Tälläne mullekki mutta nukun sillon yövuoron takia joten otin lokeroon. Niin ja päivämääränä itellä 9.6.25.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tälläne mullekki mutta nukun sillon yövuoron takia joten otin lokeroon. Niin ja päivämääränä itellä 9.6.25.
DHL:stä on melko hyviä kokemuksia, että aikataulut pitävät paikkaansa, viimeisin heidän kuljettama paketti tuossa pari viikkoa sitten tuli jopa päivän etuajassa, kun olin nopea tekemään tullauksen.Sama DHL Express -SMS-viesti ja Puolasta lähdössä kuten yllä. MK-bundle Saksan kaupasta. Ihmettelen, jos ei mene ensi viikolle =D
Missä moista mahtaa lukea, kyllä tiettävästi toimittavat suomeenkin ellei juurikin Switch 2 kohdalla ole sitten tullut jotain muutosta.Itse tilasin Fnacista viime kuussa ja nyt rupesin lukemaan että eivät ilmeisesti toimita suomeen? Tilaus on kuitenkin käsitelty sivun mukaan, mitäköhän nyt kannattais tehdä ?

Googlettelin netistä Fnaciin liittyviä sivuja ja monessa paikassa sanottiin että pitäsi käyttää kuriiripalvelua, eli eivät toimittaisi suoraan. Tarjoaa myös heti näitä palveluita kun kirjoittaa googleen näin.Missä moista mahtaa lukea, kyllä tiettävästi toimittavat suomeenkin ellei juurikin Switch 2 kohdalla ole sitten tullut jotain muutosta.
Redditistä löytyy tällainen parin kuukauden takaa:
![]()
Tännekin tuli äsken tekstiviesti, että huomenna voi hakea liikkeestä. 4.4. tilattu puolen päivän aikaan, kun tuota joku aiemmin kyseli.Puolenkuun pelit ilmoitti, että huomenna on konsoli noudettavissa.![]()
Ovat varmaan muuttaneet käytäntöä tilausryppään jälkeen, mulla näkyy myös että huomenna pitäisi lähteä matkaan. Täytyy katsoa jos oikein pahasti vaikuttaa viivästyvän tai ei lähde lainkaan, täytyy sitten varmaan yrittää napata jostain ryöstöhintaan jotta ehtii lomalla pelaamaan...Itse tilasin Fnacista viime kuussa ja nyt rupesin lukemaan että eivät ilmeisesti toimita suomeen? Tilaus on kuitenkin käsitelty sivun mukaan, mitäköhän nyt kannattais tehdä ?
Tällä hetkellä oma näyttää tältäOvat varmaan muuttaneet käytäntöä tilausryppään jälkeen, mulla näkyy myös että huomenna pitäisi lähteä matkaan. Täytyy katsoa jos oikein pahasti vaikuttaa viivästyvän tai ei lähde lainkaan, täytyy sitten varmaan yrittää napata jostain ryöstöhintaan jotta ehtii lomalla pelaamaan...
Nintendon helikopteria odotellessaTäällä sama kun muutamalla muulla. Arvioi toimitusta huomiselle, epäilen vahvasti. Perjantaihin olisin jo kovin tyytyväinen.
Realistina kuitenkin odotan maanantaita
![]()
Samanlainen viesti tännekkin tuli joten toivotaan että perjantaiksi ehtii. DHL onneksi yleensä aika hyvin pitänyt paikkansa nuo arviot (toisin kuin postnord).
Nyt lähti itsellä Puolenkuunpelien paketti matkaan.
Sama tilanne, Nintendolta tuli viestiä ja B2C seuranta toimii mutta DHL sanoo vielä tyhjää.Vielä ei ole DHL viestiä laittanut eikä seuranta DHL sivuilla toimi. Toivottavasti ei lykkäänny myöhempään toimitukseen.
Onko kenelläkään verkkiksestä tilanneelle tullut vahvistusta huomisen osalta?
Onko tilattu Suomesta vai muualta?Tänään tuli Postin seurantakoodi ja viesti, että tilaus toimitetaan. Saapumisaika voi olla joko huomenna tai ylihuomenna. Switch 2 + Mario Kart-bundle kyseessä.
Nyt oli Lahdessa päivittynyt itsellä ainakin. Se kertoo ainakin täälläpäin sitä että huomenna olisi perillä mutta eihän tuohon Postiin voi ikinä luottaa.Lähti matkaan vai sait seurantakoodin? Mun paketti ei ole vielä saapunut edes Postille vaikka seurantakoodi tuli kyllä päivällä jo. Eipä siinä, toiveissa oli saada viikonlopulle joten ei niin väliä vaikka huomenna ei vielä tulisi.
Joo sama homma itsellä nyt. Lahdessa 18.28 eli kyllä pitäs huomenna olla perillä ilman häsläyksiäNyt oli Lahdessa päivittynyt itsellä ainakin. Se kertoo ainakin täälläpäin sitä että huomenna olisi perillä mutta eihän tuohon Postiin voi ikinä luottaa.

Onko tilattu Suomesta vai muualta?
Hyvältä näyttää Odyssey korkeammalla resoluutiolla.
Täällä kans lähti tilaus matkaan. Jännä nähdä koska ehtii perille kun ei ole tästä Chronopostista aikasempia kokemuksia.Noniin, nyt lähti oma Fnac.com tilaus matkaan. Toimituksen hoitaa "Chronopost" eli ilmeisesti joku Ranskalainen postipalvelu. Ei taida kuitenkaan ovelle ehtiä tän viikon puolella.
Hyvä tärppi tuo Telian alennus. Tuli napattua erillisillä tilauksilla Mario Bros Wonder ja s2 editio botw, kun en ole switchiä omistanut. Pistin erillisillä tilauksilla niin sai sitten 2,45 euron posteilla molemmista sen 20 euroa alennusta.
Oma(t) verkkiksen konsolitilaukset (bundlen laitoin vasta julkaisusta tilaukseen) olivat eilen "siirrossa" ja tänään palasivat "odottaa tuotteita". Hintakin tuossa bundlessa 40 euroa enemmän kuin muuten olisi. Lisätarvikkeet menivät tänään "siirrossa" joten en tiedä yhtään kuinka tässä käy. Toivottavasti aamulla tulee viesti, että saa hakea Pirkkalan verkkokaupasta. Muuten täytyy Prismat, gigantit ja powerit käydä katsomassa. Verkkiksen ilmoittamaan 40 laitteen jonoon en taida mennä kun siitä on tieto mennyt sadoille tai tuhansille alueella.
Selvisi tässä hetken googlailun jälkeen, että paketin tuo ovelle PostNord. Sain Chronopostin sivulta löytyvällä erillisellä seurantanumerolla (Pelkkä numerosarja kohdasta "Numéro partenaire : ") tilauksen näkymään PostNordin tilausseurannassa. Tuolta saa varmaan vähän paremmin tietoa minä päivänä on tulossa, niin tietää olla kyttäämässä oven takana.Täällä kans lähti tilaus matkaan. Jännä nähdä koska ehtii perille kun ei ole tästä Chronopostista aikasempia kokemuksia.
Toivottavasti homma menee verkkiksellä juuri näin. Nimenomaan sieltä haluaisin laitteen hommata, niin menisi mahdolliset takuucaset kaikista helpoiten.Tilasin aikoinaan ps5 GoW bundlen. Oli edeltävänä päivänä "siirrossa" ja julkaisupäivänä sitten noudettavissa. Mulla oli myös mario kart bundle eilen "siirrossa" ja palautui sitten "odottaa tuotteita" tilaan. Oletan, että on huomenna noudettavissa Raision myymälästä, jonne sen olen tilannut. Ja tuon hinnanhan pitäisi käsittääkseni viimeistään ostohetkellä päivittyä tämänhetkiseen hintaan, eli siitä häviää se ylimääräinen 40€.
Katos vaan, kiitti vinkistä. Vähän luottavaisemmin mielin voi nyt odottaa toimitustaSelvisi tässä hetken googlailun jälkeen, että paketin tuo ovelle PostNord. Sain Chronopostin sivulta löytyvällä erillisellä seurantanumerolla (Pelkkä numerosarja kohdasta "Numéro partenaire : ") tilauksen näkymään PostNordin tilausseurannassa. Tuolta saa varmaan vähän paremmin tietoa minä päivänä on tulossa, niin tietää olla kyttäämässä oven takana.
Raju jätkä varoitus.Siis mitä tätä ketjua on lukenut niin onko täällä lapset vanhempien raha rajotuksien kanssa liikenteessä. Aika pienet on rajat jos ei edes 600e mene läpi, edes PayPalilla. Mahtoko OP edes olla syynä tähän...
Täällä odotellaan 9.6.25 pakettia Nipan Saksan kaupasta, no problem![]()
Hyvältä näyttää Odyssey korkeammalla resoluutiolla.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.