämä oli siis Nintendon Irlannin storesta tilattu. Teoria on että johtuisi jotenkin joko ekan maksuyrityksen hylsystä, maksutavan vaihdosta tai aiemmasta ac adapterin vaihtojumpasta.
Tällaisen vastauksen sain:
Thank you for contacting My Nintendo Store.

We can confirm that the payment for your order MNS_IE_XXXXXXXXXXXX has been successfully processed, and everything is in order with your pre-order for the Nintendo Switch 2.

There is no issue with your request to switch the AC adapter to a European version — this does not affect the status display. You will receive a tracking link via email once your package is shipped.

Thank you again for your patience and support.

Tällaisen vastauksen sain:
Thank you for contacting My Nintendo Store.

We can confirm that the payment for your order MNS_IE_XXXXXXXXXXXX has been successfully processed, and everything is in order with your pre-order for the Nintendo Switch 2.

There is no issue with your request to switch the AC adapter to a European version — this does not affect the status display. You will receive a tracking link via email once your package is shipped.

Thank you again for your patience and support.
Täällä tosiaan sama tilanne, status sivu aivan päreinä. En ole asiakaspalvelusta kysellyt mutta AC adapteri vaihdettu, tosin automaattisesti, ei pyynnöstä + 1 maksu hylky + nyt maksu mennyt läpi.

Eiköhän sieltä parin päivän sisään joku seurantalinkki tule.

Verkkokaupasta 26.1. ennakkotilattu konsoli ei kuulemma aspan mukaan ehtisi ekaan erään. Olen melko varma että ennakkotilaus aukesi juurikin tuona päivänä - ei taida hirveän montaa konsolia olevan tulossa julkaisuun varastoon.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
284 438
Jäsenet
78 829
Uusin jäsen
jaampo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom