Yleinen Nintendo ketju (Switch 2, julkaisu 05.06.25)

Lapsille ostettuja pelejä joita säilytetty kantolaukussa, kotelot luultavasti joko hukassa tai menneet roskiin.

Samaa oli jo 8-bit NES:in aikana. Joillakin oli tapana säilyttää pelkästään pelikasettia ja kaikki muu hävitettiin johonkin, jopa se musta muovinen suojakotelo. Ihmettelin tuota käytöstä jo lapsena, kun itse laitoin aina kotelot hyvään talteen niin, että kun pelejä joskus olin myymässä eteenpäin, niin niitä ei uudesta erottanut.

Mulla meni valtaosa fyysisten pelien koteloista roskiin, mitä niitä säilyttelemään turhaan viemässä tilaa. Ei haitannut pelien myymistä, ihan hyvin meni pelkät kortit kaupaksi.
Pelit kulki kantolaukussa mukana niin ei niitä koteloita tarvinnut mihinkään.

Mulla meni valtaosa fyysisten pelien koteloista roskiin, mitä niitä säilyttelemään turhaan viemässä tilaa. Ei haitannut pelien myymistä, ihan hyvin meni pelkät kortit kaupaksi.
Pelit kulki kantolaukussa mukana niin ei niitä koteloita tarvinnut mihinkään.

Olisit hyvä ihminen vaikka myynyt ne kotelot roskiin heittämisen sijaan.

Olisit hyvä ihminen vaikka myynyt ne kotelot roskiin heittämisen sijaan.
Eipä niillä usein ole juuri arvoa silloin kun peli on tuore. Jos vaikka konsolinetin kautta myy niin sitten toki saa femman enemmän, mut yleisesti käytettyjen markkinoilla nuo on melko vähäarvoisia hyvin pitkään.

Harva jaksaa noita myydä, jos vaikka nyt yrittää löytää myyjää tai ostajaa esim. pokopian kotelolle, niin veikkaan että et montaa ilmoitusta löydä. Liekö vaivan arvoistakaan yrittää parilla eurolla laittaa torissa kiertämään tarpeeton kotelo.

Sekin kun meitä on moneen junaan, on niitä joille ne pelit on pelkkiä hyödykkeitä joita käytetään ja ne hukataan eteenpäin, tilpehöörit joutaa roskiin. On niitä jotka säilyttää pelit koteloissaan ja muutenkin vähän varoo miten niitä käsittelee, mutta silti myy ne jossain kohtaa pois. Ja on keräilijöitä jotka säilyttää jopa konsoleiden laatikot kaikkinensa, pelit pidetään visusti koteloissa tai konsolissa sisällä ja niistä pidetään huolta, mitään ei myydä pois. Eikä ole tarkoitus arvostella kenenkään toimintatapoja, näin se vaan menee.

Statistiikka

Viestiketjuista
303 731
Jäsenet
82 407
Uusin jäsen
Kapojov

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom