Miksei 64 kiinnostanut? Itse olen tässä parin illan aikana jo saanut puolet tähdistä kokoon, ihan hyvää viihdettä ja jokunen tähti unohtunutkin muistista tässä reilun parinkymmenen vuoden aikanaKamera tuossa on toki ihan hirveä ja se nostaa vaikeustason jossain hyppykohtaukissa äärimmilleen. Niin se toki oli jo alkuperäisessä.
Sunshine itselle ollut se lemppari, vielä en ole testannut kun pelaan 64 ensin. Millä tavalla huonot kontrollit? en muistaisi niitä olleen gamecubella ja olivat kameraakin saaneet kehitettyä. Täytyypä katsoa kun pääsee tuonne asti. Tulee varmaan paketista kaikki pelattua ainakin läpi asti ja seuraavan kerran voi katsoa sitten jokusen vuoden päästä jälkikasvun kanssa.
Tämä oli itseasiassa mun kolmas ostama Mario 64. Ekan ostin Wii U:lle, mutta jäi sitten pelaamatta kun grafiikka ei ollut nykypäivää. Toisen ostin 3DS:lle, mutta sitä oli jotenkin kömpelö pelata, joten sekin meni hyllyyn. Nyt ajattelin sitten antaa kolmannen mahdollisuuden ja turhan kömpelö pelattava mun makuun. Ainoat 3D Mariot, joita olen aiemmin pelannut on olleet Super Mario 3D World, Super Mario 3D Land ja Odyssey ja näistä tykkäsin kovasti. Niissä hahmon ohjaaminen on tehty jotenkin loogisesti ja kameran käyttö on ongelmatonta. Jotenkin nämä vanhat eivät yltäneet samalle tasolle. Tosin kokoelma on nyt diginä hankittuna, niin ehkä sille annan vielä joskus tulevaisuudessa mahdollisuuden. Ja tosiaan Galaxy on vielä kokeilematta kokonaan.
Noista 64 ja Sunshinestä tympääntyneenä innostuin torstaina julkaistusta uudesta Orista sen verran, että hommasin sen vanhemman Orin ja sitä on nyt viikonloppuna tullut hakattua toistakymmentä tuntia.
No hyvä että sekin selvisi.